Paskelbimo data: 2021-04-15

„MICHELIN e.Primacy“ –  naujoviškos, ekologiškos padangos, skirtos elektromobiliams ir automobiliams su vidaus degimo varikliu

Beveik 30 metų „Michelin“ strategija grindžiama gamyklų ir gaminių poveikio gamtai ribojimu. 1992 m. „Michelin“ grupė pasiūlė rinkai pirmąją pasaulyje „žaliąją“ padangą, kuri pasižymėjo mažu riedėjimo pasipriešinimu, taigi sumažėjo automobilių degalų sąnaudos ir išmetamo CO2 kiekis. Verta pabrėžti, kad padangos riedėjimo pasipriešinimui įveikti prireikia 20–30 proc. degalų.

michelin padangos.jpg

„MICHELIN e.Primacy“ – aplinkos tausojimo, degalų taupymo ir aukštų eksploatacinių savybių derinys



2021 m. „Michelin“ atverčia naują skyrių ir siūlo rinkai „MICHELIN e.Primacy“ padangas, pasižyminčias mažiausiu riedėjimo pasipriešinimu savo kategorijoje

Dėl itin mažo pasipriešinimo riedėjimui „MICHELIN e.Primacy“ padangos priskirtos A klasei pagal energinį efektyvumą ir B klasei pagal sukibimą su šlapia danga. Tai vienos geriausių eksploatacinių savybių rinkoje, atsižvelgiant į tai, kad padangos, priskirtos A klasei pagal pasipriešinimą riedėjimui ir A arba B klasei pagal sukibimą su šlapia danga, sudaro mažiau kaip 1 proc. šiai rinkai tiekiamų padangų.

Europos rinkoje pasiekiamų vasarinių lengvųjų automobilių padangų energijos vartojimo efektyvumo ir sukibimo su šlapia danga palyginimas.



Mažas „MICHELIN e.Primacy“ padangos pasipriešinimas riedėjimui leidžia sumažinti apie 0,21 l/100 km degalų sąnaudas arba sutaupyti apie 80 Eur degalų išlaidų per visą padangos naudojimo laiką.

Mažesnės degalų sąnaudos taip pat užtikrina ir mažesnį CO2 išlaidų kiekį. Per visą padangos naudojimo laiką į aplinką išmetama 174 kg mažiau anglies dioksido. Tiek transporto priemonė su vidaus degimo varikliu išmeta nuvažiavusi 1 600 km.

Be to, „MICHELIN e.Primacy“ skatina pereiti prie elektrinių ir hibridinių transporto priemonių. Mažas padangos pasipriešinimas riedėjimui leidžia vidutiniškai apie 7 % padidinti elektromobiliu nuvažiuojamą atstumą, palyginti su kitomis šios kategorijos padangomis. Tai apytiksliai atitinka 30 km didesnį viena įkrova nuvažiuojamą atstumą, kai numatomas EV transporto priemonės viena įkrova nuvažiuojamas atstumas – 400 km.

Ilgalaikės stabdymo eksploatacinės savybės


„MICHELIN e.Primacy“ užtikrina puikias eksploatacines savybes nuo pirmo iki paskutinio kilometro. Net ir nuvažiavus 30 000 km, padanga sėkmingai išlaiko JT EEK taisyklėje Nr. 117 priimtą ir padangų patvirtinimo procese naudojamą Europos standartizuotą padangų stabdymo ant šlapios dangos bandymą.


Nuo 2021 m. kovo mėn. „Michelin e.Primacy“ bus pasiekiamos 56 dydžių – nuo 15 iki 20 colių, taigi šios padangos tinkamos montuoti populiariausiems automobilių modeliams tiek su vidaus degimo varikliu, tiek su elektros pavara – miesto automobiliams, sedanams ir kompaktiškiems visureigiams.


Skaičiais apie „MICHELIN e.Primacy“



  • 27 % – tiek vidutiniškai mažesnis „MICHELIN e.Primacy“ padangos pasipriešinimas riedėjimui, palyginti su kitomis šios kategorijos padangomis.
  • 0,21 l/100 km – tiek vidutiniškai mažesnės degalų sąnaudos.
  • 80 € – tiek degalų išlaidų sutaupoma nuvažiavus 35 000 km.
  • 174 kg – tiek į aplinką išmetama mažiau CO2 išlakų per visą padangos naudojimo laiką.
  • 7 % – tiek vidutiniškai padidėja elektrinių transporto priemonių viena įkrova nuvažiuojamas atstumas.
  • 56 – tiek rinkoje pasiekiamų dydžių (nuo 15 iki 20 colių).


Panaudotos pažangios technologijos, taigi aukštas „MICHELIN e.Primacy“ energinis efektyvumas pasiektas nepabloginant kitų eksploatacinių savybių. Šios pažangios technologijos sukurtos Ladu mieste, netoliese Klermono-Ferano įsikūrusio „Michelin“ grupės tyrimų ir plėtros centro mokslininkų ir inžinierių.


„Cool Running“ šoninė sienelė

Iš naujoviško gumos mišinio pagaminta šoninė sienelė važiuojant sugeria mažiau energijos, o tai padeda sumažinti degalų sąnaudas arba padidinti elektromobilių viena įkrova nuvažiuojamą atstumą.


Plona juosta

Gaminant padangas panaudotos plonesnės viršutinės juostos. Dėl ypatingos konstrukcijos jos užtikrina tokį pat stiprumą, kaip ir standartinėse padangose naudojamos juostos. Gaminant naująsias juostas sunaudojama mažiau žaliavų, be to, naujoji konstrukcija užtikrina mažesnį padangų pasipriešinimą riedėjimui, taigi – mažesnes transporto priemonės degalų sąnaudas ir išmetamo CO2 išlakų kiekį.

Mišinys „Energy Passive“ 

Gumos mišinyje naudojami ypač elastiški elastomerai. Geresnis elastomero ir užpildo sujungimas užtikrina mažesnius energijos nuostolius, taigi sumažėja pasipriešinimas riedėjimui, vadinasi – ir degalų arba elektros energijos sąnaudos.

Technologija ,,Energy AirShield” 

„Energy AirShield“ – ypač hermetiškas sluoksnis, užtikrinantis mažus energijos nuostolius, taigi – ir mažą naujų padangų pasipriešinimą riedėjimui.

U formos grioveliai

Technologija „EverGrip“ įrodė savo efektyvumą „MICHELIN Primacy 4“ padangose – ir naujos, ir susidėvėjusios šios padangos užtikrina puikų sukibimą su šlapia danga. Specialiai profiliuoti grioveliai, kad padangos gerai pašalintų vandenį neatsižvelgiant į protektoriaus nusidėvėjimo lygį.


Technologija „MaxTouch“ 

Technologija „Evertread“ optimizuoja padangų sąlyčio su keliu plotą ir tolygiai išskirsto jėgas, veikiančias padangas automobiliui greitėjant, stabdant ir įveikiant posūkius, vadinasi – protektorius dėvisi tolygiau, o „MICHELIN e.Primacy“ padanga yra ilgalaikiškesnė.


Pirmoji „Michelin“ padanga, kuri įsigijimo metu neutrali CO2 emisijos atžvilgiu


Gaminant padangas būtina atsižvelgti į žaliavų tiekimo, gamybos ir gatavo produkto transportavimo klientui būdus. Kiekvieno etapo metu suvartojama energija, o šiltnamio efektą sukeliančios dujos išmetamos į atmosferą. Siekdama sumažinti išmetamo anglies dvideginio kiekį visą padangos naudojimo laikotarpį, įmonė „Michelin“ padarė pažangą dviejose srityse: (i) „MICHELIN e.Primacy“ padangos – energinio efektyvumo čempionės projektavimo ir (ii) investavimo į projektus, kurie leis maksimaliai apriboti arba kompensuoti likutinį išmetamo anglies dvideginio kiekį visais gaminio naudojimo etapais – nuo žaliavų gavimo iki pagaminto gaminio gabenimo galutiniam vartotojui.

Tarp šių projektų yra medžių sodinimo ir energiją taupančių virtuvinių krosnių įrengimo įvairių pasaulio šalių namų ūkiuose programos (bendradarbiaujant su „Livelihoods Carbon Funds“). Projektai bus vykdomi iki bus visiškai pašalinamas likutinis išmetimas.

„MICHELIN e.Primacy“ – pirmoji MICHELIN padangų serija, sukurta naudojant gaminio poveikio aplinkai simuliaciją. „Michelin“ inžinieriai panaudojo standartizuotus gaminio naudojimo ciklo vertinimo būdus, kuriais apskaičiavo ir optimizavo visišką MICHELIN e.Primacy serijos padangų poveikį aplinkai, pradedant nuo žaliavų gavimo iki padangų gamybos, platinimo, naudojimo ir perdirbimo.






„MICHELIN e.Primacy“ padanga – pirmoji padanga rinkoje, kuriai priskirta Aplinkosauginė gaminio deklaracija (EPD).

Gaminio naudojimo ciklo vertinimo rezultatai nurodyti Aplinkosauginėje gaminio deklaracijoje (EPD), kuri skelbiama internete.  „Michelin“ – pirmoji padangų gamintoja, paskelbusi visą dokumentą, kuriame aprašytas visuotinis padangos poveikis aplinkai. Ši iniciatyva iliustruoja „Michelin“ įsipareigojimą skatinti tvaresnį judumą. „Michelin“ grupėje tvirtai tikima, kad įmonės pastangos mažinti savo gaminių poveikį aplinkai bus įvertintos padangas besirenkančių vartotojų.

„Michelin“ grupė - pasaulinė padangų technologijų lyderė. Įmonė gamina, parduoda ir siūlo mobilumo srities produktus ir paslaugas. „Michelin“ yra lengvųjų automobilių, sunkvežimių, žemės ūkio ir statybos technikos, lėktuvų, motociklų ir dviračių padangų gamintoja bei vadovų, žemėlapių, atlasų ir skaitmeninių paslaugų (ViaMichelin.com) leidėja. Grupės būstinė įsikūrusi Klermone-Ferane, Prancūzijoje. Visame pasaulyje įmonėje dirba daugiau kaip 125 tūkst. darbuotojų, o įmonė veiklą vykdo 170 šalių. „Michelin“ valdo 67 gamybos įmones, kurios 2018 m. iš viso pagamino apie 190 mln. padangų. Lenkijoje „Michelin“ grupė valdo padangų gamyklą Olštyne ir yra įkūrusi Komercijos direkciją Varšuvoje.

www.michelin.pl



Jus taip pat gali sudominti:

Kaip prižiūrėti rutulines jungtis?

Kaip prižiūrėti rutulines jungtis?

Kurių tipų aušinimo skysčių verčiau nemaišyti tarpusavyje?

Kurių tipų aušinimo skysčių verčiau nemaišyti tarpusavyje?

Skaitykite elektroninę naujausio „InterTRUCK“ žurnalo numerio versiją!

Skaitykite elektroninę naujausio „InterTRUCK“ žurnalo numerio versiją!

DPF slėginiai vamzdžiai: ką vertėtų apie juos žinoti?

DPF slėginiai vamzdžiai: ką vertėtų apie juos žinoti?