Paskelbimo data: 2018-02-02

Sankabos sistemos virpesių slopinimo būdai

Automobilių su dyzeliniais varikliais rinkos plėtra tapo natūralia sparčiai padidėjusios dvimasių smagračių ir alternatyvaus sprendimo, kurį sudaro rinkiniai su standžiu smagračiu K4P, paklausos priežastimi.

Sukamieji virpesiai, pasireiškiantys dėl netolygaus alkūninio veleno sukimosi, šiuose varikliuose turi būti slopinami specialiais slopintuvais, o anksčiau naudoti guminiai alkūninio veleno slopintuvai pasirodė nepakankamai veiksmingi. Dėl to buvo panaudoti specialūs papildomi sukamųjų virpesių slopintuvai, sumontuoti dvimasiuose smagračiuose, o vėliau sukurtas ir alternatyvus sprendimas, kuriame slopintuvai iš dvimasio smagračio buvo perkelti į sankabos diską.

Transporto priemonių su gamykloje sumontuotais dvimasiais smagračiais savininkai galėjo pasirinkti vieną iš šių dviejų sprendimų. DMS pasirinkimas užtikrino optimalų pavaros perdavimo sistemos vibracijų slopinimą ir didžiausią važiavimo komfortą. Pasirenkant alternatyvų sprendimą K4P, svarbi buvo per ankstyvo dvimasio smagračio keitimo rizikos pašalinimo galimybė, kadangi tokių smagračių tarnavimo laikas gali sutrumpėti, pavyzdžiui, dėl netinkamo transporto priemonės naudojimo arba netinkamai veikiančių kitų transporto priemonės sistemų, tokių kaip degalų įpurškimas arba starteris.

Įmonė „Valeo“, kaip vienas pagrindinių sankabos sistemų tiekėjų visiems transporto priemonių gamintojams, vienintelė savo klientams siūlo galimybę rinktis vieną iš minėtų dviejų sprendimų.

Neintensyviai eksploatuojamiems automobiliams su mažesne rida DMS yra puikus sprendimas, užtikrinantis maksimalų važiavimo komfortą. Reikia atminti, kad kiekvienas smagračio modelis pasižymi atitinkamomis slopinimo savybėmis, skirtomis tam tikros rūšies varikliui. Didėjant ridai, keičiasi ir variklio darbo charakteristikos. Intensyviai naudojamų transporto priemonių su didesne rida atveju „Valeo“ siūlo naudoti alternatyvų rinkinį K4P, kurio konstrukcijoje sukamųjų virpesių slopintuvai yra sankabos diske ir gali pakeisti dviejų masių smagratį klasikiniu smagračiu.

Nepaisant vis didesnio dviejų masių smagračių populiarumo tarp visų transporto priemonių gamintojų (šiuo metu jie naudojami ir benzininiuose varikliuose), didžiausias remonto darbų potencialas (atsižvelgiant į šių automobilių populiarumą Europos regione) slypi „Volkswagen“ grupės automobiliuose su 1.9/2.0 TDI varikliais. Atsižvelgiant į variklio rūšį ir jo pagaminimo metus, „Valeo“ pasiūlymas apima įvairias dviejų masių smagračių ir alternatyvių rinkinių K4P kombinacijas. Senesniems, intensyviai naudotiems 1.9 TDI varikliams „Valeo“ siūlo rinkinį K4P (826317), kuris bus idealus sprendimas automobiliams su didele rida. Vėlesniems šio variklio modeliams (t. y. naujesniems 1.9 ir 2.0 TDI) „Valeo“ siūlo galimybę pasirinkti dvimasį smagratį arba rinkinį K4P (pavyzdžiui, vienam populiariausių variklio modelių 2.0 TDI, priklausomai nuo kliento pageidavimo, galima pasirinkti dviejų masių smagračio su sankaba ir sankabos cilindru rinkinį (837397) arba rinkinį K4P su sankabos cilindru (845153).

„Valeo“ yra vienintelis gamintojas, siūlantis visą sankabos rinkinių, skirtų automobiliams su dvimasiais smagračiais, asortimentą, atsižvelgiant į skirtingus rinkos poreikius ir variklių modelių specifiką, jų ridą ir naudojimo intensyvumą. „Valeo“ savo klientams suteikia galimybę pasirinkti dvimasio smagračio arba alternatyvaus K4P sprendimo naudojimą.