Paskelbimo data: 2024-05-22

Su sandarikliais iš „Corteco“ galite pasikliauti atsarginių dalių kokybe

Kalbant apie atsargines dalis, „Corteco“ neieško kompromisų. „Freudenberg Sealing Technologies“, nepriklausomas atsarginių dalių padalinys, yra arčiau serijinės gamybos nei kiti tiekėjai. Skirtumą tarp originalios įrangos kokybės ir pigių produktų galite pamatyti apsilankę „Weinheim“ bandymų aplinkoje. Dėl to produktais domisi ne tik galutiniai klientai, bet ir nepriklausoma antrinė rinka.

„Corteco“ sandarikliai

Skaidri garantija dėl originalios įrangos gamintojų taikomų standartų




„Freudenberg Sealing Technologies“ bendrovė, kuriai priklauso „Corteco“, yra technologijų ekspertas ir pasaulinės rinkos lyderis įmantrių ir novatoriškų sandarinimo technologijų srityje. Dėl to ji tampa svarbiu partneriu klientams įvairiuose pramonės sektoriuose: nuo automobilių ir robotų gamybos iki sunkiosios technikos, pavyzdžiui, statybų ir žemės ūkio mašinų – produktų asortimentas apima beveik visų tipų įrangą. Bendrovė nepriklausomai antrinei rinkai taip pat parduoda aukštos kokybės produktus su „Corteco“ prekių ženklu. Nereikia nė sakyti, kad Veinheime esančiai įmonei taikomi tokie patys standartai kaip serijinei gamybai.

„Serijinės gamybos kokybės standartų taikymas nepriklausomai antrinei rinkai mums papildomų išlaidų nesudaro, tai yra tiesiog loginė seka. Turime ilgametę patirtį ir taikome labai griežtus serijinės plėtros automobilių sektoriuje reikalavimus“, – sako dr. Christian Dickopf, „Corteco“ bendrovės vyr. viceprezidentas.





Automobilių rinka yra ir išlieka pagrindinėje klasėje




Farmacija, robotika ir automobiliai – tai pramonės šakos, kurios, Robert Leins nuomone, pirmos ateina į galvą kalbant apie itin griežtus reikalavimus. „Freudenberg Sealing Technologies“ bandymų vadovas, panaudojęs 3 milijonų eurų investiciją elektromobilumui, Veinheime (Vokietijoje) esančią vietą pritaikė ateičiai. Šioje vietoje sandarikliams atliekami sudėtingi bandymai, taip užtikrinant patikimą jų darbą kelyje ir ilgesnį nei 300 000 km ridos tarnavimo laiką. Ši laboratorija yra didžiausia tokio tipo laboratorija pasaulyje ir joje galima modeliuoti bet kokią situaciją, bet kokiomis bandymų sąlygomis. Tai yra esminis privalumas, kai kalbame apie naujos serijos užsakymus.

„Individualiems originalios įrangos gamintojams taikomi skirtingi reikalavimai – visi jie aukšti, – sako inžinierius. – Mums visada svarbiausia realybę perkelti į laboratoriją ir atkurti dideliame greityje. Juk, galų gale, kiekvieno sandariklio neįmanoma išleisti į kelią 300 000 km, kad sužinotume, ar jis atlaikys sąlygas. Vidutinis bandymo ciklas trunka 240 valandų.“





Realybė dideliu greičiu




Jei kyla klausimų dėl Leins nurodomų reikalavimų, viskas paaiškėja atidžiau pažvelgus į daugiau kaip 300 bandymų stotelių. Pavyzdžiui, naudojamas piltuvas su purvu, kuriame sukasi velenas. Alyvos ir kitos pusės apsauga nuo užteršimo yra radialinio veleno sandariklio iš „Freudenberg Sealing Technologies“ užduotis. Atliekami įvairūs bandymai nuo matomų nešvarumų iki cheminės analizės, kurios metu patikimai aptinkami net mažiausi kiekiai.

„Ir tai – tik purvas, – paaiškina Leins. – Visada reikia atskiro pasiruošimo ir medžiagų: niekas nepraleidžiama pro akis, net purvas. Vokietijos rinkai naudojamos DIN dulkės, Azijos rinkai – Kinijos dulkės, o Šiaurės Amerikos rinkai – Arizonos dulkės, o taip pat reikia užtikrinti tam tikrą druskos koncentraciją. Kiekvienas gamintojas turi savo specifikacijas ir prioritetus.“

„Daugelis automobilių yra parduodami ir jais važinėjama visame pasaulyje, – sako Leins. –  Taigi, reikia ne tik laikytis įvairių šalių teisinių reikalavimų, bet ir atsižvelgti į visas įmanomas klimato sąlygas. Galima sakyti, kad originalios įrangos gamintojai renkasi lengvesnį kelią ir gamina sunkiausioms ir sudėtingiausioms sąlygoms pritaikytus produktus. Tai reiškia, kad klientai tuo pačiu automobiliu gali važinėti drėgnoje atogrąžų girioje, Sacharoje arba Šiaurės poliariniame rate.“

Kai kuriuose Kinijos arba Aliaskos regionuose temperatūros nukrenta žemiau -40 °C; sandarikliai taip pat turi ilgą laiką atlaikyti karštį iki 140 °C. Visgi „Freudenberg Sealing Technologies“ taip pat kartkartėmis patinka peržengti ribas: šaltųjų bandymų metu komponentus veikia -60 °C šaltis, taip siekiama identifikuoti technines ribas.





Be standartizuotų dulkių ir temperatūros veiksnių, taip pat vertinami slėgio, rūgščių, šarmų, alyvų, UV spinduliuotės ir dinaminiai veiksniai bei mechaninis stresas dėl bangų smūgių ar trinties. Sandarikliai taip pat privalo atlaikyti vandens impulsus iki 100 bar ir įveikti ledinio vandens bandymą, imituojantį važiavimo nuokalne žiemos metu sąlygas. Vienas dalykas yra visiškai aiškus: sandarikliai vaidina labai svarbų vaidmenį aplinkosaugos kontekste. Jie montuojami, pavyzdžiui, Bodeno ežero, didžiausio gėlo vandens rezervuaro Vokietijoje, keltuose ir vilkikuose. Tokiu atveju nesandarumas būtų labai blogas dalykas. Chemijos pramonėje sandarikliai privalo patikimai išlaikyti labai toksines medžiagas.

Tačiau bandymai nesibaigia sandarikliais: siekiant pagaminti tinkamus bandomuosius velenus, Leins savo laboratorijoje sukūrė savo metodus. Velenas turi tiksliai atkartoti realias sąlygas. Jei paviršius yra pernelyg lygus, nesusidarys alyvos plėvelė; jei per šiurkštus – sandariklis greitai dėvėsis. Kitaip tariant, „Freudenberg Sealing Technologies“ kompetencija gerokai peržengia sandariklių ribas.

„Kiekvienas sandariklis tinkamai veikia tik su tribologine sistema: pavyzdžiui, velenas, terpė ir sandariklis. Kiekvienam atskiram komponentui galioja papildomi veiksniai, pavyzdžiui, paviršiaus kokybė, medžiaga ir cheminė sudėtis“, – sako Leins.

Visos sandarinimo sistemos supratimas yra dar viena kompetencija, kurią automobilių rinkos lyderiai vertina „Freudenberg Sealing Technologies“ bendrovėje. Dėl to dažnai klausiama komandos nuomonės apie tendencijas bei prašoma įsitraukti į įvairius plėtros projektus. To pavyzdys yra visiškai naujas reikalavimas, kilęs dėl didėjančio elektromobilumo populiarumo: akumuliatorinėse transporto priemonėse esantys inverteriai guoliuose generuoja dažnio įėjimus, kurie veikia kaip nedideli žaibo smūgiai. „Freudenberg Sealing Technologies“ siūlo sprendimą su elektrai laidžiais radialinių velenų sandarikliais, kurie krūvį per korpusą paskirsto aplink guolį.

Leins ir jo komandą ypač intriguoja neaprėpiamos galimybės techniniu požiūriu: nuo metro skersmens velenų laivams iki elektrinių variklių su 36 000 apsisukimų per minutę – viskas, kas turi atitikti griežčiausius reikalavimus patikrinama Veinheime.


Nauda klientui




Iš „Freudenberg Sealing Technologies“ ir „Corteco“ nė vienas sandariklis neiškeliauja be sudėtingų bandymų. Tai užtikrina aukščiausią atsarginių dalių kokybę, kuri prilygsta originaliai įrangai. Remonto dirbtuvės ir platintojai gali būti tikri, kad klientai bus patenkinti ir neturės jokių pretenzijų. Automobilių savininkams patinka pastebima kokybė, kurią parodo efektyviai veikiantys jų automobiliai.

„Faktas, palyginti su automobilio kaina, neverta rizikuoti dėl kelis eurus kainuojančio sandariklio. Kam ieškoti kompromisų, jei galima pasikliauti patikima, kruopščiais bandymais patikrintą technologiją? „Corteco“ bendrovėje gausite patikimą ir kokybišką produktą“, – užbaigia Dickopf.

wwww.corteco.com