Paskelbimo data: 2024-11-27
„Road to Yourself“ – naujasis „Inter Cars“ 2025 m. kalendorius
Naujasis „Inter Cars“ kalendorius jau čia! „Road to Yourself“ – tai daugiau nei tik gražių nuotraukų kolekcija. Tai nepakartojama, unikali kelionė! Tomaszas „Zieniu“ Zienkiewiczius, šio leidinio nuotraukų autorius, kviečia jus leistis į išskirtinę kelionę, kupiną įspūdžių, prisiminimų ir įkvėpimo! Kalendoriaus puslapiuose slepiasi ne tik kvapą gniaužiantys peizažai – juose pulsuoja emocijų gausa.
Simbolių kupina kelionė
Pagrindinė „Road to Yourself“ tema – kelionė. Amerikos peizažus apibrėžia ikoniškos vietos, tokios kaip Route 66, Los Andželas, Las Vegasas ir Monumentų slėnis. Šios vietos – tai ne tik kultūriniai laisvės simboliai, jos pačios turi laisvės dvasią! Šių vietų atradimas – tai neįtikėtina, simbolinė kelionė į save, kupina įspūdžių, džiaugsmo ir gilių apmąstymų. Vaizduodamas šiuos legendinius kraštovaizdžius, Zienkiewiczius kviečia mus sustoti ir pažadinti savyje nuotykių troškimą.
Prie šios ypatingos kelionės prisijungia ir automobilių legendos – „Dodge“, „Mustang“, „Lincoln“ bei „Cadillac“! Šie automobiliai – ne šiaip aksesuarai, o ištikimi kelionių draugai. Kiekvienas modelis reprezentuoja savitą požiūrį į kelią, nuotykius ir nepriklausomybę. Jų klasikinis dizainas ir žavesys kviečia leistis į kelionę laiku ir erdve.
Realybė – svarbiausia!
Šiame pasaulyje, kuriame dažnai vyrauja dirbtinumas ir filtrai, „Road to Yourself“ išsiskiria savo natūralumu ir autentiškumu! Tomaszas Zienkiewiczius pabrėžia, kad šio projekto esmė – tikros emocijos, tikros akimirkos ir tikroji realybė.
„Dirbtinumo, dirbtinio intelekto ir filtrų amžiuje norėjau parodyti, kad verta akimirkai stabtelėti. Mes pasirinkome realybę. Šis projektas – tai tikra kelionė su visu jos žavesiu, sunkumais ir netikėtumais. Fotografavome tokiose ikoniškose vietose kaip Route 66, Los Andželas, Las Vegasas ir Monumentų slėnis, nes jos idealiai perteikia kelionės, laisvės ir atradimų troškimo dvasią. Šis projektas – tai ne tik nuotraukų kolekcija! Tai istorija, kuri įkvėps jus atrasti save ir leistis į unikalią gyvenimo kelionę savo sąlygomis“, – teigia menininkas
Laisve įkvepia
„Road to Yourself“ kupinas simbolių, kurie skatina mąstyti apie savo kelią ir kaip galime pasimėgauti gyvenimo kelione. Tai istorija, kviečianti judėti pirmyn, pajusti vėją plaukuose ir atrasti naujus horizontus!
Šių metų kalendoriaus tiražas – daugiau nei 50 000 egzempliorių, o projektą palaiko tokios įmonės kaip „Ate“, „Bosch“, „Contitech“, „Delphi“, „Exide“, „Mann-Hummel“, „Meyle“, „Philips“, „Schaeffler“, „Varta“, „ZF“ („Lemforder“, „Sachs“, „Trw“, „Wabco“) ir „Nrf“.