Paskelbimo data: 2023-06-08

Tiekimo greitis naikina prastovas automobilių servisuose



Automobilių meistrams vienas didžiausių galvos skausmų – bergždžiai praleistas laikas belaukiant vienos ar kitos detalės. Vienintelė išeitis – pasirinkti tokį tiekėją, kuris sugeba pristatyti jas kaip įmanoma greičiau.

„Bosch Car Service“ servisų tinklas



„Inter Cars Lietuva“ yra bene didžiausias „Bosch“ automobilių detalių platintojas šalyje. Tad visiškai pagrįstai ši įmonė laikoma prioritetine ir įgaliota „Bosch“ produkcijos tiekėja „Bosch Car Service“ servisų tinklui.

„Bosch“ vardas bei reputacija yra šio stipraus pasaulinio atuoservisų tinklo pagrindas. Dėl unikalių automobilių sistemų projektavimo bei gamybos technologijos žinių, meistriškumo ir sisteminių procesų „Bosch Car Service“ tinklas yra sukaupęs didesnę nei šimto metų patirtį, jis tapo stipriausiu ir didžiausiu pasaulyje, dabar jungdamas daugiau nei 15 tūkst. narių.

„Bosch Car Service“ tinklas didžiausias yra ir Lietuvoje. Siūlydami aukštos kokybės laiko patikrintas paslaugas, mūsų šalyje su „Bosch Car Service“ vėliava kokybiškiau, lanksčiau ir universaliau dirba jau 28 autoservisai.

Skirtinguose regionuose veikiančių servisų vadovai neslėpė, kad labiausiai jiems imponuoja tiekimo greitis ir punktualumas.


Tiekia ir detales, ir diagnostinę įrangą



„Inter Cars Lietuva“ ir kompanija „Bosch“ itin daug dėmesio skyrė ir skiria autoservisų aptarnavimui.

Ko gero, dauguma supranta, jog automobilių, ypač šiuolaikinių, aptarnavimas ir remontas reikalauja specialių techninių žinių ir atitinkamos techniko kvalifikacijos. Tad „Bosch“ ypatingai daug dėmesio skiria savo gaminių kokybei ir kokybiškam jų įmontavimui į automobilius. Iš esmės tai tokie patys technologiniai kokybiško remonto ir aptarnavimo standartai, kaip ir taikomi autorizuotose automobilių gamintojų dirbtuvėse.

Būtent „Bosch Car Service“ ir yra toks nepriklausomų servisų tinklas, kurio pagrindinis tikslas – dirbti pagal „Bosch“ kokybės standartus tiek technologinių procesų, tiek klientų aptarnavimo atžvilgiu. Todėl ir meistrams, ir vadybininkams nuolat rengiami įvairūs mokymai, seminarai, išduodami kvalifikaciją patvirtinantys sertifikatai.

„Tai yra savotiška alternatyva autorizuotiems automobilių gamintojų servisams. Tik mes nesame prisirišę prie konkrečios markės, o aptarnaujame visų markių automobilius remdamiesi kiekvieno gamintojo numatytais technologiniais aptarnavimo ir remonto procesais. Be abejonės, pirmenybę teikiame „Bosch“ produkcijai, kuri neretai ir yra originalios automobilio komplektacijos komponentas arba visiškai atitinka OE kokybės lygį“, – pasakojo „Bosch Car Service“ koncepcijos Lietuvoje vadovas Rolandas Kvedys.

Jo teigimu, kompanija nuolat ieško naujų partnerių, tad vis dar tenka apsilankyti servisuose, kuriuose „Bosch“ reikalavimai dėl kompetencijos, techninės priežiūros, remonto ir klientų aptarnavimo kokybės suvokiami kaip autoremonto laisvės suvaržymai. „Tačiau esami mūsų partneriai tai suvokia kaip pastovų paskatinimą judėti į priekį. Įsipareigojimas dirbti pagal aukščiausius standartus užtikrina kokybę“, – sakė R. Kvedys.

Tačiau kokybiškas automobilių remontas ir aptarnavimas yra neatsiejamas nuo stabilaus detalių tiekimo. „Inter Cars Lietuva“ yra labai stiprus „Bosch“ detalių tiekėjas. Ir ne tik jų – ši įmonė tiekia ir „Bosch“ diagnostinę įrangą, kurios programinė dalis yra vienas svarbesnių techninių žinių ir duomenų šaltinių, turint galvoje, kad aptarnaujami visų markių automobiliai. Tokią teisę Lietuvoje turi tik keli partneriai, o „Inter Cars Lietuva“ yra vienas didžiausių“, – pasakojo R. Kvedys.


Privalumas – greitis ir punktualumas



Šiaulių bendrovė „Prie viaduko“, valdanti tris autoservisus ir veikianti nuo 2000 metų, su dviem servisais prie „Bosch Car Service“ tinklo prisijungė maždaug prieš dešimtmetį. Kaip pasakojo jo direktorius Rimantas Vaitkus, techniniu atžvilgiu įmonė buvo viena stipriausių regione, o „Bosch Car Service“ partnerystė suteikė papildomą postūmį, ypač techninės kompetencijos ir šiuolaikinių automobilių technologijų srityje.

„Anksčiau, kaip mėgstu sakyti, buvome „jutūbiniai“ meistrai, ko reikėdavo, rasdavome internete. Dabar – jau esame profesionaliai apmokyti ir turime kompetenciją patvirtinančius sertifikatus“, – apie pokyčius pasakojo R. Vaitkus.

Kaip didžiausią „Bosch“ detales tiekiančios kompanijos „Inter Cars Lietuva“ privalumą jis įvardijo patogią pačių sandėlių geografinę padėtį – jie yra netoli autservisų – bei aptarnavimo spartą. „Ko prireikia, tą gausi iš karto.

Jei paryčiais nusiunti užsakymą, detalės per pietus jau pristatytos, o jei jų nėra visoje Lietuvoje, tai atkeliauja kitą rytą. Su punktualumu ir greičiu „Inter Cars Lietuva“ pataikė tiesiai į dešimtuką“, – pasakojo įmonės „Prie viaduko“ vadovas.

R. Vaitkus atskleidė, kad dėl brangstančios darbo jėgos teko atsisakyti tiekėjo etato bendrovėje ir viską patikėti „Inter Cars Lietuva“. „Šiek tiek abejojau dėl tokio sprendimo, tačiau kiti kolegos paskatino, sakė, kad viskas vyksta puikiai. Pamėginsime taip padirbėti, kadangi turime pažadą, jog reikalingos detalės galės būti pristatytos kad ir per pusvalandį“, – sakė serviso direktorius.

Devintus metus Šilutėje veikiantis servisas „Pamario starta“ nuo pat įsikūrimo prisijungė prie „Bosch Car Service“ tinklo ir tuo pat metu pradėjo bendradarbiauti su „Inter Cars Lietuva“. Kaip pasakojo įmonės vadovas Žydrūnas Šikšnius, pastaruosius penkerius metus su šia kompanija dirbama itin sėkmingai.

„Svarbus ne tik automobilių detalių tiekimas, bet ir tai, kad „Inter Cars Lietuva“ rengia apmokymus darbuotojams, perteikia informaciją apie atskirų mazgų remontą ir technologijas. Savo žmones nuolat siunčiame į jų rengiamus kursus, nes dėl to kyla kvalifikacija“, – sakė Ž. Šikšnius.



Smarkiai mažina prastovas   



Bendrovės „Rivauta“ servisas Jonavoje veikia dar nuo 1999 metų. Vos veiklą šalyje pradėjus įmonei „Inter Cars“, „Rivauta“ iš karto tapo jos kliente.

„Dabar „Inter Cars Lietuva“ yra vienas stambiausių mūsų tiekėjų. Jų sandėliai yra didžiausi, asortimentas milžiniškas, pristatymas vyksta itin punktualiai. Tai mums labai padeda, nes smarkiai sumažina prastovų laiką“, – pasakojo „Rivautos“ direktorius Ramūnas Plukas.

Įmonė turi jai priskirtą vadybininką, kuris dirba būtent šiame regione. Pasak bendrovės savininko, su „Inter Cars Lietuva“ atstovu nuolat susisiekiama iškilus bet kokiems klausimams ir reikalai greitai išsprendžiami.

„Akivaizdu, kad tai didžiulė kompanija, daug investuojanti į sandėlius ir aptarnavimo kokybę. Mums naudinga ir tai, kad galime derinti kainas priklausomai nuo įsigyjamų detalių kiekių – juk yra skirtumas, ar perki vieną, ar šimtą“, – aiškino R. Plūkas.

„Bosch Car Service“ tinklo nariu tapome palyginti neseniai – nuo 2019 metų pabaigos. Per savo 20 metų veiklos patirtį pamatėme, kaip viskas sparčiai keičiasi, – nuo automobilių technologijų iki klientų aptarnavimo ypatumų. Supratome, kad norint išlikti stipriems rinkoje, reikia keistis ir mums, tad „Bosch Car Service“ koncepcijoje matome stiprių privalumų.

Pavyzdžiui, mokymai tiek technikams, tiek vadybininkams ir netgi mums, verslo savininkams. Taip pat rinkodara – nuo stipraus „Bosch“ prekių ženklo iki centralizuotų teminių pranešimų „Facebook“ paskyroje. Yra premijavimo programa, kurią mums nebuvo sunku įgyvendinti.

Ir netgi „Bosch“ auditai anksčiau atrodė lyg kažkas baisaus, tačiau dabar patys džiaugiamės, kaip atrodome pasikeitę, jiems besiruošdami tiems auditams. Nežinau ar būtume dabar tokie kaip esame, jei ne „Bosch Car Service“. Bet aišku, viskas priklauso nuo mūsų pačių“, – tęsė R. Plukas.

Nuolatinį aptarnavimo kokybės užtikrinimą bei greitį pabrėžė ir įmonės „Inter Cars Lietuva“ Lengvųjų automobilių dalių pardavimo vadovas Ugnius Katkauskas.

„Mums labai svarbus kiekvienas klientas ir dirbame tam, kad patenkintume visų poreikius. Tačiau bendradarbiavimas su „Bosch Car Service“, kuris yra didžiausias oficialus tinklas su savo prekės ženklu, mus itin įpareigoja ir verčia tobulėti. To įrodymas – esame „Bosch“ detalių tiekėjas numeris 1 visam „Bosch Car Service“ tinklui.

Atitinkamai visiems „Bosch Car Service“ partneriams taikomos labai geros sąlygos ne vien „Bosch“ produktams. Iš savo pusės taip pat užtikriname papildomas motyvavimo priemones ir nuolatinį komunikavimą visais rūpimais klausimais“, – teigė U. Katkauskas.