Paskelbimo data: 2023-08-16

„TOTALENERGIES RUBIA TIR“ virsta „RUBIA OPTIMA“

„TotalEnergies“, aktyviai dalyvaudama sunkiajam transportui skirtų tepimo priemonių kūrime ir plėtroje, viena pirmųjų rinkoje pristatė visiškai naują, pažangiausią „Rubia Optima“ krovininių transporto priemonių varikliams skirtą alyvų asortimentą.

„TOTALENERGIES RUBIA TIR“ virsta „RUBIA OPTIMA“

Kalbant apie techninius ir kokybinius parametrus, tai – visiškai naujas lygis krovininėms transporto priemonėms skirtų produktų rinkoje. Naujosios „Rubia Optima“ variklių alyvos ne tik patvirtintos API FA-4 ir CK-4 standartais, bet taip pat turi ir nemažai naujausių „Mercedes-Benz“, „Volvo“, „Mack“ ir „Cummins“ konstruktorių oficialių patvirtinimų.

Griežtėjančios šiltnamio efektą sukeliančių išmetamųjų dujų emisijos normos verčia gamintojus konstruoti vis ekologiškesnius ir ekonomiškesnius variklius, kurie suvartodami mažiau degalų, mažiau teršia mus supančią aplinką. „TotalEnergies“ praeityje jau ne kartą įrodė, kad anksčiau sukurtos „Rubia TIR Fuel Economy“ variklių alyvos padeda taupyti degalus. Tą faktą yra patvirtinusios nepriklausomos Europos sertifikavimo laboratorijos: „TUV-Rheinland“, „Millbrook“ ir „UTAC“. Todėl naujausios „TotalEnergies“ variklių alyvos „Rubia Optima“ tai daryti padeda dar geriau. „Rubia Optima“ variklių alyvų gamyboje naudojamos pažangiausios „Inno-Boost“ technologijos, o alyvos sudėtyje esantys priedai sukuria ypatingai stiprų antioksidantų derinį. Šios aktyvios molekulės slopina oksidacinių radikalų susidarymą ir labai ilgai išlaiko angliavandenilių grandines nepažeistas. Dėl to variklio alyvos klampumas išlieka stabilus, o variklio alyva ilgesnį laiką išlaiko savo savybes. Tai turi didelės įtakos variklio tarnavimo laikui, galiai, švarai variklio viduje, degalų sąnaudoms ir išmetamųjų dujų papildomo apdorojimo sistemos apsaugai.

Palyginti su senesniais API CJ-4 produktais, „TotalEnergies Rubia Optima“ variklių alyvos, patvirtintos API FA-4 ir CK-4 standartais, yra reikšmingas technologinis žingsnis pirmyn. Nors naujausios „Rubia Optima“ FA-4 standarto variklių alyvos yra gyvybiškai būtinos tik pačios naujausios kartos varikliams, tačiau API CK-4 standarto alyvos puikiai tiks naudoti ir senesnės kartos variklių tepimui. Dėl API CK-4 ir ACEA E8, E11 specifikacijų „Rubia Optima“ variklių alyvų pritaikymo spektras yra labai platus. Šios alyvos atitinka daugelio Europos ir Amerikos variklių gamintojų techninius reikalavimus, todėl jos lengvai pritaikomos visam naujausiam krovininių automobilių parkui. „Rubia Optima“ taip pat pakeičia ir senesnes, laiko jau patikrintas, variklių alyvas, pvz., labai populiarias „Rubia TIR“ variklių alyvas.

Reikia pastebėti, kad santrumpa HTHS (angl. High Temp High Shear) jau yra privaloma nurodyti variklių alyvos aprašymuose, jeigu alyva skirta naudoti tik naujausios kartos varikliams. HTHS yra dinaminio klampumo matas, esant 150 °C temperatūrai ir labai dideliems sūkiams. Šis parametras matuoja alyvos sluoksnių atsparumą šlyčiai. Kuo žemesnis HTHS, tuo mažesnis pasipriešinimas. Tai reiškia didesnį variklio efektyvumą, didesnę generuojamą galią ir mažesnes degalų sąnaudas. Tačiau žemesnis HTHS reiškia ir „plonesnę“ dinaminę alyvos plėvelę. Todėl variklio tepimo sistemos konstrukcija, įskaitant įdėklus, alyvos siurblį ir kt., turi būti pritaikyta žemam HTHS klampumui ir dėl šios priežasties žemo klampumo HTHS variklių alyvos nėra suderinamos su senesnės konstrukcijos varikliais.


RUBIA OPTIMA 5100 XFE 5W-20



(Tik naujausios kartos varikliams)

Žemo peleningumo (angl. Low-SAPS) 100 % sintetinė variklio alyva su sumažintu HTHS klampumo parametru: 2,0. Alyva specialiai sukurta naujausios kartos „MAN“ D13 ir „Scania“ DC13 varikliams.

Specifikacijos:

  • MAN: M 3977 - D13 varikliams.
  • SCANIA: LDF-5 – DC13 varikliams (173, 174, 175 ir 176).
  • IVECO: tenkina EURO VI CLASS D tipo varikliams keliamus reikalavimus.

RUBIA OPTIMA 4100 XFE 5W-30



(Tik naujausios kartos varikliams)

Žemo peleningumo (angl. Low-SAPS) 100 % sintetinė variklių alyva su sumažintu HTHS parametru: ne mažiau kaip 2,9 ir ne daugiau kaip 3,2. Skirta naujausios kartos „Mercedes-Benz“, „Volvo“, „Renault-Trucks“ ir „Mack“ specialiesiems varikliams.

Specifikacijos:

  • API: FA-4
  • Mercedes-Benz: Approval-228.61
  • MACK: EOS-5
  • RENAULT-TRUCKS: RLD-5 - dTi 13 varikliams.
  • VOLVO: VDS-5 - D13K5 varikliams.

RUBIA OPTIMA 3500 FE 5W-30



(Naujausios ir senesnės kartos varikliams)

Žemo peleningumo (angl. Low-SAPS) 100 % sintetinė variklių alyva moderniems EURO IV, V, VI ir VID emisijos normas tenkinantiems varikliams: „Mercedes-Benz“, „Scania“, „MAN“, „Volvo“, „DAF“, „Iveco“, „Renault“, „Ford“ ir kt. Pakeičia senesnę labai populiarią RUBIA TIR 9900 FE 5W-30 alyvą.

Specifikacijos:

  • API: CK-4/CJ-4/CI-4+/CI-4/CH-4;
  • ACEA: E6, E7, E8, E9, E11
  • CUMMINS: CES 20086
  • DAF: PSQL 2.1E LD*
  • FORD: WSS-M2C-213 - A1*
  • FPT IVECO KATEGORIJA TLS E9*/CK-4*
  • MACK: EO-S 4.5
  • MAN: M 3677; M 3777
  • MB: Approval-228.51; Approval-228.52
  • RENAULT-TRUCKS: RLD-3
  • SCANIA: LDF-4
  • VOLVO: VDS 4.5




RUBIA OPTIMA 3100 FE 10W-30



(Naujausios ir senesnės kartos varikliams)

Žemo peleningumo (angl. Low-SAPS) pusiau sintetinė, degalus taupanti variklių alyva dyzeliniams ir dujiniams varikliams. Ypač rekomenduojama naujausiems EURO IV, V, VI ir VID emisijos normas tenkinantiems varikliams.

Pakeičia senesnę labai populiarią RUBIA TIR 8900 FE 10W-30 alyvą.

Specifikacijos:

  • API: CK-4/CJ-4/CI-4+/CI-4/CH-4
  • ACEA: E6, E7, E8, E9, E11
  • CUMMINS: CES 20086
  • DAF: LD*
  • DETROIT DIESEL: DDC DFS 93K222*.
  • MACK: EO-S 4.5
  • MB: Approval-228.51; Approval-228.52
  • RENAULT TRUCKS: RLD-3
  • VOLVO: VDS 4.5

RUBIA OPTIMA 3100 10W-40



(Naujausios ir senesnės kartos varikliams)

Žemo peleningumo (angl. Low-SAPS) pusiau sintetinė, degalus taupanti variklių alyva dyzeliniams ir dujiniams varikliams. Ypač rekomenduojama naujausiems EURO IV, V, VI ir VID emisijos normas tenkinantiems varikliams.

Pakeičia senesnę labai populiarią RUBIA TIR 8900 10W-40 alyvą.

Specifikacijos:

  • API: CK-4/CJ-4/CI-4+/CI-4/CH-4
  • ACEA: E6, E7, E8, E9, E11
  • CUMMINS: CES 20086
  • DAF: LD*
  • DETROIT DIESEL: DDC DFS 93K222*.
  • MACK: EO-S 4.5
  • MAN: M 3477; M 3271-1
  • MB: Approval-228.51; Approval-228.52
  • PTF IVECO KATEGORIJA TLS E9
  • RENAULT TRUCKS: RLD-3
  • VOLVO: VDS 4.5




RUBIA OPTIMA 1100 FE 10W-30



(Naujausios ir senesnės kartos varikliams)

Žemo peleningumo (angl. Low-SAPS) pusiau sintetinė degalus taupanti variklių alyva EURO IV, V, VI ir VID emisijos normas tenkinantiems „Volvo“, „Renault Trucks“ ir „DAF“ (PX) varikliams. Atitinka naujausius API CK-4 ir ACEA: E11 standartų reikalavimus. Taip pat tinka dujinių ir labai mažo sieringumo degalais varomų variklių tepimui. Tenkina daugumos variklių gamintojų reikalavimus dėl pailginto alyvos keitimo intervalo.

Specifikacijos:

  • API: CK-4/CJ-4/CI-4+/CI-4/CH-4;
  • ACEA: E7, E9, E11
  • CUMMINS: CES 20086
  • DAF: PSQL 2.1E*
  • DETROIT DIESEL: DFS 94K222*;
  • FORD: WSS-M2C-171 - A1*
  • MACK: EO-S 4.5
  • MB: Approval-228,31
  • RENAULT TRUCKS: RLD-3
  • VOLVO: VDS 4.5








Informacija parengta remiantis „TotalEnergies“ ir „TotalEnergies Marketing Poland“ informacija.