Paskelbimo data: 2022-07-12

Šarnyro sandara ir gamyba

Šarnyras yra itin svarbi pakabos sistemos dalis. Komponentas gali veikti įvairių ašių kryptimi ir yra diegiamas daugumoje pakabos svirčių, stabilizatoriaus traukių, vairo traukių ir jų antgalių.

Važiuojant per įvairius nelygumus ir atliekant posūkius, šarnyro rutulinio kaiščio ir lizdo mazgas leidžia pakabai judėti aukštyn ir žemyn. Kompanijos „Febi“ šarnyrai pagaminti pagal originalios įrangos standartus iš aukštos kokybės medžiagų – šis aspektas leidžia užtikrinti optimalias eksploatacines savybes ir ilgaamžiškumą. Galiausiai, šie aspektai leidžia atlikti tikslų ratų reguliavimą, padeda eliminuoti pakabos triukšmą ir pagerinti važiuoklės valdymą.

Korpusas

Šarnyro korpusas sukurtas taip, kad tiksliai atitiktų konkretaus modelio apkrovos specifikacijas ir funkcinius reikalavimus. Varžtu ar kniediniu sujungimu ši dalis tvirtinama prie pakabos svirties. Žvelgiant iš kitos pusės – tai dalis, į kurią įspaudžiamas rutulinis kaištis, paprastai užfiksuojamas tam tikroje pusėje. Kitoje pusėje tvirtinamas laikantysis žiedas. Tam tikrais atvejais gali būti naudojamas iš anksto įmontuotas šarnyras, paprastai diegiamas daugumoje lieto tipo pakabos svirčių ir sujungimų.

Užveržimo žiedai

Iš spyruoklinio plieno pagamintais užveržimo žiedais apsauginė guma pritvirtinama reikiamoje padėtyje. Į šį komponentą remiasi įvairios statinės ir dinaminės šarnyro sandarumo sritys
.

Apsauginė guma

Chlorofeno apsauginė guma yra vienas svarbiausių šarnyro komponentų, apsaugantis jį nuo drėgmės ir pašalinių kelio objektų. Ši dalis pasižymi tinkamu atsparumu karščiui, alyvai, tiesioginiams saulės spinduliams. Šis elementas leidžia išlaikyti šarnyro sandarumą esant bet kokiam pasvirimo kampui.

Rutulinis kaištis

„Febi“ rutuliniai kaiščiai yra gaminami pagal originalios įrangos standartus – tokiu būdu kiekviename atitinkamame vairo ir pakabos sistemos šarnyre užtikrinamas tinkamas atsparumas numatytoms apkrovoms. Lengvo lydinio plieno naudojimas leidžia padidinti atsparumą nusidėvėjimui, pagerinti paviršiaus kietumą ir pailginti komponento tarnavimo laiką. Gamybos metu sukuriamas grūdinto paviršiaus sluoksnis, tuo tarpu pagrindinė komponento mikrostruktūra nėra neigiamai paveikiama. Tokiu būdu pagamintas šarnyras pasižymi didesniu kietumu, tinkamu atsparumu ir saugumu. Produktas visiškai atitinka atsparumo specifikacijas ir leidžia užtikrinti tinkamą vairuotojo ir keleivių saugumą. Vadovaujantis šiais aspektais, pasiekiamas didesnis automobilio judrumas, stabilumas ir sklandesnė vairavimo dinamika.

Acetalinis guolis

Polioksimetilenas (dar vadinamas acetaliu, poliacetaliu ar poliformaldehidu) yra specialus termoplastikas, naudojamas daug tikslumo reikalaujančiuose vairo ir pakabos sistemos komponentuose. Medžiaga leidžia užtikrinti tinkamą standumą, žemą trintį ir idealų matmenų stabilumą – tokiu būdu užtikrinamas tolygus ašinis judėjimas.

Plieninis gaubtas

Viršutinė šarnyro dalis – tai plieninis gaubtas. Komponentas pasižymi tinkamu atsparumu smūgiams ir korozijai. Pasitelkiant volavimo procesą, jis yra tvirtinamas prie išorinių šarnyro korpuso dalių. Ši dalis atlieka vidinių komponentų apsauginę funkciją.


Didelio efektyvumo tepalasKompanijos „Febi“ naudojamas tepalas yra specialiai sukurtas tolygiam ir sklandžiam šarnyrų veikimui. Pusiau sintetinė bazinė alyva yra sutirštinta polikarbamidu – produkte nėra sunkiųjų metalų ir juodųjų kietųjų lubrikantų. Siekiant pagerinti sulipimą su plienu ir plastiku, produkte naudojami specialūs priedai. Tai leidžia tinkamai sumažinti trintį tarp įvairių paviršių.