Paskelbimo data: 2021-08-11
Turbokompresoriai Mahle
Jeigu turbokompresorius turi mechaninį defektą, turite pakeisti oro aušintuvą. Antraip patirsite brangiai atsieisiančios susijusios žalos.
Išmetamųjų dujų turbokompresoriai yra labai madingi. Tai – raktas į geresnį variklio veikimą ir mažesnį kuo sunaudojimą, taip pat tai užtikrina mažesnį teršalų išmetimą. Beveik kiekviena dyzelinė transporto priemonė, pagaminta Europoje, Šiaurės Amerikoje arba Japonijoje, turi turbokompresorių. Net benzininiuose varikliuose—kur raktinis žodis yra mažinimas—turbina užima vis svarbesnę vietą. Turbokompresorių paklausa dėl šios priežasties automobilių dalių versle vis auga.
Pripučiamo oro sistema yra labai sudėtinga. Yra daug galimų turbokompresorių defektų priežasčių, kaip antai žala, sukelta išorinių objektų, užterštų tepalų, užsikimšusio tepalo filtro, tepalo tiekimo sutrikimų, užsikimšusių tepalo grąžinimo linijų, nepakankamo tepalo spaudimo arba gerokai per aukštos išmetamųjų dujų temperatūros. Bet visoms šioms priežastims būdingas vienas dalykas: jos pakenkia turbokompresoriui—ir galiausiai sukelia mechaninę žalą. Jeigu taip nutinka ir jums reikia pakeisti turbokompresorių kartu turite pakeisti ir pripučiamo oro aušintuvą.
Kodėl reikia keisti pripučiamo oro aušintuvą? Be kita mechaninė turbinos žala reiškia, kad pakenkta sparnuotei. Tai leidžia metalo dalelėms
MAHLE turbokompresoriai
Patekti iš turbokompresoriaus į pripučiamo oro aušintuvą ir ten kauptis. Bet atplaišos ir nuolaužos taip pat gali ištrūkti iš pripučiamo oro aušintuvo ir patekti į degimo kamerą, o tai pakenktų varikliui. Be to, metalo dalelės, kurios palieka degimo kameras per išmetimo vožtuvus, gali patekti į naujo turbinos ratą. Blogiausia tai, kad metalo dalelės taip pat gali laisvai patekti į pripučiamo oro aušintuvą, net praėjus daug laiko po turbokompresoriaus pakeitimo, o tai sukeltų žalos degimo kamerai. Tai – labai brangūs „uždelsti efektai“. Atminkite, kad valymas arba plovimas patikimai nepašalins jokių atplaišų nei metalo nuolaužų, patekusių per pažeistą turbokompresorių pripučiamo oro aušintuvą. Tad būtina jį keisti.
Patikrinkite turbokompresoriaus sudedamąsias dalis
Be būtino pripučiamo oro aušintuvo pakeitimo, įvykus mechaninei turbokompresoriaus žalai, turėtumėte visada patikrinti visas sudedamąsias dalis, apžiūrėti žarnelių linijas ir pašalinti tokius teršalus kaip metalo drožlės. Tai – vienintelis būdas išvengti dar vieno turbinos gedimo. Taip pat turėtumėte visada vadovautis turbokompresoriaus ir transporto priemonės gamintojo pateiktomis instrukcijomis.
Vis dėlto džiovintuvas gali sugerti ribotą drėgmės kiekį. Štai kodėl jums reikia jį reguliariai pakeisti kas dvejus metus—pavyzdžiui, oro kondicionavimo paslaugų tarnyboje. Jeigu jis nėra pakeičiamas, oro kondicionavimo aušinimo našumas blogėja, kol galiausiai ši sistema visiškai sugenda.
›Atsarginių dalių rinkoje MAHLE siūlo platų turbokompresorių asortimentą komercinių transporto priemonių sektorių daugiau nei 70 procentų greitai besikeičiančių taikymo atvejų. Asortimentas nuolat plečiamas, o atitinkamas montavimo rinkinys prieinamas virtuliai kiekvienam turbokomposteriui. MAHLE turbokomposteriai gaminami pagal aukščiausius standartus, naudojant moderniausių įrenginių procesus.
FILTRAS-DŽIOVINTUVAS:KEISKITE KAS DVEJUS METUS!
Filtras-džiovintuvas atlieka svarbų vaidmenį oro kondicionavimo grandinėje: jis pašalina purvo daleles iš šaldymo skysčio, šalina drėgmę, šalina burbuliukus iš kondensacinio šaldymo skysčio, taip pat pasitarnauja kaip šaldymo skysčio talpykla, kad skystas šaldymo skystis susikauptų plėtimosi vožtuve.
Mahle asortimentą Inter Cars kataloge galite rasti Čią!