CTR

CTR – automobilių dalys, prilygstančios originalioms. Įmonės CTR pradžia siejama su mašinų dalių manufaktūra „Shilla“, įkurta 1952 metais Busane, Pietų Korėjoje. 1971 metais įmonė pakeitė pavadinimą į CTR (sutrumpintas žodis „Central“). 6-ojo ir 7-ojo dešimtmečių sandūroje Pietų Korėjoje įvyko ekonominis bumas. Valstybės reguliavimas, įskaitant ir draudimą pardavinėti užsienyje pagamintus automobilius, lėmė po 1962 metų prasidėjusį spartų vietinės automobilių gamybos augimą, o nuo 1965-ųjų pradėjo rastis vietinės įmonės, iš pradžių bendradarbiaujančios su pasauliniais koncernais („Asia Motors“, gaminanti „Kia-Fiat 124“, ar „Hyundai“, pradėjusi licencinę „Ford Cortina“ gamybą).

CTR
Dėl šios priežasties CTR pakeitė veiklos profilį ir susitelkė į atsarginių dalių gamybą vis gausesniam Korėjos automobilių parkui. Tolesnė Korėjos automobilių pramonės plėtra (šiuo laikotarpiu, 1975 m., sukurtas pirmasis korėjietiškas automobilis „Hyundai Pony“) suteikė prekės ženklui puikias sąlygas vystytis, o Korėjos automobilių atsiradimas Europoje ir JAV 8–9-ajame dešimtmetyje leido Korėjos automobiliams greitai įžengti į šias rinkas su visu atsarginių dalių asortimentu. Nuo 2020 metų CTR veikia ir Centrinėje ir Rytų Europoje per Varšuvoje įkurtą platinimo skyrių.

CTR atsarginės dalys – tai pakabos ir vairo sistemų dalys. Tik šios prekių kategorijos sudaro įmonės gaminamų prekių asortimentą. CTR ir toliau išlieka nepriklausoma Korėjos įmone, veikiančia ne tik antrinės rinkos segmente, bet ir tiekiančia pirmojo montavimo dalis tiek Korėjos, tiek Europos gamintojams. Pagal įmonės filosofiją CTR pakabos ir vairo sistemos turėtų užtikrinti kokybę, prilygstančią originalios įrangos dalių kokybei.

Patirtis ir plėtra


CTR prekės ženklas nuolat tobulėja. Gamintojas šiuo metu turi tyrimų centrų Korėjoje ir Vokietijoje, siekdamas geriau pritaikyti pasiūlą Europos rinkos poreikiams. Dėl to CTR pakabos dalys, tokios kaip svirtys, šarnyrai, pavarų įvorės, stabilizatorių traukės ir kt., patenkins ir Lietuvos vairuotojų poreikius.

CTR specializuojasi Korėjos, Japonijos ir JAV automobilių dalių gamyboje. Pasiūla Europoje gaminamiems automobiliams paprastai ribojama iki automobilių, kurie turi bendrą važiuoklės platformą su minėtų šalių automobiliais (pvz., „Renault-Nissan-Mitsubishi“ koncerno, „Fiat“ ir „Lancia“ modeliai, pagaminti „Chrysler“ ar „Jeep“ automobilių pagrindu). Atsarginių dalių tiekimas Azijos ir JAV automobiliams Vidurio Europoje yra labiau ribotas nei Europoje pagamintiems automobiliams, todėl visi amerikietiškų ar azijietiškų automobilių savininkai neabejotinai bus labai patenkinti itin plačiu CTR dalių asortimentu.

CTR turi gamyklų Europoje, Azijoje ir Amerikoje, visur laikomasi griežtos kokybės kontrolės ir normų, nustatytų Korėjoje, kur darbo kultūra reikalauja didelio tikslumo iš kiekvieno darbuotojo.

CTR dalys: saugumas ir patikimumas kelyje


Mechaninės sistemos, kurioms skirtos CTR produktai, turi labai didelę reikšmę vairavimo komfortui, valdymui ir transporto priemonės saugumui. Pakaba ir vairo sistema turėtų būti palaikomos nepriekaištingos būklės, reguliariai prižiūrimos ir tinkamai sumontuotos. Tai gerokai palengvina CTR dalys.

CTR vairo traukės antgaliai užtikrins tikslų vairavimo judesių perdavimą ratams ir veiks tūkstančius kilometrų. Pakabos dalys: nuo svirčių ir amortizatorių pagalvių iki traukių ir stabilizatorių gumų – užtikrins nepriekaištingą automobilio valdymą bet kokiomis sąlygomis, idealų ratų kontaktą su kelio danga ir atsparumą visoms jėgoms, veikiančioms jas. Dėl to, montuodami CTR produktus, išlaikysite pakabos ir vairo sistemos efektyvumą labai ilgą laiką.

Platus dalių asortimentas leidžia pakeisti visus jų elementus bet kada prireikus. Jei norite, galite įsigyti visiškai naują pakabą. Daugeliui vairuotojų svarbu yra tai, kad CTR siūlo dalių ne tik šiuolaikiniams modeliams, bet ir automobiliams, pagamintiems 9-ajame dešimtmetyje ir XXI amžiaus pradžioje, taip pat tokioms markėms kaip „Daewoo“, „Chevrolet“ (padalinys, perėmęs „Daewoo“ gamyklas po bankroto) ar senesniems „Hyundai“ ir „Kia“ modeliams, ne tokiems populiariems keliuose nei jų šiuolaikiniai įpėdiniai.