Paskelbimo data: 2017-10-09

Nesandari degalų tiekimo sistema pakeitus kuro filtrą

Keičiant kuro filtrą automobilyje yra svarbūs keletas aspektų į kuriuos turi būti atsižvelgta.  Vienas dažniausiai pasitaikančių defektų yra besiskverbiantis oras degalų įpurškimo sistemojetai gali greitai įtakoti rimtą gedimą.

Modernūs dyzeliniai varikliai yra ypač jautrūs, kadangi purkštukai ir aukšto slėgio siurbliai geba dirbti sausai itin trumpą laiką be juos sutepančių dyzelinių degalų.

Daugelis variklių gali pripildyti degalų filtrą aktyvavus degalų siurblį. Pavyzdžiui įjungus degimą ir jį išjungus keletas kartų, naudojant diagnostinį įrankį, arba tiesiogiai pajungus degalų siurblį.

Sekantis nustatytas metodas – rankinis degalų filtro pildymas rankine pompa jau yra integruota į degalų tiekimo sistemą kai kuriuose automobiliuose.  Kituose, oras turi būti pašalintas rankiniu būdu išsiurbiant orą iš sistemos naudojantis vakuumine pompa.

Oro šalinimas naudojant vakuuminę pompą.

Apskritai, keičiant degalų filtrą nauju, naujasis filtras turi būti pripildomas švarių degalų prieš surinkimą tam, kad išvengti  vėliau sauso darbo bandant užvesti variklį.

Norint išvengti nepageidaujamo oro suvartojimo, taip pat reikėtų imtis atsargumo priemonių kai išleidžiamas dyzelinio kuro filtras. Pavyzdžiui  degalų filtras KL 154 atlaisvinus nuleidimo varžtą  ir šalinant vandenį lauk, varžtas turi būti  prisukamas ir vėl su teisingu sukimo momentu. Jei nuleidimo varžtas yra perveržiamas sandarinantis žiedelis deformuojamas,  rezultate turime nesandarią degalų sistemą – prasisunkiantys degalai ir patenkantis oras į sistemą.

Vandens nuleidimo angos sandarinimas dyzelinių degalų filtrui KL 154.

Svarbu: Degalų sistemos turi būti atjungtos naudojant specialų  įrankį prieš atidarant sistemą. Kad išvengti starterio perkrovos gedimo, didelė rekomendacija, kad variklio degalų tiekimo sistema būtų sandari jo paleidimo metu.

Užspaudžiant  tiekimo linijas, išvengiamas oro prasiskverbimas į degalų tiekimo sistemą.

Šaltinis: KNECHT