Paskelbimo data: 2022-09-19

Ratų balansavimo staklės – patarimai norintiems įsigyti

Rinkdamiesi bet kokią prekę norime, kad ji būtų kokybiška, o kalbant apie įrangą, svarbu, kad ji atitiktų tam tikrus, specifinius, poreikius. Gausi pasiūla vartotojui nepalengvina pasirinkimo: gamintojai nuolat tobulina savo produkciją, diegia naujausias technologijas, todėl stebėti ir gilintis į visus išleidžiamus modelius vartotojui tiesiog nepakanka laiko. Pateikiame keletą paprastų patarimų, į kokius veiksnius vertėtų atkreipti dėmesį, siekiant išsirinkti visus poreikius atitinkančią balansavimo įrangą.

Čia norime pateikti keletą paprastų patarimų, į kokius veiksnius atkreipti dėmesį, kad išsirinkti labiausiai Jūsų bei Jūsų klientų poreikius atitinkančią montavimo, balansavimo įrangą. Jeigu jau esate įsigiję įrangą – pabaigoje priminsime kokią periodinę priežiūrą yra privaloma atlikti. Žemiau pateikti patarimai ir staklių pavyzdžiai yra parengti įvertinus gamintojų naujoves, atsižvelgiant į Jūsų klausimus bei remiantis patirtimi paleidžiant ir aptarnaujant minėtus įrengimus.

Ratų balansavimo įranga

1 parametras į kurį reikia atkreipti dėmesį – balansuojamų ratų dydžiai

  • ratlankio plotis
  • ratlankio skersmuo                   
  • rato svoris

Tinkamai įvertinti šie parametrai leis pasirinkti įrenginį, kuris geriausiai tenkins Jūsų dirbtuvės poreikius. Jei planuojate aptarnauti daugiausia lengvuosius automobilius, turėtų pakakti balansavimo įrenginio, kurio ratlankio plotis yra apie 20 ". Kita vertus, kalbant apie ratlankio skersmenį, vertas dėmesio balansavimo įrengimas, kurių skersmuo yra iki 24 ”. Tai leis ramiai aptarnauti visus lengvųjų automobilių ratus.

2 parametras - balansavimo tikslumas

„Muša“ ratai! Vairas dreba! - norint išvengti vairuotojų priekaištų Jūsų ratų balansavimo įrenginys turėtų užtikrinti didžiausią balansavimo tikslumą. Mažiausia disbalanso paklaida (tikslumas) nurodoma įrangos techniniuose parametruose. Geros balansavimo staklės turi 1 g paklaidą, kas leidžia nepriekaištingai subalansuoti ratą.

3 parametras – rankinis / automatinis balansuojamo rato duomenų įvedimas, svarelių klijavimas

Rato duomenų įvedimas yra labai svarbus įrengimui: tai atstumas iki rato ir skersmuo, plotis. Automatinis rato matmenų įvedimas, elektroniniu liniuočių pagalba (arba nuskaitymas lazerio pagalba) pagreitina darbą, tačiau tikslumui įtakos neturi. Savaime suprantama toks įrengimas išbrangsta. Automatinė liniuotė yra labai patogu balansuojant lengvo lydinio ratlankius – liniuote nurodoma tiksli vieta kur klijuoti svarelius. To pilnai užtenka, kad diagnozuoti ratlankio disbalansą. Rato stabdys (kojinis-mechaninis arba elektromagnetinis) tai dar vienas patogumas kadangi prieš klijuojant svareli būtina išvalyti svarelio vietą. Dauguma įrengimų su integruotu elektromagnetiniu stabdžiu, automatiškai sustabdo ratą ten kur reikalingas svarelis - taip dar pagreitina darbą.


Automatinės balansavimo staklės
: EVERTBP 68-2


Pusiau automatinės balansavimo staklės:
EVERT BP3020B

4 parametras – nestandartiniai ratai, mikroautobusu sudvigubinti ratlankiai.

Ratlankis kai kuriu mikroautobusu skiriasi tuo, kad centrinės skylės diametras yra labai didelis ir nėra galimybes užfiksuoti ant balansavimo volo. Tam yra adapteriai.


Pirmas adapteris, kad ratlankis turėtų atramą.: EVERT TB-P-0200010


Antras tai centravimo kūgis. EVERT  TB-P-0300015

Renkantis balansavimo įrangą įsitikinkite, kad Jūsų pasirinktas modelis turi ir tokią opciją, kadangi poreikiai ateityje gali keistis.

5 parametras – motociklų ratų balansavimas

Kiekvienam ratui turi būti eliminuota išcentrine jėga, motociklams tai yra labai svarbu,  EVERT balansavimo įranga turi MOT programą. Įsigijus tam skirtą papildomą priedą, prie Jūsų turimam modeliui galėsite balansuoti ir motociklų padangas.

EVERT- Adapteris motociklų ratų balansavimui:


TB-M-0100000 (Velenui 36mm)

TB-M-0900000 (Velenui 40mm)

EVERT gamintojas naudoja Itališka technologija ir programinė įranga, kuri užtikrina tikslų ir stabilų veikimą, naudojant aukštos kokybės elektroninius komponentus

BEISSBARTH Premium klasės staklės sukurtos tikriems profesionalams, kur reikalingas didelis tikslumas ir greitis.

BEISSBARTH MT Zero 6 LCD AWLP Moderniausios ratų balansavimo staklės yra komplektuojamos su virtualaus sonaro funkcija, padangų pločiui ir ratlankio stipinų skaičiui nustatyti, ir pneumatine rato užspaudimo funkcija. Šios technologijos leidžia tiksliai ir greitai subalansuoti ratą.

VIDEO NUORODA

Aptarnavimas po pardavimo

Nepaisant to, kad renkatės naują prietaisą, įsitikinkite, kad Jums bus suteiktas greitas ir kokybiškas aptarnavimas. Norint, kad balansavimo įranga veiktų patikimai - prieš sezoną būtina atlikti kalibravimą bei kitus reguliavimo, valymo darbus. Taip užtikrinsit balansavimo paslaugos kokybę, išvengsite netikėtų prastovų. Techninę priežiūrą siūlome patikėti Inter cars kvalifikuotiems specialistams, kurie turi patirtį ir įrangą paruoš pagal gamintojo rekomendacijas.

Dėl techninio aptarnavimo ar remonto galite susisiekti.: el.paštų - LT.Irankiai@intercars.lt

arba tel. +370 5 219 376

Ratų montavimo staklės

1 parametras kurį tikriname - montuojamų ratų dydis

Jei teko domėtis, rinktis įrengimą manau atkreipėte dėmesį į šiuos du parametrus:

  • Ratlankio paėmimas iš išorės – pvz.: 11 ”-24”
  • Ratlankio paėmimas iš vidaus – pvz.: 13 ”-26”

Ką tai reiškia? Pirmasis parametras yra ypač svarbus lengvo lydinio ratlankiams, o antrasis - plieniniams ratlankiams. Taigi Jūs galite lengvai naudoti šį įrengimą tokiems ratlankių dydžiams:

Aliuminis - 11 ”-24”

Plieninis – 13 ”-26”

2 parametras – montavimo staklių kolonos ir montavimo galvutės valdymas

Pagrindinis skirtumas tarp dviejų tipų montavimo staklių yra kolonos valdymo būdas: turi pneumatinį kolonos atlenkimą valdomą pedalu ir montavimo galvos padėties fiksavimą valdomą mygtuku.

Dar kelios tokių staklių savybės, montavimo stalo du sukimosi greičiai, ir „Jet-blast“ greito pripūtimo sistema per griebtuvus.

Automatinės ratų montavimo staklės.: EVERT  BP887ITN-2

Pusiau automatinės staklės EVERT BP870N-2

turi mechaninį fiksavimą ir kolona yra atlenkiama į šoną rankiniu būdu.

Ką tai reiškia praktiškai? Automatinis padangų įrengimas yra daug patogesnis naudojimui - didžioji dalis darbo atliekama automatiškai, taigi daug greičiau.  Pusiau automatinis įrengimas yra puikus sprendimas, kur yra ribota vieta darbo vietai.

3 parametras - ar staklės pritaikytos aptarnauti žemo profilio ir Run on Flat (sutrumpintai ROF) padangas

Žemo profilio ir ROF padangų montavimas reikalauja kruopštumo ir yra sudėtingas. Tam yra skirtas specialus priedas (kitaip vadinamas “Technoroller"), kuris ženkliai palengvina montavimą, o tuo pačiu apsaugo brangius ratlankius nuo įbrėžimų, o padangas nuo sugadinimo. Akivaizdu, kad įrengimas su žemo profilio padangų aptarnavimo priedu pabrangina įrangą, tačiau šiai dienai ROF padangos tai ne prabanga ar retenybė kaip tai buvo prieš keletą metų, kai jos pasirodė rinkoje. Šios padangos jau įeina į standartinę komplektaciją tokiems populiariems modeliams kaip „BMW “  „Audi“ „Mini“, VW ir t.t. Tikimybė, kad toks automobilis pateks į jūsų dirbtuves, yra tikrai nemaža. Jei esate pakankamai patyręs, greičiausiai galėsite kaip nors demontuoti ROF padangas ... bet, kita vertus, pagalvokite, kiek laiko ir nervų prarasite.

Priedas žemo profilio padangoms yra skirtas tik prie konkretaus montavimo staklių modelio nesvarbu ar staklės automatiniu ar pusiau automatiniu valdymu. Rekomenduojame pasidomėti ar prie pasirinktos įrangos modelio yra galimybe įsigyti priedą vėliau.

Priedai skirti EVERT staklėms (parenkami pagal tam tikra modeli).: PVZ.: EVERT 390

4 parametras – galimybė montuoti motociklu padangas

Atitinkamam EVERT įrangos modeliui reikia įsigyti

Ratlankio griebtuvus -  C-M-0400000

Montavimo galvutę - C-21-8000002

Aukščiausios klasės BEISSBARTH MS 670 S V6montavimo staklės, yra aprūpintos inovatyviais priedais kurie palengvina padangų montavimą, ir taupo darbo laika.

  • ErgoControl – unikalus padangos borto nuspaudėjas valdomas rankos judesiu, tiksli 1121kg spaudimo jėga
  • Centrinis rato griebtuvas, kurio dėka ratlankis užfiksuojamas greičiau, taip pat apsaugo ratlankį nuo subraižymo
  • Lift NG – rato pakėlimo funkcija, apsaugo operatorių nuo fizinės apkrovos
  • TLL - bemontiruotinė padangos užgriebimo sistema, nereikalauja papildomų įrankių.

VIDEO NUORODA

Aptarnavimas po pardavimo

Padangų montavimo įranga dirba labai sunkiomis sąlygomis: drėgmė, purvas ir nuolat patiria dideles perkrovas, todėl svarbu jų pagaminimo kokybė bei aptarnavimas. Svarbūs ne tik atitinkami gamyklos parametrai, bet ir atskirų komponentų, tokių kaip pneumatinė sistema, kokybė. Tai kaip tinkamai ji veikia – priklauso viso prietaiso darbas ir sparta. Tuo pačiu labai svarbu įrengimui paduodamo oro kokybė: drėgnumas, alyvos dozavimas.

Mes rekomenduojama EVERT alyva.: EVERTOIL/P

Norint užtikrinti patikimą veikimą, padangų montavimo staklėms, geriausiai prieš sezoną, būtina pakeisti susidėvėjusias dalis bei atlikti šiuos periodinius darbus  :

  • Oro paruošimo mazgo patikrinimas ir reguliavimas;
  • Šoninio atmušimo mechanizmo patikrinimas ir aptarnavimas;
  • Visų judančių montavimo staklių dalių patikrinimas ir tepimas;
  • Tvirtinimo elementų ir jungčių patikrinimas ir perveržimas;
  • Montavimo staklių stalo elektros variklio pavaros patikrinimas ir aptarnavimas;
  • Automatinių ratų montavimo staklių montavimo galvutės atstumo reguliavimas.

Pabaigai norėtume priminti, kad priklausomai nuo įrangos parametrų to pačio gamintojo skirtingų modelių kaina gali skirtis 2-5 kartus. Taigi norint, kad Jūsų investicija duotų didžiausią naudą ir išsiaiškinti visus dominančio įrengimo techninius parametrus bei alternatyvas, galiausiai verta pasikonsultuoti su Inter cars  specialistu - juk įrangą perkate ne vieneriems metams!

Daugiau apie Inter Cars įrankių ir įrangos asortimentą rasite: https://iranga.intercars.eu/#/products

lt.irankiai@intercars.eu Tel. +370 5 219 3763