Paskelbimo data: 2024-02-02

Nauja „ZF [pro]Service“ koncepcija, skirta komercines transporto priemones aptarnaujančioms dirbtuvėms

ZF yra pirmaujantis pasaulinis technologijų ir paslaugų, gerinančių sunkvežimių saugumą, efektyvumą ir mobilumą, tiekėjas. Jau daugelį metų didžiausi pasaulyje sunkvežimių, autobusų ir priekabų gamintojai remiasi išskirtinėmis ZF ir koncernui priklausančio WABCO prekių ženklo technologijomis, įskaitant pažangias pagalbos vairuotojui, stabdymo, vairavimo ir stabilumo kontrolės sistemas.

ZF yra pirmaujantis pasaulinis technologijų ir paslaugų, gerinančių sunkvežimių saugumą, efektyvumą ir mobilumą, tiekėjas.
Augant komercinių transporto priemonių segmento svarbai antrinėje rinkoje, atsiranda naujų sprendimų jų tvarkymo ir aptarnavimo srityse. „ZF Aftermarket“ tenkina komercines transporto priemones aptarnaujančių nepriklausomų dirbtuvių poreikius ir kuria naują specialią dirbtuvių koncepciją.

„ZF [pro]Service“ sujungia anksčiau egzistavusias koncepcijas „ZF [pro]Tech“ (komercinės transporto priemonės) ir „WABCO Service Partner“ į vieną išsamią programą, apimančią visų „ZF Aftermarket“ prekių ženklų (LEMFÖRDER, SACHS, TRW, WABCO ir ZF) pasiūlymus. Taip įmonė siūlo sunkvežimių, priekabų, puspriekabių ir autobusų atsarginių dalių, technologijų ir aptarnavimo sprendimų lyderio pasaulyje patirtį ir technologines žinias. Įmonės misija – palaikyti savo klientus ir siekti, kad dirbtuves turintys partneriai turėtų prieigą prie profesionalių ir pažangiausių rinkoje žinių bei plačių tobulėjimo galimybių. Svarbus žingsnis įgyvendinant šią misiją – naujos koncepcijos pristatymas. Ji leis sunkvežimių dirbtuvėms geriau pasiruošti iššūkiams, dirbant dinamiškai besivystančioje komercinio transporto rinkoje, ir plėsti savo kompetencijas, o kartu ir paslaugų pasiūlą.




„ZF [pro]Service“ privalumai partneriams





Svarbiausi narystės „ZF [pro]Service“ privalumai – dirbtuvių darbuotojų mokymas ir kompetencijos tobulinimas. Partneriai taip pat gauna paramos verslui ir rinkodarai: juos lanko įmonių globėjai, per portalą, pagalbos liniją ir aptarnavimo centrą suteikiama prieiga prie profesionalių techninių žinių, jie įtraukiami į specialų partnerių paieškos portalą, dirbtuvių prekių ženklo kūrimą, koncepcijos nariams rengiamos regioninės konferencijos ir akcijos automobilių parkų dirbtuvėms. Partneriai taip pat gali tikėtis audito patvirtinto sertifikato, liudijančio puikią darbuotojų kvalifikaciją ir aukščiausią dirbtuvėse teikiamų paslaugų kokybę.




Prieiga prie profesionalių žinių





Koncepcija dirbtuvėms suteikia galimybę pasirinkti partnerystės tipą ir specializaciją per atskirus modulius, kuriuos bus galima derinti: „ZF Driveline Partner“ arba „WABCO Partner“ ir 3 transporto priemonių tipai – sunkvežimiai, autobusai ir puspriekabės. Tai leis tiksliai nustatyti atitinkamų dirbtuvių techninės pagalbos sritį.




„ZF [pro]Service“ pasiūlymas 2023 m. apima šiuos teorinio ir praktinio mokymų variantus:




·        pagrindinis – dalyviams suteikiamos žinios, reikalingos tinkamai eksploatuoti ir diagnozuoti WABCO pneumatines sistemas, esančias motorinėse transporto priemonėse, puspriekabėse ir priekabose;

·        „Truck“ – dalyviams suteikiamos žinios, reikalingos tinkamai eksploatuoti ir diagnozuoti sunkvežimiuose randamus atskirus ABS/ASR, EBS (1,2,3), „OnLane“, „OnGuard“, ECAS, E-APU sistemų komponentus;

·        „Trailer“ – dalyviams suteikiamos žinios, reikalingos tinkamai valdyti ir diagnozuoti atskirus priekabose ir puspriekabėse esančius ABS, TEBS ir TECAS sistemų komponentus;

·        „Bus“ – dalyviams suteikiamos žinios, reikalingos tinkamai valdyti ir diagnozuoti atskirus autobusuose esančius ABS/ASR, EBS (1, 2, 3), „OnLane“, „OnGuard“, ECAS, E-APU 1, ATC, MTS (1, 2) sistemų komponentus;

·        Galios perdavimo sistemų – dalyviams suteikiamos žinios, reikalingos tinkamai valdyti ir diagnozuoti atskirus „ZF TraXon“, „ZF AsTronic“ pavarų dėžės komponentus bei valdyti sunkvežimiams skirtą „ZF Testman“ programinę įrangą;

·        Sankabos ir pakabos – dalyviams suteikiamos žinios, reikalingos tinkamai valdyti ir diagnozuoti atskirus sankabos ir pakabos sistemos komponentus;

·        „OptiTire“ – dalyviams suteikiamos žinios, reikalingos tinkamai valdyti ir diagnozuoti atskirus WABCO gaminamos IVTM („OptiTire“) sistemos komponentus;

·        AMT – dalyviams suteikiamos žinios, reikalingos tinkamai eksploatuoti ir diagnozuoti atskirus WABCO gaminamus AMT komponentus bei turimus komercinių transporto priemonių remonto rinkinius.



Viena iš pagrindinių nemokamų priemonių, sukurtų kaip „ZF [pro]Service“ dalis, yra specialus interneto portalas, kuriame galima rasti praktinių patarimų techninės ir gaminio informacijos forma. Taip pat galima rasti konkrečiai transporto priemonei skirtų montavimo instrukcijų, internetinį dalių katalogą ir kitų naudingų programų.

„Jau keletą metų matome augantį susidomėjimą ir poreikį mokytis sunkvežimių diagnostikos srityje“, – sako Michał Głażewski, dirbtuvių tinklų ir techninės pagalbos komandos „ZF Aftermarket“ vadovas. – „ZF [pro]Service“ dirbtuvių koncepcijos sukūrimas yra novatoriškas žingsnis remiant dirbtuves, užsiimančias komercinių transporto priemonių aptarnavimu ir remontu Lenkijoje. Koncepcija taip pat yra puiki galimybė išplėsti teikiamų paslaugų spektrą ir plėtoti specializaciją naujoje srityje. „ZF [pro]Service“ partneriams suteikiama prieiga prie naujausios medžiagos, specialių mokymų ir asmeninių konsultacijų, kurios leis jiems dinamiškai tobulėti ir įgyti pranašumą rinkoje.“

Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite svetainėje https://aftermarket.zf.com/ ir sekite „ZF Aftermarket“ kanalą „Facebook“.

Jus taip pat gali sudominti:

Kaip tinkamai paruošti sunkvežimį šaltajam sezonui?

Kaip tinkamai paruošti sunkvežimį šaltajam sezonui?

„Tegrys“ sunkvežimių padangų asortimentas

„Tegrys“ sunkvežimių padangų asortimentas

„Nissens“ sunkvežimių dalys

„Nissens“ sunkvežimių dalys

„TRUCK EXPERTS“ EGR sistemos

„TRUCK EXPERTS“ EGR sistemos