Paskelbimo data: 2021-11-24

Gausus asortimentas - privalumas ar iššūkis?

Kaip reikia dirbti su klientais, jei komercinis pasiūlymas apima daugiau nei 550 000 produktų, kuriuos galima įsigyti nedelsiant, ir net 5 milijonus prekių, galimų pagal individualius užsakymus?

Gausus asortimentas - privalumas ar iššūkis?

Toks milžiniškas asortimentas yra ideali situacija servisams, tačiau kaip su tokiu skirtingų produktų kiekiu susitvarko mūsų prekybos atstovai?

„Negalima paneigti, kad darbas su tokiu dideliu asortimentu yra iššūkis. Laimei, įmonė mums suteikia efektyvias darbo priemones, kurias galime naudoti savo darbo palengvinimui, pavyzdžiui, internetinį užsakymo katalogą“, – sako Alytaus miesto Inter Cars filialo pardavimų vadybininkas Aurimas Indrišiūnas

„Darbas su klientais nėra lengvas. Tam reikalingos ne tik žinios apie savo sritį ir produktus, bet ir partneriški santykiai. Vis dėlto pagrindinė sritis, kurioje vadybininkas turi jaustis tarsi žuvis vandenyje, yra įmonės siūlomas asortimentas. “, – sako Rolandas Butkus Mažeikių miesto Inter Cars filialo vadovas

„Priešingai nei atrodo, siūlomų produktų gausa palengvina vadybininkų darbą. Dėl to jie savo klientams gali pasiūlyti produktus, kurių net neverta ieškoti pas kitus tiekėjus. Visos reikalingos dalys iš vienų rankų – tai patogumas ir laiko taupymas autoservisui, kuris nori sutelkti dėmesį į savo darbą, o ne ieškoti skirtingų tiekėjų prekių kodų“, – sako Egidijus Jokubauskas – Inter Cars Lietuva Šiaulių miesto vyr. vadybininkas.

Ar  „ICC Katalogas“ ar „E-Parduotuvė“ padeda vadybininko darbui su tokiu plačiu prekių asortimentu?

„Naudojant „ICC katalogą“, paaiškinti informaciją apie prekes yra paprasčiau, o klientas iškart turi informacijos apie prekių kainas ir prieinamumą. Klientai vertina tai, kad vienoje vietoje jie turi viską, ko gali prireikti, nesvarbu, ar rinksis dalis, ar norės jas įsigyti, ar atsiskaityti“,  – sako Egidijus Jokubauskas – „Inter Cars“ Lietuva Šiaulių miesto filialo vadovas

„Tikras hitas tarp klientų yra mobilioji dalių paieškos versija, tai yra „ICC katalogas“. Ji yra greitesnė už standartinę versiją, ją galite naudoti praktiškai neatsitraukdami nuo darbo. Daugelis autoservisų atstovų neturi laiko ramiai sėdėti prie kompiuterio, todėl įrankis, kuriuo galima naudotis bet kuriuo telefonu – daugelio jų problemų sprendimas. „Inter Cars“ sukelta revoliucija programinės įrangos srityje daro jiems įspūdį“, – teigia Egidijus Jokubauskas.

„Anksčiau labai populiarūs buvo popieriniai dalių katalogai, o dabar visus produktus galima rasti sistemoje ir tokie įrankiai, kaip internetinis katalogas „ICC katalogas“ labai palengvina ne tik dalių paiešką, bet ir jų užsakymą bei užsakymų ir PVM sąskaitų faktūrų stebėjimą. Tiek klientai, tiek pardavimo partneriai neįsivaizduoja savo darbo be šių programų“, – pamini pardavimų vadybininkas Aurimas Indrišiūnas.

Koks klientų požiūris į vadybininkus, kai prekė nėra prieinama?

„Pardavimų vadybininkai yra ne tik mūsų ambasadoriai, visų pirma, jie yra kiekvienos įmonės akys ir ausys. Tai jie perduoda visą grįžtamąją informaciją iš autoservisų, kuria remiantis mes nuolat tobuliname „Inter Cars“ asortimentą. Net jei klientui reikia nestandartinės dalies, kurios nėra sandėlyje, mes darome viską, kad ją atvežtume.“ Klientai pasitiki mumis kaip partneriais ir esame labai svarbi, jų kaip autoserviso verslo dalis. Kliento žodžiais tariant: "nežinome ar be IC pavyktų taip sparčiais atlikti remonto darbus ir džiuginti savo klientus, – priduria Rolandas Butkus.

„Pasitaiko situacijų, kai kažko neturime savo asortimente. Dažniausiai tai yra sunkiai prieinami produktai, pagaminti pagal individualų užsakymą – tada į pagalbą visada ateina produktų specialistas. Kiekvienam klientui galime atsiųsti dalis pagal individualų užsakymą. Pastaruoju metu dažnai gauname paklausimų apie retą autoservisų įrangą. Su tuo taip pat neturime jokių problemų, galime užsakyti pagal kliento poreikius pritaikytą įrangą, netgi tokią, kurios nėra „Inter Cars“ asortimente. Jei klientui mūsų reikia, visada esame pasirengę atlikti užduotį“, – sako Alytaus miesto „Inter Cars“ filialo pardavimų vadybininkas Aurimas Indrišiūnas

Ką apie „Inter Cars“ asortimentą sako patys klientai?

„Mūsų asortimentas yra labai platus, o klientai dalių paieškai gali naudoti dvi patogias el. priemones – „ICC Katalogas Online“ ir „E-Parduotuvė“. Jos puikiai susidoroja su pagrindinio asortimento paieška, klausimų kyla tik apie konkrečius gamintojus ir kokias dalis pasirinkti tam tikram transporto priemonės modeliui. Gilindami savo žinias, nuolat tobulindamiesi, galime tinkamai atlikti visas užduotis. Mūsų parduodami produktai atitinka visus standartus ir turi kokybės sertifikatus. Todėl esu tikras, kad mūsų klientai gaus produktus, kurie pateisins jų lūkesčius ir bus saugūs galutiniam vartotojui“, – priduria Egidijus Jokubauskas.