Paskelbimo data: 2024-10-10

Mažesnė trintis ir mažesnis svoris = mažesnis degalų suvartojimas ir mažesnė emisija

Šia paprasta formule vadovaujamasi kuriant automobiliams skirtus komponentus. Didžiausias dėmesys skiriamas tradicinio maitinimo šaltinio (vidaus degimo variklio) trinties ir svorio mažinimui. Pastaraisiais metais gerokai sumažėjo vidaus degimo variklio cilindrų talpa, tačiau vis tiek padidėjo efektyvumas ir galia, nes naudojamos naujoviškos vožtuvo sistemos, degalų tiekimo ir indukcinės technologijos – sukurtos dėl griežtėjančių reikalavimų mažinti transporto priemonių išmetamų teršalų kiekį.

Mažesnė trintis ir mažesnis svoris
Pagrindinis variklio komponentas yra sinchronizavimo diržo pavaros sistema. Šio diržo funkcija yra tiksliai sinchronizuoti sukamąjį alkūninio veleno, kumštelinio veleno, balansavimo velenų ir kitų papildomų pavarų vidaus degimo variklyje judėjimą. Taip kontroliuojamas įleidimo ir išmetimo vožtuvų atsidarymas bei užsidarymas, o taip pat užtikrinamas tikslus degalų tiekimas į variklį. Tai labai svarbu siekiant užtikrinti tikslų sinchronizavimą, efektyvumą ir patvarumą.

Visos automobilių sinchronizavimo diržo sistemos įprastai montuojamos variklio išorėje ir veikia sausoje, uždaroje aplinkoje. Vis dėlto, nuo 2008 m. tai pasikeitė, kai „Ford“ nuo į alyvą įmerktos grandinės perėjo prie alyvoje veikiančio diržo, sumontuoto 1,8 l dyzeliniame variklyje, varomame degalų įpurškimo siurbliu. Taip buvo siekta padidinti variklio efektyvumą ir sumažinti trintį, o taip pat emisijos lygius.

Kad tai pavyktų, sinchronizavimo diržą reikėjo gaminti naudojant gumos junginius ir medžiagas, kad jis būtų tvirtas, ilgaamžis ir atsparus alyvai. Tokio tipo diržas gaminamas iš ACN-HNBR aukštos temperatūros elastomero su stiklo pluošto gijomis stiprumui užtikrinti. Taip pat naudojamas poliamido pagrindas ir „Durolan“ dengtas aramido audinys dėl terminio ir cheminio atsparumo.






Nuo 2008 m. „Ford“ šią diržo technologiją naudojo sinchronizavimo diržo pavaroms, montuojamoms „Ecoboost“ ir „EcoBlue“ varikliuose, o PAS grupė ją naudojo apdovanojimus pelniusiame 1,2 l „Puretech“ variklyje. „Volkswagen“ grupė diržą naudojo alyvoje varyti 1,6 ir 2,0 l TDi variklių alyvos siurblius. Nepaisant to, daugeliui šių variklių vis dar reikia „šlapią“ sinchronizavimo diržą keisti reguliarios priežiūros metu. Štai dėl to, siekdama patenkinti savo klientų poreikius, „Febi“ į savo asortimentą įtraukė šiuos diržus.

Kadangi nuo šiol alyvos siurblius ir variklio sinchronizavimo sistemas naujesniuose „Ford“, PAS ir „Volkswagen“ varikliuose varo šlapi diržai, kiti transporto priemonių gamintojai neatsilieka ir kuria naujus variklius su šia pažangia iš gumos ir plastiko pagaminta šlapio diržo sistema.

Pagrindinis šio diržo tipo privalumas yra tai, kad jis yra siauresnis. Dėl to kompaktiškiems varikliams reikia mažiau vietos. Efektyvi ir tyli sausų diržų alternatyva sumažina dėl trinties atsirandančius nuostolius, degalų suvartojimą ir išmetamų dujų kiekį. Alyva sumažina vibracijas, variklis veikia sklandžiai, todėl važiuoti malonu ir mažiau teršiama aplinka.

Pasikliaukite patikrintomis originalios įrangos kokybę atitinkančiomis dalimis iš „febi“. Visą sinchronizavimo diržo pakaitinių dalių asortimentą rasite adresu partsfinder.bilsteingroup.com.

„febi“ prekių ženklas yra „Bilstein group“ dalis, skėtinė kelių kitų žinomų prekių ženklų organizacija.

Daugiau informacijos rasite adresu www.bilsteingroup.com.

Jus taip pat gali sudominti:

Inžineriniai žemės ūkio sprendimai, padedantys būti geriausiais savo srityje

Inžineriniai žemės ūkio sprendimai, padedantys būti geriausiais savo srityje

TYC apšvietimas – originalios įrangos kokybė už prieinamą kainą

TYC apšvietimas – originalios įrangos kokybė už prieinamą kainą

Naujas standartas – tik vienas iš etapų, žengiant didesnio tvarumo link

Naujas standartas – tik vienas iš etapų, žengiant didesnio tvarumo link

„Denso“ dyzelinių variklių komponentai

„Denso“ dyzelinių variklių komponentai