Paskelbimo data: 2024-11-14

Kaip su klientu kalbėti apie paskirstymo mechanizmo aptarnavimą?

Kaip atrodo reikalai paskirstymo mechanizmo pavaroje, kai siurblys yra priklausomas nuo šios sistemos? Į paskirstymo mechanizmo aptarnavimą galime pažiūrėti iš dviejų pusių.

Paskirstymo mechanizmas

1. Turime pakeisti siurblį, ką daryti su kitais elementais?


Kaip tai – ką? Keičiame! Paskirstymo mechanizmo pavaros keitimas – tai ne valytuvų keitimas. Labai dažnai norint pasiekti patį paskirstymo mechanizmą, reikia demontuoti dalį automobilio priekio. Jei jau keičiame siurblį, tai verta pakeisti ir paskirstymo mechanizmo pavarą – tai suteikia kompleksinį remontą tik su vienu priekio „išardymu“. Argumentas klientui? Geriau pakeisti 10 tūkstančių kilometrų anksčiau, nei 300 metrų per vėlai. O dar prisideda tiesioginis sutaupymas: klientas tik vieną kartą sumokės už dalių demontavimą / montavimą.

2. Atėjo laikas keisti paskirstymo mechanizmo pavarą. Ar siurblį taip pat reikia keisti?


Pavienių elementų keitimo etapą palikime praeityje. Šiuolaikiniuose automobiliuose būtinai reikia pakeisti visus tarpusavyje sąveikaujančius elementus: diržą, guolį / guolius, diržo įtempiklį, aušinimo skysčio siurblį. Palikus bent vieną seną elementą, kyla visos sistemos pažeidimo rizika. Viena lengviausių pasekmių – tai variklio remontas, kuris klientui gali nemažai kainuoti. Paskirstymo mechanizmo pavaros keitimas kartu su aušinimo skysčio siurbliu, žinoma, reikalaus aušinimo skysčio išleidimo iš sistemos, jos praplovimo ir užpildymo nauju skysčiu. Priešingu atveju, naujo siurblio montavimas neturi prasmės – jis pasibaigs kitu gedimu. Koks argumentas šiuo atveju įtikins klientą? Tik finansinis – geriau dabar sumokėti 350 EUR už kompleksinį keitimą ir kokybiškai suteiktą paslaugą, nei grįžti į autoservisą ant tralo su keliais tūkstančiais išlaidų, kurių galima išvengti.

Paskirstymo komplektai „Hepu“®


Siekiant užtikrinti sklandų ir efektyvų visos diržinės pavaros sistemos veikimą, būtina užtikrinti, kad visi jos elementai sąveikautų optimaliai ir sklandžiai. Paskirstymo mechanizmas kartu su varikliu sudaro automobilio širdį, todėl aptarnaujant juos verta rinktis žinomų ir patikimų gamintojų dalis. Visi paskirstymo mechanizmo komplektai su aušinimo skysčio siurbliais „Hepu“ ® atitinka griežtus originalios įrangos reikalavimus. Be aušinimo skysčio siurblių „Hepu“®, visi komplektai savo sudėtyje turi diržo įtempiklius, guolius, o taip pat diržus ir montavimo aksesuarus, pagamintus pirmaujančių originalios įrangos gamintojų. Paskirstymo mechanizmo komplektas su aušinimo skysčio siurbliu „Hepu“® – tai saugus, ekonomiškas ir kompleksinis sprendimas, kuris užtikrina greitą remontą ir padeda išvengti problemų, o tai reiškia klientų pasitenkinimą.

Aušinimo sistemos skysčiai ir koncentratai „Hepu“®


„Hepu“® savo asortimente siūlo ne tik pagrindinius aušinimo skysčius ir jų koncentratus (G11 ar G12), bet taip pat ir G12 ++ bei G13 (atitinka VAG koncerno normų reikalavimus), arba, pvz., žalius ir geltonus skysčius, patvirtintus „Mercedes“, „Ford“ ar GM koncerno. Originalūs aušinimo skysčiai ir jų koncentratai iš „Hepu“® užtikrina patikimą apsaugą nuo korozijos, perkaitimo, nuosėdų susidarymo bei optimalų šilumos nuvedimą. Jie atitinka automobilių pramonės reikalavimus ir yra puikus „Hepu“® aušinimo skysčio siurblių ir paskirstymo komplektų papildymas.

Nuo 2020 metų rugpjūčio aušinimo sistemų skysčiai ir koncentratai turi naujas pakuotes su įspaustu logotipu „Hepu® The Original“ ir užrašu „Made in Germany“ (liet. pagaminta Vokietijoje). Įspaustų elementų įvedimas pabrėžia „Hepu“® produktų originalų charakterį ir kokybę, o taip pat padeda klientams apsisaugoti nuo galimų klastočių.

Viskas yra paremta atsakomybe


Atminkime: klientas, o juo labiau „specialistas“ iš internetinio forumo neprisiims atsakomybės – ji tenka mechanikui. Verta skirti keletą minučių konkrečiam, paremtam svariais argumentais pokalbiui, kad galėtumėte suteikti kompleksinę, kokybišką, be galimų pretenzijų paslaugą.

Jus taip pat gali sudominti:

„Denso“ dyzelinių variklių komponentai

„Denso“ dyzelinių variklių komponentai

ABDS sistemų evoliucija: diržai ir įtempikliai „Micro-V“®

ABDS sistemų evoliucija: diržai ir įtempikliai „Micro-V“®

NVR  sankabos sistema

NVR sankabos sistema

Vidinė informacija apie uždegimo žvakės svarbą

Vidinė informacija apie uždegimo žvakės svarbą