Paskelbimo data: 2021-02-01
Mechaniko klaidos: kaip jų išvengti keičiant kuro filtrą?
Ar žinote, kaip vairuotojas gali atpažinti, kada kuro filtras užsikimšo arba išvis nustojo veikti? Ar žinote, kokius klausimus mechanikas turi užduoti klientui, kad sužinotų, ar atėjo metas keisti kuro filtrą? Šiame trumpame straipsnyje pateiksime keletą neraminančių kuro filtro susidėvėjimo požymių.
Ką būtina išsiaiškinti prie kuro filtro keitimą?
Kuro filtro užduotis – sulaikyti porose kuo daugiau teršalų dalelių ir tuo pat metu užtikrinti pakankamai didelį degalų srautą iki to momento, kol filtras bus pakeistas nauju. Jei Jūsų klientas neseniai nusipirko automobilį ir nežino arba nėra tikras, kada buvo keistas kuro filtras; arba tiesiog neseka šių intervalų, pakanka paklausti, ar jis pastebi šiuos požymius:
- degalų sąnaudų padidėjimas,
- automobilio trūkčiojimas leidžiantis arba kylant į kalną,
- sumažėjusi variklio galia,
- problemos užkuriant variklį (pvz., gęsta tuščioje eigoje),
- variklis neveikia tuščiąja eiga (pvz., gęsta sankryžose),
- praranda sukamąjį momentą esant aukštoms apsukoms.
Kuro filtro susidėvėjimo požymiai yra nepakankamo filtravimo pasekmė, todėl, jei vairuotojas patiria tik dalį šių požymių, jau yra aišku, kaip jie paveiks tolimesnę automobilio eksploataciją.
Žinoma, mechanikui išvardinti požymiai atrodo banaliai, bet atminkite, kad klientas gali nežinoti net ir tokių dalykų, todėl:
- naudokite paprastus argumentus,
- parodykite artimiausias pasekmes, kurios pastebimos kasdieniame naudojime (vietoje laiku atlikto remonto),
- kalbėkite vartotojo kalba (pvz., „Gęsta tuščioje eigoje?“; „Gal pastaruoju metu naudoja daugiau degalų?“), o ne profesionalo (pvz., „Kuro filtras yra atsakingas už tinkamą degalų slėgį…“; „...ir tai sukelia…“ ar pan.).
Taip padidinsite šansą, kad klientas supras, apie ką kalbate ir pateiks Jums informaciją, kuri padės tinkamai įvertinti transporto priemonės techninę būklę ir atlikti būtinus remonto darbus.
Jei jau pakėlėte triukšmą, kad būtina keisti kuro filtrą, tai dabar svarbu viską atlikti meistriškai ir išvengti „Klaidų ir pretenzijų“.
Kaip išvengti klaidų keičiant kuro filtrus?
Pasitaiko, kad po naujo kuro filtro sumontavimo atsiranda variklio paleidimo problemų, kurios dažniausiai atsispindi prietaisų skydelyje rodomame pranešime ir klaidos kode. Automobilio savininkas pateikia pretenziją kaltindamas produktą – filtrą – deja, gan dažnai priežastis slypi netinkamame filtro montavimo būde, todėl gamintojas tokias pretenzijas atmeta.
Filtro keitimo metu yra labai svarbu nuorinti visą degalų tiekimo sistemą. Šios procedūros nepaisymas gali sukelti rimtų problemų, įskaitant brangų visos įpurškimo sistemos remontą.
Ką dar būtina prisiminti tam, kad būtų išvengta montavimo klaidų ir netinkamo naujo kuro filtro veikimo? Štai svarbiausių pagrindų dekalogas.
- Besąlygiškai laikykitės švaros – neleiskite, kad bet kokie smulkūs teršalai patektų į degalų tiekimo sistemą.
- Prieš naujo įdėklo montavimą išvalykite filtro korpusą.
- Siekiant išvengti oro patekimo į sistemą, užpildykite tuščią filtrą švariais degalais.
- Atsargiai elkitės su filtro tarpine, kad ji nebūtų pažeista aštriu įrankiu – pažeista tarpinė gali praleisti degalus.
- Surenkant filtro korpusą nepriveržkite tarpinės per stipriai ir / arba netolygiai užveržiant montuojančius varžtus.
- Prieš montavimą sutepkite tarpinę švariais degalais – ji geriau priglus savo vietoje.
- Taip pat nesulaužykite filtro antgalių (jungių) – neatsverkite degalų vamzdelių, o montuokite juos tik įspausdami.
- Nesupainiokite degalų tiekimo krypties prijungdami vamzdelius prie naujo filtro.
- Siekiant išvengti degalų prasisunkimo, įsitikinkite, kad žarnelės yra pakankamai tvirtai pritvirtintos. Rekomenduojame naudoti naujas sąvaržas.
- Įsitikinkite, kad centrinis pirštas yra tinkamai įdėtas – jo netinkama padėtis gali sukelti degalų išleidimo angos atidarymą ir variklio paleidimo problemas.
Šių dešimties pagrindų taikymas padės Jums išvengti problemų ir pretenzijų po naujo kuro filtro sumontavimo. O kas po keitimo? Grįžkite prie „neraminančiųkuro filtro susidėvėjimo požymių“ sąrašo ir įtikinkite klientą, kad jis kreiptų į juos dėmesį. Tačiau, visų pirma, užrašykite jam, kada buvo pakeistas filtras, kad jis nuo šiol laikytųsi tinkamų keitimo intervalų.