Paskelbimo data: 2020-12-08
Stabdžių suportai iš „Ferodo“
Net 1800 pozicijų, iš kurių 980 yra skirtos priekinei ašiai, o 820 – galinei ašiai. Verta priminti, kad „Inter Cars“ asortimente taip pat yra prekės ženklo „Ferodo“ stabdžių trinkelės ir stabdžių diskai.
Kaip vyksta stabdžių suportų regeneracijos procesas?
Tiek suportų su korpusais iš ketaus, tiek suportų su korpusais iš aliuminio regeneracija apima valymą, korozijos šalinimą ir galvaninį cinkavimą. Šių procesų realizavimas nėra įmanomas be profesionalios įrangos. Po pirminio visos šerdies nuvalymo ji yra išardoma į sudedamuosius elementus ir kruopščiai išplaunama specialiose ultragarsinėse voniose bei rankiniu būdu. Kitas etapas – tai korozijos pašalinimas, kuris atliekamas šratavimo būdu, kuriuo metu chromo-nikelio šratai dideliu greičiu apšaudo liejinio paviršių pašalindami visus teršalus. Tuo pat metu yra išlyginamas ir atnaujinamas viršutinis suporto paviršius bei uždedamas antikorozinis sluoksnis. Tai – svarbiausias proceso etapas. Papildomai suportų korpusai iš ketaus yra cinkuojami galvaniniu būdu. Po techninės patikros pažeisti komponentai yra keičiami naujais.
Standartiškai tai atliekama sandarinantiems komplektams, stūmokliams ir įsriegtiems pirštams. Po to suportas patenka į pirminio surinkimo vietą. Čia yra keičiami guoliai, išlyginamas stūmoklio cilindras ir pataisomas oro išleidimo kamščio sriegis. Po šios procedūros suportas yra paruoštas galutiniam montavimui ir kokybės kontrolės testui.
Kokie yra dažniausi stabdžių suportų pažeidimai?
Eksploatacijos metu stabdžių suportai susiduria su labai sunkiomis sąlygomis – aukšta temperatūra, purvas, teršalai, didelės apkrovos. Visi šie veiksniai tiesiogiai pagreitina jų susidėvėjimą. Dažnu suportų gedimu yra stabdžių skysčio prasisunkimas pro veikiantį stūmoklį. Tiesiogine šio pažeidimo priežastimi yra agresyvi stabdžių skysčio aplinka, kuri pažeidžia guminius sandarinančius elementus. Taip pat sunkias stūmoklio darbo sąlygas gali lemti korozija, sukelta vandens, prasiskverbiančio pro pažeistus guminius elementus. Dėl to suportas gali kaisti ir skleisti specifinį kvapą. Galutinėje pažeidimo fazėje suportas visiškai užsiblokuoja. Jei bus pažeistas priekinis suportas, tai automobilis bus traukiamas į tą pusę, kurioje suportas nėra pažeistas, pailgės stabdymo kelias bei galėsime pastebėti netolygų padangų susidėvėjimą. Papildomai gali būti pažeistas rato guolis bei kiti elementai nepažeisto suporto pusėje.
Regeneracija gamykloje ar savarankiškai?
Jei suporto stūmoklis turi tik paviršines korozijos žymes, pakanka jį nušlifuoti. Bet jei pažeidimai yra gilesni, galima nusipirkti remontinį komplektą su nauju stūmokliu. Tai leidžia sutaupyti daug laiko, nes gamykloje regeneruoti suportai yra sukomplektuoti ir paruošti montavimui. Papildomai kiekvienam suportui yra suteikiamas 24 mėnesių garantinis laikotarpis. Daugumai „Ferodo“ suportų yra suteikiamas pinigų grąžinimas už grąžinamą šerdį. Grąžintos šerdys yra pakartotinai naudojamos, o tai tausoja gamtą. Svarbu yra tai, kad stabdžių sistemos remonto darbai būtų vykdomi pagal gamintojo rekomendacijas. Ekspertai rekomenduoja keisti suportus poromis, t. y. tiek dešinėje, tiek kairėje transporto priemonės pusėje. Stabdžių trinkelių, diskų ir stabdžių suportų keitimas poromis užtikrina identiškus parametrus abejose automobilio pusėse.