Paskelbimo data: 2022-10-13
, autorius: Algirdas Seilius

Motociklų alyva Elf – optimaliam važiavimui

Motociklų sezonas tradiciškai prasideda gegužės pradžioje. Tai yra pats tinkamiausias laikas parengti savo motociklą ateinantiems mėnesiams, kad jis jūsų nenuviltų ir kuo ilgiau patikimai jums tarnautų. Variklio ir transmisijų alyvų ir filtrų keitimas yra vienas iš svarbiausių sezoninio aptarnavimo darbų. Susiformavusios dvi pagrindinės nuomonės kada keisti alyvas: pasibaigus važiavimo sezonui, prieš žiemos pradžią, ar vis tik žiemos pabaigoje – pačioje sezono pradžioje. Tačiau tai ne taip svarbu, nes vienintelis neabejotinas ir labai svarbus dalykas abiem atvejais yra tinkamos tepimo priemonės parinkimas, kad motociklas veiktų tinkamai.

Alyvos vaidmuo motociklo variklyje yra daug svarbesnis, palyginti su automobiliu. Jos sudėtis turi užtikrinti tinkamą tepimą ne tik varikliui, bet ir visam motociklo jėgos agregatui. Alyva turi atlaikyti gerokai aukštesnes darbines temperatūras, nes motociklų varikliai dirba gerokai aukštesnėmis apsukomis, turi didesnį suspaudimo laipsnį ir didesnio karščio zonas stūmoklių paviršiuje ir cilindrų sienelėse. Motociklo variklio alyva taip pat yra atsakinga ir už transmisijos bei panardintos sankabos tepimą keturių taktų varikliuose. Specialūs trinties modifikatoriai veikia sankabos plokštes ir neleidžia joms praslysti. Žinoma, teisingai parinkta variklio alyva taip pat turi įtakos ir degalų suvartojimui. Per didelės klampos alyva trukdys varikliui greitai pasiekti reikiamus sūkius, o dėl alyvos pasipriešinimo tekėjimui atsiras perteklinės šilumos ir variklis kais labiau. Pasirinkus per žemą alyvos klampumą, variklis dils gerokai greičiau. Dėl to yra labai svarbu rinktis motociklo variklio gamintojo nurodytą alyvos specifikaciją ir klampumą.

Motociklų keturių taktų variklių alyva, skirta varikliams su panardinta (šlapia) sankaba, savo sudėtyje turi specialių trinties modifikatorių. Todėl motociklų variklių alyva gerokai skiriasi nuo automobilių variklių alyvos. Apie tai praneša specialūs pakuotės ženklai pagal JASO klasifikaciją keturtakčiams varikliams:

MB - maža trintis (sankabos slydimas ir padidėjęs alyvos suvartojimas);

MA-1 - tarpinė trintis (geras sankabos veikimas, mažas alyvos suvartojimas);

MA-2 - didesnė trintis (labai geras sankabos veikimas, labai mažas alyvos suvartojimas).

Motociklų variklių alyva taip pat turėtų sujungti dvi visiškai prieštaringas savybes: pakankamą klampumą tiek aukštoje, tiek žemoje temperatūroje. Todėl rekomenduojama griežtai laikytis rekomenduojamo motociklų variklių gamintojo reikalavimų alyvos tipui ir parametrams. Alyvos klampumą reikia rinktis atitinkamai pagal klimato sąlygas, kuriomis jūs eksploatuosite savo motociklą.

Šiandien demisezoninės alyvos yra populiariausios, nes jos yra klasifikuojamos kaip tinkamos ir žiemos, ir vasaros sąlygomis, pvz., 10W-40 arba 20W-50. Kuo didesnis skaičius po „W“ raidės, tuo aukštesnis alyvos klampumas bus aukštoje temperatūroje. Tai reiškia, kad alyvos plėvelė bus storesnė ir atsparesnė kirpimui, tačiau pasipriešinimas tekėjimui bus didesnis. Kita vertus, kuo mažesnis šis skaičius, tuo takesnė alyva bus žemoje temperatūroje, o tai reiškia, kad variklį bus lengviau paleisti šaltuoju metu ir variklio sutepimas bus greitesnis.

Šiame straipsnyje pristatome legendinę Prancūzijos alyvų markę ELF, kuri priklauso pirmaujančiam pasaulyje alyvų gamintojui – „Total Energies“. ELF yra čempionų ir motociklų entuziastų alyvos prekės ženklas.

ELF kaip alyva daugiau nei 30 metų dalyvauja tarptautinėse motociklų lenktynėse. Motosporto varžybos ir lenktynės yra viena iš ELF DNR dalių dar nuo 1974 metų, kai Philas Readas iškovojo pasaulio čempiono titulą 500 cm3 variklių kategorijoje. Po šios pergalės ELF 1984 m. pradėjo tiesioginį bendradarbiavimą su HONDA ir ėmė kurti savo sėkmės istoriją. Šiandien ELF yra nepakeičiamas motociklų lenktynių alyvų prekės ženklas, kuriam lenktynės visada buvo eksperimentavimo zona, siekiant padidinti našumą, patikimumą ir sportinį meistriškumą. Tiesą sakant, tie patys mokslininkai kuria produktus tiek motosporto lenktynėms, tiek ir „ELF Moto“ serijai, kuri skirta vartotojams.

Šiek tiek istorijos. „Moto GP“ buvo sukurtas 1949 m. FIM (pranc. Fédération Internationale Motocycliste) ir tai buvo pirmasis motosporto pasaulio čempionatas. Lenktynės vyksta specialiai tam įrengtose trasose ir kiekvienais metais sutraukia geriausius motociklininkus, važiuojančius prototipais, kuriuos suprojektavo ir sukūrė motociklų gamintojai. ELF kompanijos inžinieriai buvo vieni pirmųjų pasaulyje: jie sukūrė ir užpatentavo unikalų motociklą be rėminės konstrukcijos. Tai buvo 1977 m. ELF „X Yamaha TZ 750“ su dviejų taktų 4 cilindrų varikliu. Tai pirmasis Andre de Cortanze, „Renault F1“ inžinieriaus, bandymas sukurti motociklą su žemu svorio centru, be rėmo, pilnai reguliuojama pakaba ir 50 / 50 svorio pasiskirstymu.

Pagrindinė naujo tipo motociklo idėja – atsikratyti visų išankstinių nuostatų, kaip turėtų atrodyti motociklas. Tikslas buvo nuleisti motociklo svorio centrą, pridėti „anti-dive“ tipo pakabą ir sumažinti svorį. Taip pat turėti važiuoklę, kuri būtų sudaryta iš nešančios, o ne rėminės konstrukcijos. Kitos pagrindinės savybės – svorio paskirstymo balansas (50 / 50), geresnė aerodinamika ir, svarbiausia, greita ratų keitimo sistema!

Be to, buvo perdarytas ir patobulintas variklio aušinimas, užtikrinta galimybė lengvai pakoreguoti motociklo pakabos reguliavimus. Motociklo prototipas RENAULT laboratorijose buvo sukurtas ir sukonstruotas laisvalaikiu. Priekinė šakė turėjo būti pakeista lygiagrečios svirties pakaba, o gale – vienpusė svirtis turėjo laikyti galinį ratą. Važiuoklės tiesiog nebuvo! Pats variklis vaidino pagrindinį vaidmenį ir laikė visą konstrukciją savo vietoje. Kuro bakas buvo po varikliu, kad būtų pažemintas svorio centras, o vėjo srautas buvo išnaudojamas aušinimui labai intensyviai. Tai gali būti apibendrinta tik vienu žodžiu – RADIKALU! Toks buvo ELF X.



Bandymai trasoje prasidėjo 1978 m. su Michel Rougerie, likus metams iki oficialaus motociklo debiuto Nogaro. Koncepcija pasirodė sudėtinga: variklis nebuvo tinkamas viską jungiančio elemento idėjai, o prototipas nebuvo toks geras, kaip tikėtasi. Nepaisant to, projektu ypač susidomėjo HONDA, o 1979 m. buvo surengtas privatus bandymas su profesionaliu HONDA  bandytoju. Nuo 1980 m. prasidėjo bendradarbiavimas su HONDA, kurio tikslas – lenktynių sezonui pateikti „veikiantį“ 1 000 kubinių centimetrų darbinio tūrio RSC variklį. O De Cortanze, remdamasis įgytomis pamokomis, turėjo pradėti kurti visiškai naują motociklo dizainą.

ELF-E debiutavo 1981 m. „Bol d'Or“ turnyre. Su ELF motoalyvomis motociklas skynė laurus kiekviename pasaulio ištvermės čempionato etape iki pat 1983 m. pabaigos.


ELF E buvo labai greitas, dažnai kvalifikavosi pirmose pozicijose ir pirmavo rungtynėse, tačiau važiuoklė buvo nepatikima. Išgrynintas iki gryniausios De Cortanze idėjų formos, jis užėmė trečią vietą paskutinėse 1 000 kubinių centimetrų darbinio tūrio variklių TTl / Endurance lenktynėse Mugello mieste.


ELF 2

1983 m. baigėsi motociklų su 1 000 cm3 varikliais ištvermės lenktynių era. Tai leido ELF patekti į aukštesnio lygio GP lenktynių prototipų pasaulį ir gauti geresnių reklaminių pajamų.  HONDA pradėjo tiekti trijų cilindrų RS500 variklius, o 1984 m. birželį ELF 2 pradėjo testuoti ilgametis De Cortanze bendradarbis Christiano Leliardo. Įdomiausia ELF 2 savybė buvo revoliucinė vairavimo sistema, susidedanti iš vairo, pritvirtinto prie skersinio ir įtaisyto, kad judėtų į priekį ir atgal (ne sukant į vieną ar kitą pusę). Pakaba taip pat buvo visiškai nestandartinė, panaudota pora specialiai pagamintų „Marzocchi“ amortizatorių po varikliu, kurie veikė sukibimo, o ne suspaudimo metu. Deja, „juodasis paukštis“, kaip jį pavadino prancūzų spauda, niekada taip ir nelenktyniavo trasose, nes lenktynininkams buvo labai sunku priprasti prie keistos vairavimo sistemos.


ELF 3

Kitas konceptualus modelis buvo ELF 3. Motociklas gavo naują „Honda NS500 GP“ variklį. Pilotu buvo paskirtas britas Ronas Haslamas, kuris laimėjo pasaulio čempionato taškus pirmajame 1986 m. sezono etape Jaramoje, Ispanijoje. Tada ELF ir HONDA pasirašė slaptą susitarimas dėl motociklų dizaino ir gamybos patentų perpirkimo, o galutinė pardavimo sutartis buvo pasirašyta 1987 m. dėl pirmo serijinio HONDA  su vienpuse svirtimi (oficialiai pavadinta „Pro-Arm“). Taip atsirado „Honda VFR 750“.


ELF 4 ir ELF 5

Po 1986 m. pasiektų rezultatų, ELF kartu su HONDA pradėjo dirbti su nauju prototipu ELF 4. Tuomet HONDA  pirmą kartą atidarė savo HRC būstinę ELF inžinieriui Trema, kad jis galėtų dirbti su NSR 500C V4 GP varikliu ir kurti pagal užsakymą pagamintas naujo motociklo dalis. Vėliau, ruošiant motociklą 1988 m. sezonui, jis buvo gerokai patobulintas ir pervadintas į ELF 5. Anglies pluošto važiuoklė buvo pakeista magnio, o NISSIN priekiniai stabdžiai padėjo išspręsti stabdžių problemas.


ELF-R

Itin aptaki naujojo ELF-R prototipo versija buvo sukurta vienam tikslui – siekti greičio rekordų. Visiškai naujas aptakus gaubtas buvo su kūginiu priekiu ir NACA kanalais varikliui bei stabdžiams aušinti. Tokia konstrukcija buvo pirmą kartą panaudota motociklui. Su HRC-1000 varikliu ELF-R Nardo mieste, Italijoje, pasiekė 200 mylių per valandą greitį, o motociklininkai H. Auriol, E. Courly ir C. de Liard pasiekė 6 pasaulio greičio rekordus. Taigi, galima sakyti, kad visų šiuolaikinių motociklų šaknys kilo iš radikalios ELF konstrukcijos ir revoliucinio dizaino.


Šiuo metu ELF ir toliau aktyviai bendradarbiauja su įvairiais motociklų gamintojais ir padeda jiems kurti bei tobulinti naujausias motociklų konstrukcijas. Nepamirštas ir motociklų sportas, kur ELF aktyviai bendradarbiauja su tokiomis kompanijomis kaip KTM („KTM Tech 3 Racing Team“), TRIUMPH („ELF Marc VDS Racing Team“), KAWSAKI („Team Kawasaki SRC“).

Ilgalaikė partnerystė su KAWASAKI

ELF yra KAWASAKI rekomenduojamas partneris nuo 2007 m. daugelyje Europos šalių: Prancūzijoje, Vokietijoje, Ispanijoje, Italijoje, Slovakijoje ir Graikijoje. KAWASAKI gamykliniam motociklų užpildymui Tailande ELF buvo pradėtas naudoti 2010 m. ELF kartu su KAWASAKI filialais Japonijoje, o taip ir Kinijoje, Tailande bei Filipinuose, bendradarbiauja nuo 2007 m. ELF yra vienintelis tepimo medžiagų gamintojas pasaulyje, kuris sukūrė bendrą prekės ženklo produktą kartu su KAWASAKI – tai ELF VENT VERT. Pardavimo licencijos sutartis Europos šalims priklauso ELF, o Japonijoje ir Tailande šis produktas platinamas pagal „Kawasaki Parts & Service Offer“ programą.


BROUGH SUPERIOR

Brough Superior Motorcycles 1919 m. Notingeme, Anglijoje, įkūrė Georgas Brough. Dėl nuostabios išvaizdos, įspūdingos kokybės, stulbinančio greičio ir patikimumo, šie motociklai labai greitai tapo viena garsiausių motociklų kompanijų pasaulyje. Nors motociklų gamyba pasibaigė 1944 m., bebaimiškumas, greičių rekordai, didžiulė Georgo asmenybės harizma ir T. E. Lawrenco (Arabijos Lorenso) pasirinkimas garantuoja, kad „Brough Superior“ yra vienas labiausiai vertinamų prekės ženklų pasaulyje.

Naujai atkurtam SS100, 997 cm3 vandeniu aušinamam DOHC 88° „V-Twin“ keturtakčiam varikliui reikėjo geriausių savo klasėje alyvų, kad būtų užtikrintas sklandus variklio veikimas ir puikus patikimumas. Natūralu, kad atkurto prekės ženklo Brough Superior partneriai kreipėsi būtent į ELF dėl geriausios savo klasėje variklio alyvos tiekimo.

Tyrimai, inovacijos ir konkurencija yra ELF alyvų DNR. Našumo, energetinio efektyvumo ir variklio komponentų apsaugos paieška – tai „ELF Lubrifiants“ sukurtų produktų bruožai. Todėl 2016 m. lapkritį ELF tapo išskirtiniu Brough Superior tepimo medžiagų tiekimo partneriu. Brough Superior skirta ELF visiškai sintetinė 10W-60 alyva yra vienintelė variklio alyva, kurią rekomenduoja Brough Superior.

Šiandien motociklų entuziastams kompanija ELF siūlo ypač platų alyvų pasirinkimą visų markių motociklams ir motoroleriams. Trumpai apžvelkime populiariausius ELF produktus „Inter Cars Lietuva“ asortimente. Pradėkime nuo to, kaip teisingai skaityti ELF MOTO produktų etiketes ir kokią informaciją jose galima rasti.

Etiketės viršutinėje dalyje nurodoma, kokio tipo motociklo varikliui yra skirta alyva:

4T arba 2T.

Etiketės centre esančio motociklo silueto spalva nurodo alyvos pagrindo tipą:

  • raudona – visiškai sintetinė alyva;
  • oranžinė – pusiau sintetinė alyva;
  • mėlyna – automatiniams motoroleriams;
  • violetinė ir pilka – standartinė mineralinė alyva.

Apatinėje etiketės dalyje nurodomi konkretaus produkto privalumai:

  • visiškai sintetinė;
  • naujausios kartos technologija;
  • ilgalaikiam nepertraukiamam važiavimui.

Kadangi ELF pradėjo naudoti naują kamštelių uždarymo technologiją, kitoje buteliuko pusėje esančioje etiketėje yra pateikiama tokia informacija:

  • kamštelio tipas ir apsaugos priemonė po kamšteliu;
  • galiojančios tarptautinės kokybinės specifikacijos;
  • trumpas produkto aprašymas;
  • gamintojo informacija;
  • saugos informacija ir nuoroda į SDL šaltinį.

Galingiausiems ir didžiausius sūkius išvystantiems motociklų 4T tipo varikliams ELF siūlo dvi visiškai sintetines  alyvas. MOTO 4 RACE 10W60 1 L – tai inovatyvi 100 % sintetinė alyva 4 taktų sportinių motociklų varikliams. Ši alyva yra ELF MOTO gamos flagmanas ir pasižymi aukščiausio lygio technologine sudėties formule bei išskirtinėmis našumo savybėmis. Šią alyvą gamintojas siūlo 208 L, 60 L, 4 L ir 1 L pakuotėse.



ELF MOTO 4 TECH ir ELF MOTO 4 PRO TECH 5W40 yra visiškai sintetinės 4 taktų variklių alyvos, specialiai sukurtos visų tipų motociklams, įskaitant ir lenktyninius. Alyvos užtikrina maksimalų našumą esant bet kokiai temperatūrai, leidžia padidinti galią ir suteikia geresnį pagreitį tiek kelyje, tiek lenktynių trasoje. MOTO 4 TECH 10W50 gamintojas siūlo 208 L, 60 L, 4 L ir 1 L pakuotėse, o MOTO 4 PRO TECH 5W40 – 208 L ir 1 L pakuotėse.

ELF MOTO 4 ROAD 10W40 ir ELF MOTO 4 ROAD 15W50 pusiau sintetinės alyvos yra skirtos visiems keturtakčiams motociklų varikliams. Šios aukštų technologinių parametrų alyvos, pagamintos iš sintetinių ir mineralinių bazinių alyvų mišinio, užtikrina puikų hidrodinaminį tepimą, gerą aušinimą ir išskirtinę švarą variklio viduje.

MOTO 4 TWIN TECH 20W60 ir MOTO 4 CRUISE 20W50 naujos kartos, visiškai naujos labai aukštų technologijų alyvos, specialiai sukurtos dviejų cilindrų varikliams. Šios alyvos garantuoja išskirtinį našumą ir gerokai pagerina variklio apsaugą nuo dilimo, užtikrina optimalią visų variklio dalių švarą ir sklandų pavarų perjungimą. MOTO 4 TWIN TECH 20W60 gamintojas siūlo įsigyti 208 L, 4 L ir 1 L pakuotėse, o MOTO 4 CRUISE 20W50 – 60 L, 4 L ir 1 L pakuotėse.

Atsižvelgiant į jau paminėtus reikalavimus: bendrą variklio, pavaros ir šlapios sankabos tepimą, aukštą temperatūrą, dideles variklio apsukas, ELF 4T alyvos atitinka aukščiausius kokybės standartus – JASO MA-2 klasifikaciją, o taip pat ir variklių alyvos kokybės klases – API SJ, SM arba SN.

Motociklų su 2 taktų varikliais vairuotojai gali rinktis alyvą iš ELF asortimento 2T varikliams.



ELF MOTO 2 RACE yra naujos kartos 100 % sintetinė alyva 2 taktų sportinių motociklų varikliams. Tai išskirtinės kokybės produktas su labai efektyvia formule, specialiai sukurta motociklų sportui, siekiant sumažinti dilimą ir apsaugoti variklį kaip galima ilgiau. Alyvą gamintojas siūlo tik 1 L pakuotėse.

ELF MOTO 2 TECH yra naujos kartos sintetinė aukštos technologijos alyva, skirta 2 taktų motociklų varikliams. Naujoviška, aukščiausios klasės formulė dėl aktyvios nuosėdų kontrolės technologijos užtikrina galią ir variklio švarą. Pasirinkti komponentai užtikrina didelę variklio ir visko aplink jį saugos ribą bet kokiam ekstremaliam ir ilgalaikiam naudojimui. Alyvą gamintojas siūlo 208 L ir 1 L pakuotėse.

ELF MOTO 2 OFF ROAD alyva tinka pačioms atšiauriausioms miesto eismo sąlygoms ir ištvermingam važinėjimui bekele. Alyva užtikrina labai gerą variklio apsaugą ir išlaiko ekstremalias eksploatavimo sąlygas. Ši aukštos kokybės alyva yra jūsų bekelės motociklo galios eliksyras. Alyvą gamintojas siūlo 208 L ir 1 L pakuotėse.

ELF MOTO 2 SELF MIX variklio alyva yra pagaminta iš itin aukštos kokybės kruopščiai atrinktų mineralinių bazinių alyvų. Alyva 2 taktų varikliams suteikia daugialypę apsaugą ir našumą. Alyvą gamintojas siūlo 60 L, 1 L ir 0,5 L pakuotėse.

Renkantis alyvą dviejų taktų varikliui, labai svarbu yra nenaudoti keturtakčiams varikliams ar  automobiliams skirtų alyvų, nes dviejų taktų variklio tepimo principas yra visiškai kitoks. Dviejų taktų variklio alyva į degimo kamerą yra tiekiama kartu su degalais. Alyva, kaip sunkesnė frakcija, degalams išgaravus pasilieka ant metalinių paviršių. Nusodinta alyva sukuria tepalo plėvelę. Alyva išlieka ant paviršiaus labai trumpą laiką, nes kai tik įkaista, pasidalina į mažesnes frakcijas – tai palengvina garavimą ir degimą, o vietoje jos atsiranda nauja tepimo plėvelė.

Palyginimui pateikiame keletą panašumų su 4T alyvomis, vertinant reikalavimus kokybės standartams ir specifikacijas, tačiau skirtas tik 2T varikliams:

- API klasifikacija – simboliai: TA, TB, TC;

- ISO-L klasifikacija – simboliai: EGB, EGC, EGD;

- JASO klasifikacija – simboliai: FA, FB, FC, FD.


Pastaraisiais metais pastebimas spartus motorolerių populiarumo augimas. Dėl itin didelio transporto srauto jie ypač populiarūs didesniuose miestuose. Daugeliui motociklininkų tai tapo pagrindine priemone judėti mieste, ypač pavasario ir vasaros mėnesiais. Nepriklausomai nuo to, ar eksploatuosite žymių prekinių vardų motorolerius, ar pigesnius, pagamintus Tolimuosiuose Rytuose, būtina reguliariai atlikti jų techninį aptarnavimą ir keisti alyvas. Nors motoroleriai dažniausiai pasižymi paprastesne konstrukcija nei motociklai, alyvas vis tiek reikia tinkamai pasirinkti. ELF sukūrė ir ištobulino specialių alyvų, skirtų keturių taktų motoroleriams, asortimentą.

ELF SCOOTER 4 MAXI CITY 5W40 yra sintetinės technologijos alyva, skirta naujausiems 4 taktų motorolerių varikliams. Dėl naujoviškos formulės gerokai sumažėja alyvos suvartojimas, pailgėja alyvos keitimo intervalas, palengvėja šaltas užvedimas, pagerėja apsauga nuo dilimo ir atsparumas karščiui. SCOOTER 4T MAXI CITY 5W40 gamintojo siūloma 1 L pakuotėse.

ELF SCOOTER 4 CITY 10W40 – tai specifinė alyva 4 taktų motorolerių varikliams, sustiprinta sintetinėmis bazinėmis alyvomis. Alyva puikiai apsaugo nuo dilimo, garantuoja optimalią variklio apsaugą ir važiavimo komfortą. Alyvą gamintojas siūlo 1 L pakuotėse.

Nepamiršti liko ir mažieji dvitakčiai miesto motoroleriai, kuriems ELF taip pat siūlo specialiai 2 taktų varikliams pritaikytas aukščiausios kokybės alyvas:

ELF SCOOTER 2 STREET MAX yra skirta 2 taktų motorolerių varikliams. Ši aukščiausios kokybės alyva buvo sukurta itin reikliems vartotojams, ieškantiems optimalaus santykio tarp galios ir variklio apsaugos nuo dilimo. Alyvą gamintojas siūlo 1 L pakuotėse.

ELF SCOOTER 2 STREET alyva yra sustiprinta aukštos klasės specialiai atrinktomis sintetinėmis bazinėmis alyvomis. Alyvos formulė idealiai tinka naudoti visuose dvitakčiuose motorolerių ir mopedų varikliuose. Ši alyva siūlo kokybės ir galios kompromisą. Dėl unikalios cheminės formulės alyva garantuoja puikią apsaugą nuo nuosėdų susidarymo ir mažesnį dūmingumą. Alyvą gamintojas siūlo 1 L pakuotėse.

ELF SCOOTER 2 SELF MIX yra sukurta ypač aukštos kokybės mineralinės bazinės alyvos pagrindu. Alyvos formulė idealiai tinka naudoti visuose dvitakčiuose motorolerių ir mopedų varikliuose. Alyva puikiai apsaugo nuo nuosėdų susidarymo, padeda sumažinti dūmingumą. Alyvą gamintojas siūlo 1 L pakuotėse.

ELF siūlo ne tik variklių alyvų 4T ir 2T varikliams, bet ir visą gamą aukščiausios kokybės alyvų motociklų ir motorolerių transmisijoms, amortizatoriams, oro filtrams, eksploatacinius stabdžių ir aušinimo skysčius, o taip pat ir tepimo priemones grandinėms.  

Jus taip pat gali sudominti:

Darbų planavimo kalendorius e-kataloge

Darbų planavimo kalendorius e-kataloge

Kaip su klientu kalbėti apie paskirstymo mechanizmo aptarnavimą?

Kaip su klientu kalbėti apie paskirstymo mechanizmo aptarnavimą?

NVR  sankabos sistema

NVR sankabos sistema

ABDS sistemų evoliucija: diržai ir įtempikliai „Micro-V“®

ABDS sistemų evoliucija: diržai ir įtempikliai „Micro-V“®