Paskelbimo data: 2023-07-07

„TRW Electric Blue“ stabdžių trinkelės be vario atpažįstamos iš naujo dizaino

„ZF Aftermarket“ pristato tris naujus ir atnaujintus TRW produktus stabdžiams remontuoti. Šiuo sprendimu gamintojas palaiko vieną svarbiausių nepriklausomų remonto dirbtuvių verslo sričių. Pristatomos naujos, sudėtyje vario neturinčios „TRW Electric Blue“ stabdžių trinkelės, specialiai sukurtos elektrinėms transporto priemonėms. Kiti du nauji produktai parodo, kokią didelę pažangą galima padaryti kruopščiai tobulinant ir pasitelkiant ZF patirtį originalios įrangos srityje: tai naujos konstrukcijos stabdžių žarnelės ir žemas atraminis gnybtas su aktyviai grįžtančia spyruokle.

„TRW Electric Blue“ stabdžių trinkelės be vario



Akumuliatorinių elektrinių transporto priemonių stabdžiams reikia specialių stabdžių trinkelių. Jos turi veikti kuo įmanoma tyliau, užtikrinti minimalų nutrynimą, tačiau garantuoti puikią trintį net ir po ilgo nenaudojimo. Šiuos reikalavimus atitinka specialiai elektrinėms transporto priemonėms nuo 2018 m. gaminamos „TRW Electric Blue“ stabdžių trinkelės.

TRW stabdžių ekspertai pristato dar labiau patobulintas ir naujomis savybėmis pasižyminčias stabdžių trinkeles. Svarbiausias patobulinimas – vario naudojimo trinkelėms gaminti atsisakymas. Nors vario kiekį daugelį metų riboja ECE-R90 reglamentai, tačiau dabar „ZF Aftermarket“ šio sunkiojo metalo pavyko visiškai atsisakyti. Be to, TRW stabdžių trinkeles vidutiniškai sudaro 13 proc. perdirbtų medžiagų, o sudėtyje nėra organinių tirpiklių. Šios pirmosios kartos „Electric Blue“ trinkelės ne tik užtikrina mažesnį nusitrynimą, bet ir sugeneruoja 45 proc. mažiau stabdžių dulkių, palyginti su tradicinėmis frikcinėmis trinkelėmis. Optimizuoti TRW produktai gerokai sumažina į aplinką patenkančių teršalų kiekį.

Be to, gamybos procesuose savo gamykloje Ispanijoje, kurioje yra gaminamos „TRW Electric Blue“ stabdžių trinkelės, ZF naudoja tik iš vėjo ir saulės gautą elektros energiją, todėl per metus CO2 emisiją sumažina 14 600 tonų. Pirmąjį 2023 m. ketvirtį, pristatant atnaujintas „Electric Blue“ trinkeles, visi pakuotėms naudoti polietileno maišai buvo pakeisti organiniais maišais, tad dabar metinis plastiko sunaudojimas mažesnis daugiau nei devyniomis tonomis.

Stabdžių ekspertai „Electric Blue“ ištobulino ne tik dėl aplinkos apsaugos. Taip pat pagerėjo NVH (triukšmo, vibracijos ir šiurkštumo) parametrai, t. y. vairavimo patogumas. Naujosios kartos „TRW Electric Blue“ stabdžių trinkeles galima atpažinti iš naujo jų dizaino. Nuo šiol daugybei šiuo metu gaminamų elektrinių ir hibridinių transporto priemonių galima rinktis trinkeles iš daugiau nei 60 versijų.

Naujosios lengviau montuojamos TRW stabdžių žarnelės



Dar viena inovacijų istorija – „ZF Aftermarket“ visiškai pakeitė savo TRW stabdžių žarnelių asortimentą. Dėl patobulinto elastomero išorinį skersmenį pavyko sumažinti nuo 10,2 iki 9,0 mm. Dėl to 15 proc. sumažėjo svoris ir žarnelės tapo 13 proc. elastingesnės, tad lengviau montuojamos. Žarnelių, kurių vidurinį sluoksnį sudaro etileno propileno dieno guma (EPDM), medžiaga yra atsparesnė stabdžių skysčiui bei aukštai temperatūrai, todėl padidėja komponentų saugumas bei tarnavimo trukmė. Be to, dėl stabilesnės konstrukcijos veikiant slėgiui mažiau didėja tūris. Dėl to transporto priemonė yra greičiau sustabdoma ir sutrumpėja stabdymo atstumas, taip pat tiksliau veikia pedalas.

Siekdama, kad remonto dirbtuvėms naujus komponentus būtų paprasčiau užsakyti, naudoti ir montuoti, „ZF Aftermarket“ nuo šioj naudoja tuos pačius dalių numerius, kokie buvo naudojami atitinkamiems senesniems komponentams. Visos montavimo dalys ir sandarikliai išlieka nepakitę. Su daugiau nei 1 400 klientų „ZF Aftermarket“ užima didelę rinkos dalį.

Atsižvelgiant į ZF požiūrį į ekologiją, pakuotės buvo pakeistos ir nuo šiol 60 proc. jų sudaro perdirbtos medžiagos. Taip per metus išvengiama 4,9 tonų plastiko.


Smulkios dalys – didelis poveikis: naujasis TRW žemas atraminis gnybtas



Pirmąjį 2023 m. ketvirtį atsarginių dalių portfelį papildė dar vienas TRW prekių ženklo produktas – žemas atraminis gnybtas su aktyviai sugrįžtančia spyruokle. Tai specialios formos spyruoklė, kuri susispaudžia tarp stabdžių apkabos ir stabdžių trinkelės. Tokie gnybtai naudojami užtikrinti tinkamą trinkelės padėtį, tačiau inovatyvus TRW produktas taip pat užtikrina stabdžių stūmoklio sugrįžimą, o tai garantuoja, kad važiuojant stabdžių trinkelė nesilies prie disko. Taip išvengiama nereikalingo trynimo, susidaro mažiau smulkių dulkių ir sumažėja degalų sąnaudos. Taip pat padidėja kinetinės energijos, kurią elektriniuose automobiliuose galima panaudoti rekuperacijos metu, proporcija. Galiausiai, kadangi tarp stabdžių trinkelės ir disko nėra trinties, sumažėja triukšmas.

Markus Wittig, keleivinių automobilių atsarginių dalių padalinio vadovas, pabrėžia: „ZF Aftermarket“ aplinkos apsauga ir inovacijos yra labai svarbios. Plėsdami savo portfelį parodome, kaip mums pavyksta kuriant produktus įgyvendinti šiuos įmonės tikslus. Tai ypač svarbu stabdžių produktams, nes elektromobilių eroje ši sritis bus vienas iš pagrindinių pardavimą mūsų klientams skatinančių veiksnių. Su TRW prekių ženklo produktais galime visiškai patenkinti Europos transporto priemonių parko poreikius ir esame techninio progreso pirmose gretose.“

Jus taip pat gali sudominti:

„Hankook iON evo“ nominuota „WhatTyre 2024 metų padanga“

„Hankook iON evo“ nominuota „WhatTyre 2024 metų padanga“

Vidinė informacija apie uždegimo žvakės svarbą

Vidinė informacija apie uždegimo žvakės svarbą

„ATE“ ir „Continental“ stabdžių produktai – tvaresnės atsarginių dalių rinkos link

„ATE“ ir „Continental“ stabdžių produktai – tvaresnės atsarginių dalių rinkos link

Kaip su klientu kalbėti apie paskirstymo mechanizmo aptarnavimą?

Kaip su klientu kalbėti apie paskirstymo mechanizmo aptarnavimą?