Paskelbimo data: 2024-09-18

RUBIA OPTIMA 3500 FE 5W-30 – „sunkvežiminė revoliucija“

„TotalEnergies“ aktyviai dalyvauja transporto sektoriaus plėtroje ir rinkai pristato šiuolaikiškiausią alyvų sunkvežimiams gamą „Rubia OPTIMA“. Pagal techninius ir kokybės parametrus tai – visiškai naujas lygis rinkoje, kurį patvirtina normos API: CK-4, ACEA: E8 ir E11,  o taip pat naujausi „Daimler-Trucks“, „Volvo“, „Mack“, „Cummins“, „Scania“, „MAN“ konstruktorių homologacijų reikalavimai.

RUBIA OPTIMA 3500 FE 5W-30

„Rubia OPTIMA 3500 FE 5W-30“ – tai visiškai naujas lygis


Naujas produktas atitiko aukščiausius konstruktorių reikalavimus, susijusius su maksimaliais intervalais tarp keitimų pagal techninio aptarnavimo instrukcijas.

„Rubia OPTIMA  3500 FE 5W-30“ yra ypač rekomenduojama naujausiems varikliams EURO VI ir EURO VId. Jie yra montuojami daugelio tarptautinių variklių gamintojų sunkvežimiams ir autobusams: „Mercedes Benz“, „Scania“, „MAN“, „Volvo“,  „DAF“, „Iveco“, „Renault“,  „Ford“ ir t. t.



„Rubia OPTIMA 3500 FE 5W-30“ – tai aukščiausios konstruktorių specifikacijos ir homologacijos


API:  CK-4/CJ-4/CI-4+/CI-4/CH-4;  ACEA:   E6,  E7,  E8,  E9,  E11; „Daimler  Trucks   AG“:  DTFR 15C110/DTFR  15C120 (228.51/228.52); „Renault-Truck“: RLD-3; „Volvo“:  VDS 4.5; „Mack“: EO-S 4.5;„DAF“: PSQL 2.1E LD*; „MAN“: M 3677  / 3777; „Cummins“: CES 20086; FPT „IVECO CATEGORY“ TLS E9*/CK-4*; „Scania“: LDF-4; „Ford“: WSS-M2C-213 – A1*.

*- kokybės lygis

„Rubia Optima  3500 FE 5W-30“ – tai apsauga ekstremaliomis eksploatacijos sąlygomis


Pagerinti parametrai: atsparumas oksidacijai, klampumo praradimas dėl susitraukimo ir alyvos prisotinimo oru, apsauga nuo katalizatoriaus „apsinuodijimo“, DPF blokavimo, variklio susidėvėjimo, nuosėdų ant stūmoklių bei klampumo padidėjimo dėl padidėjusio suodžių kiekio. Naudojami priedai daug geriau apsaugo variklius ekstremaliausiomis eksploatacijos sąlygomis. Tai buvo patvirtinta laboratorinių testų API CK-4  metu. Testai variklyje „Volvo  T13“ parodė, kad labai aukštose temperatūrose alyvos „Rubia Optima 3500 FE 5W-30“ klampumas visą laiką išliko stabilus, o pagal atsparumą oksidacijai paaiškėjo, kad ji atitinka naujos normos API CK-4 limitus su didžiule atsarga (daugiau nei 95 % žemesne nei maksimalus leistinas limitas).

Testai variklyje „Volvo T13“ parodė, kad labai aukštose temperatūrose alyvos „Rubia Optima 3500 FE 5W-30“ klampumas visą laiką išliko stabilus

„Rubia Optima  3500 FE 5W-30“ – tai išskirtinė sudedamųjų dalių kompozicija

Variklio darbo metu susidaro rūgštūs degimo produktai, be to, oksidantai padidina variklio elementų koroziją ir trumpina jo tarnavimo laiką. Dėl šios priežasties visada buvo naudojami neutralizuojantys (šarminiai) ir antikoroziniai alyvos priedai.  Tai parodo alyvos šarminis skaičius (TBN.). Tačiau, laikui bėgant, automobiliuose pradėta naudoti išmetamų dujų valymo sistemas su kietųjų dalelių filtrais, DPF kataliziniais reaktoriais SCR. Anksčiau minėti antikoroziniai priedai užkemša ir kenkia šiems išmetamų dujų sistemų valymo elementams, todėl reikėjo sukurti kitokią alyvos kompoziciją, kuri užtikrintų antikorozinę variklio ir išmetamų dujų valymo sistemos apsaugą.  Į iššūkį atsakė naujas produktas „Rubia OPTIMA 3500 FE 5W-30“. Alyva pasižymi labai aukštu TBN = 13 ir atitinka „Low  SAPS“ alyvų normų reikalavimus. Tai reiškia, kad jos kruopščiai parinkta sudėtis užtikrins ilgą kietųjų dalelių filtro DPF, katalizinio reaktoriaus SCR tarnavimo laiką, o taip pat puikią variklio apsaugą.