Paskelbimo data: 2021-08-12
Pneumatinės pakabos pagalvės
Pneumatinės oro pagalvės "Febi" viskas ką reikia žinoti – paprasta atrodo tik iš pirmojo žvilgsnio.
Pakabos pagalves nuolat veikia išoriniai veiksniai, todėl viena pagrindinių problemų – korozijos rizika. Medžiagos specifikacija, jos kietumas ir antikorozinė danga yra nuolat tikrinama ir privalo atitikti originalios įrangos standartų reikalavimus. Gamybai yra naudojami tik atrinkti komponentai, kurių darbiniai matmenys atitinka griežtai apibrėžtus reikalavimus.
Dėl valdymo skirtingo slėgio suslėgtu oru pakabos pagalvės suteikia galimybę gauti skirtingus slopinimo parametrus, prisitaiko prie skirtingų apkrovų, lengvai reguliuoja kėbulo aukštį ir padėtį, riboja važiuoklės virpesius ir įtempimus. Pakabos pagalvės yra naudojamos tiek lengvuose sunkvežimiuose, tiek sunkiame komerciniame transporte.
Oro pagalvės gebėjimas atlaikyti svorį labai priklauso nuo jos skersmens ir suslėgto oro slėgio. Oro pagalvės dydis yra apskaičiuojamas pagal automobilio svorio spaudimą, eigą ir pripildymą suslėgtu oru. Pagalvės eiga priklauso nuo darbinio paviršiaus skersmens ir oro slėgio pokyčio. Oro slėgis kinta kartu su suspaudimo greičiu. Dėl to didelės reikšmės turi vykstantys izoterminiai, adiabatiniai ir politropiniai procesai.
Pneumatinės pakabos pagalvės sandara
- Tvirtinimo varžtas
- Pneumatinė tvirtinimo ir oro tiekimo jungtis
- Dangtis
- Išorinis gumos sluoksnis
- Kordo audinys
- Vidinis gumos sluoksnis
- Vidinis ribotuvas
- Stūmoklio prispaudžiančioji plokštė
- Stūmoklis
Pneumatinių pakabos pagalvių guma
Aukštos kokybės „Febi“ pakabos oro pagalvės pasižymi geru atsparumu medžiagoms, esančioms suslėgtame ore, pavyzdžiui., alyvos dulksnai, o taip pat įvairiems išoriniams veiksniams. Pagalvėms būdingas puikus atsparumas ir patvarumas. Jų medžiaga buvo sukurta remiantis ilgamete patirtimi ir pasižymi geriausiais reguliarių patikrų rezultatais. Tempimo testas leidžia nustatyti jėgą, kuriai veikiant guma plyšta, todėl gamybai yra naudojamos tik tos medžiagos, kurių charakteristikos atitinka griežtai apibrėžtus reikalavimus.
Kordo audinys
Pagalvės sustiprinimui yra naudojamas kordo audinys. Pinta jo struktūra suteikia gumai reikalaujamą patvarumą ir atsparumą slėgio bei kitų jėgų poveikiui. „Febi“ pagalvių patvarumą užtikrina net 3 kordo audinio sluoksniai – ypač tose vietose, kuriose veikia padidintos apkrovos.
Audinys yra pagamintas iš poliamido arba poliamido ir aramido mišinio. Jis yra patalpintas tarp išorinio ir vidinio gumos sluoksnio. Skirtingų gumos ir ją sustiprinančių sluoksnių išdėstymas bei rankinis apdirbimas yra paremtas ilgamete, praktika paremta patirtimi.
Kordo audinio sustiprinantys sluoksniai:
Pneumatinių pakabos pagalvių vulkanizavimas garais
Pneumatinių pakabos pagalvių gamyboje yra naudojami įvairūs metodai – vulkanizavimas elektriniu būdu šildomoje formoje, vulkanizavimas garais arba šių dviejų technologijų derinys. Vulkanizavimas garais – tai šiuolaikiškas metodas, kuris suteikia galimybę gauti geresnės kokybės galutinį produktą. Elektriniu būdu šildomoje formoje pagalvė yra tik „verdama“, o vulkanizavimas garais labai tiksliai sukietina medžiagą. Tokiu būdu galima gauti geresnį vulkanizavimą bei gumos ir kordo audinio sluoksnių sujungimą, tolygų pagamintos pagalvės kietumą. Taip vulkanizuojant, pagalvės yra atsparesnės ir patvaresnės.
Garai veikia dviejose skirtingose formos vietose, kuriose reikalaujama aukštesnė temperatūra. Tai leidžia pasiekti optimalų vulkanizavimo efektą, pavyzdžiui, dangčio srityje, kur yra naudojami trys sustiprinantys sluoksniai. Oro pagalvių gamyba nėra lengvas procesas. Optimalų vulkanizavimo efektą užtikrina tinkamas laiko, slėgio ir temperatūros parinkimas. Šių svarbių parametrų reikšmės – tai per daugelį dešimtmečių sukauptos patirties rezultatas.
Vulkanizavimas garais:
Pneumatinių pagalvių kokybė
Gamybos proceso kokybės patikrai pakabos pagalvės su dangčiu ir stūmokliu yra reguliariai tikrinamos paprastais, bet veiksmingais metodais. Pripildyta suslėgtu oru pagalvė yra nardinama po vandeniu, oro burbuliukai parodo nesandarumą.
Pneumatinių pakabos pagalvių sandarumo testai: