Paskelbimo data: 2024-04-24

TOP žymos ant cilindrų bloko galvutės sandariklio

Ant cilindrų bloko galvutės sandariklio esančios žymės dažnai lieka nepastebėtos ir jų yra nepaisoma. Žyma nuo naudojamų medžiagų nepriklauso, tad tai gali būti metalo-minkštosios medžiagos ar metalo sluoksnių cilindrų bloko galvutės sandariklis.

Cilindrų bloko galvutės
Svarbiausia informacija, į kurią reikia atsižvelgti, yra įmontavimo padėtis. Beveik ant visų „Elring“ cilindrų bloko galvutės sandariklių yra atitinkama nuoroda, kuri gali skirtis, priklausomai nuo transporto priemonės gamintojo, bet visada yra vienareikšmiška.


Esminės nuorodos




Vokietijos gamintojai įmontavimo padėčiai pažymėti naudoja žodžius „Top“ arba „Oben“. Ant Prancūzijos gamintojų cilindrų bloko galvutės sandariklių paprastai užrašyta „Haut“, Italijos gamintojai dažniausiai rašo „Alto“ arba „Top“, o populiariuosiuose JAV gamintojų „V“ formos „Big block“ varikliuose cilindrų bloko galvutės sandariklio uždėjimo ir montavimo padėtis nurodoma žyma „Front“.






Daugiau informacijos




Be to, dažnai pateikiama ir daug daugiau informacijos, pavyzdžiui, kaip ant čia parodyto metalo sluoksnių cilindrų bloko galvutės sandariklio.





Svarbiausia yra „Top“ žyma ir rodyklė, rodanti kryptį į smagratį. Prekės numeris, gamintojas, pagaminimo data ir laikas svarbūs atsekamumui, jei reikia pareikšti pretenziją. Tai „ElringKlinger“ kokybės vadybos reikalavimas. Dėl gamybos proceso ypatybių visa ši informacija yra pateikiama tik ant metalo sluoksnių cilindrų bloko galvutės sandariklių.

Šis pavyzdys puikiai atskleidžia, kas atsitinka, cilindrų bloko galvutės sandariklį uždėjus ir sumontavus neteisingai. Variklis užsiveda ir veikia, nors ir skleidžia ne visai įprastą garsą. Dėl neteisingo montavimo slėginės alyvos pralaida iš variklio bloko į cilindrų bloko galvutę yra praktiškai užblokuota ir beveik nepraleidžia variklinės alyvos, taigi kumštelinis velenas su visa vožtuvų valdymo sistema yra tepamas nepakankamai. Dėl to atsirandančio gedimo ilgai laukti neteks.

Net ir apžiūrint alyvos ir aušalo pralaidas nesunku suklysti. Gaminant sandariklius metalo sluoksniuose kartais reikalingos skylės, kad galutinio surinkimo metu atskirus sluoksnius būtų galima patikimai įtvirtinti įrankiuose. Be to, ne kiekviena cilindrų bloke esanti kiaurymė yra skirta alyvai arba aušalui tekėti – kai kurios jų reikalingos tik liejimo ir vėlesnio valymo procesui.

Visgi daugumoje variklių yra reguliavimo movos, dėl kurių neteisingas montavimas yra praktiškai neįmanomas, bet vis tiek galimas.


Lengvųjų automobilių dyzelino sandariklių ženklinimas




Cilindrų bloko galvutės sandariklių lengvųjų automobilių dyzeliniams varikliams storį gamintojai taip pat žymi įvairiai. Įprasta naudoti įrantas arba skyles. Kartais metalo-minkštosios medžiagos cilindrų bloko galvutės sandarikliuose papildomai silikono sandarinimo elementas žymimas skirtinga spalva.

Taigi žymos, esančios ant cilindrų bloko galvutės sandariklių, nėra tik nereikšminga smulkmena, į jas yra būtina atsižvelgti atliekant profesionalų keitimą.

Jus taip pat gali sudominti:

„Denso“ kaitinimo žvakės: patikimas dyzelinių variklių paleidimas

„Denso“ kaitinimo žvakės: patikimas dyzelinių variklių paleidimas

Darbų planavimo kalendorius e-kataloge

Darbų planavimo kalendorius e-kataloge

„ATE“ ir „Continental“ stabdžių produktai – tvaresnės atsarginių dalių rinkos link

„ATE“ ir „Continental“ stabdžių produktai – tvaresnės atsarginių dalių rinkos link

Kaip su klientu kalbėti apie paskirstymo mechanizmo aptarnavimą?

Kaip su klientu kalbėti apie paskirstymo mechanizmo aptarnavimą?