Paskelbimo data: 2021-04-14

Ką atskleidė 185/65 R15 vasarinių padangų testas?

Vienas svarbesnių orientyrų padangų rinkoje – kompetentingų organizacijų atliekami kasmetiniai padangų testai. ADAC 2019 metų 185/65 R15 matmenų vasarinių padangų testas atskleidė keletą įdomių faktų. Vienas pagrindinių dalykų yra tas, kad „Premium“ klasės segmentas ir aukšta kaina ne visada garantuoja geriausias padangų savybes.

padangos 185 65 r15.jpg

ADAC 2019 metų vasarinių padangų testui buvo parinkta 16 padangų modelių. Į vokiečių automobilių klubo testavimo trasą pateko ne tik „Premium“ segmento, bet ir biudžetinės bei vidutinės klasės modeliai. Vertinimo taisyklės buvo standartinės. Pirmajame etape tikrintas automobilio važiavimas sausa kelio danga ir padangų veiksmingumas. Šis parametras sudaro 20 procentų bendro įvertinimo. Antrajame etape tikrintas manevringumas esant šlapiai kelio dangai – šis įvertinimas sudaro 40 procentų galutinio įvertinimo. 10 procentų galutinio įvertinimo sudaro važiuojant keliamo triukšmo ir degalų naudojimo efektyvumo rodikliai. Verta paminėti, kad pergalę ADAC teste padangoms užtikrina ne aukščiausias, o žemiausias galutinis rezultatas.


185/65 R15 vasarinių padangų testo rezultatai



Vokiečiai, atlikdami bandymus, taiko gana griežtus vertinimo kriterijus, todėl tik du testuoti modeliai įvertinti gerai. Kiti modeliai gavo patenkinamą įvertinimą. Jau gana ilgą laiką nė vienas padangų modelis nėra gavęs labai gero įvertinimo. ADAC atstovai tai paaiškina gana paprastai. Jų nuomone, padangų gamintojai ne iki galo išnaudoja šiuolaikinės inžinerijos galimybes. Taigi kol kuri nors padangas gaminanti įmonė nesukurs modelio, verto XXI amžiaus, tol labai geras įvertinimas nebus suteiktas.


Laimėjo „Bridgestone Turanza T005“



Japoniškos padangos yra praėjusių metų naujovė. „Bridgestone Turanza T005“ iš tikrųjų buvo pristatytos metų viduryje, vadinasi, į rinką pateko 2019 metų sezone. Kaip šis modelis rieda keliu? ADAC 2019 metų vasarinių padangų testas nepalieka abejonių. Japonų inžinieriai gana gerai paruošė „Turanza“ važiavimui. Už riedėjimą sausu asfaltu padangos gavo labai gerą įvertinimą. Gerai įvertintas jų sukibimas su šlapia kelio danga, degalų naudojimo efektyvumas ir padangų patvarumas. Labai panašūs reikšmingiausių bandymų rezultatai leido šiam modeliui pasiekti vokiečių automobilių klubo sudarytos suvestinės viršūnę. Padangos gavo žemiausią 2,0 taškų įvertinimą.


„Vredestein Sportrac 5“ – už 2,1 taško antroji vieta sąraše



Olandai jau daugelį metų yra padangų rinkoje, ir, kaip matyti, ši patirtis buvo gerai išnaudota kuriant vasarinių padangų modelį „Sportrac 5“. Šios padangos nėra visiška rinkos naujovė, bet vokiečiai labai gerai įvertino jų riedėjimą sausu ir šlapiu asfaltu. Taip pat geras įvertinimas buvo skirtas už važiuojant keliamą nedidelį triukšmą ir degalų naudojimo efektyvumą. Aukščiausią – labai gerą – įvertinimą „Vredestein“ gavo už patvarumą. Gerą padangų parengimą vasaros sąlygoms olandai taip pat suderino su dar vienu pranašumu – tikrai pagrįstai apskaičiuota kaina. Tai vienas pigiausių „Premium“ segmento modelių, atrinktų ADAC 2019 metų vasarinių padangų testui.


ADAC 2019 metų vasarinių padangų teste – ir universaliosios padangos „Michelin“



„Michelin Crossclimate+“ modelio buvimas ADAC automobilių klubo parengtoje suvestinėje gali kelti nemažą nuostabą. Galiausiai tai ne grynai vasarinis, o universalusis modelis. Tai nekeičia fakto, kad padangos atliekant bandymus pasirodė gana gerai – gavo patenkinamą įvertinimą. Bendroje klasifikacijoje joms atiteko aukšta trečioji vieta. Vietą sąrašo viršūnėje prancūziškoms padangoms užtikrino keletas pranašumų. Visų pirma tai labai žemas dėvėjimosi lygis, geras degalų naudojimo efektyvumas ir aukštas manevringumas esant šlapiai kelio dangai. Silpnos savybės? ADAC 2019 metų vasarinių padangų testas parodė, kad „Crossclimate+“ sausu asfaltu rieda ne taip gerai, kaip konkurentai, be to, kelia didesnį triukšmą.


„Goodyear EfficientGrip Performance“ – tik patenkinamas įvertinamas



ADAC vasarinių padangų testas nepasigaili nieko. Vieta prie sąrašo viršūnės atiteko kitam „Premium“ klasės padangų gamintojui – „Goodyear“. Modelis „EfficientGrip Performance“ bendroje klasifikacijoje buvo įvertintas 2,7 taško. Tai 0,7 taško daugiau nei lyderių. Kodėl toks rezultatas? Amerikietiškos padangos gerai riedėjo sausu asfaltu, užtikrino efektyvų degalų naudojimą ir išsiskyrė nedideliu dėvėjimusi. Kita vertus, jos vos patenkinamai pasirodė esant šlapiam asfaltui – verta priminti, kad tai vienas svarbiausių ir reikšmingiausių bandymų. Be to, „EfficientGrip Performance“ atliekant bandymą kėlė didelį triukšmą.


„Firestone Roadhawk“ – ADAC vasarinių padangų teste įvertintos palankiai!



Į ADAC 2019 metų vasarinių padangų testo suvestinės penktąją vietą pateko modelis „Firestone Roadhawk“. Tai labai geras rezultatas įvertinus du veiksnius. Visų pirma, tai vidutinės klasės, o ne „Premium“ segmento padangos. Antra, tai vienos pigiausių padangų, kurios buvo atrinktos į vokiečių automobilio klubo surengtą testą. Kokie šių padangų testo rezultatai? Inžinieriai labai gerai įvertino padangų riedėjimą sausu asfaltu. Geras įvertinimas buvo skirtas už degalų naudojimo efektyvumą ir nedidelį protektoriaus dilimą. Silpniausiai „Firestone“ pasirodė riedėjimo šlapiu asfaltu bandyme ir keliamo triukšmo atžvilgiu.


ADAC 2019 metų vasarinių padangų testas – 2,8 taško



ADAC 2019 metų vasarinių padangų teste patenkinamą 2,8 taško įvertinimą gavo dar trys padangų modeliai: „Kumho Ecowing ES01“, „Maxxis Mecotra 3“ ir „Toyo Proxes CF2“. Iš šio trejeto ypatingo dėmesio vertos „Maxxis“. Viena vertus, tai vienos pigiausių ADAC testo padangų. Kita vertus, taivanietiškas produktas gavo labai gerą įvertinimą už aukštą degalų naudojimo efektyvumą. Už riedėjimą sausu asfaltu, mažą triukšmą ir patvarumą „Mecotra 3“ buvo įvertintos gerai. Blogiausiai padangos pasirodė reikšmingiausiame – riedėjimo šlapia kelio danga – bandyme.



ADAC 2019 metų vasarinių padangų testas – 3,0 taškai



3,0 taškai – vienas žemesnių ADAC 2019 metų vasarinių padangų testo įvertinimų. Jį gavo du „Premium“ segmento modeliai ir vienas vidutinės klasės modelis: „Continental ContiPremiumContact 5“, „Semperit Comfort-Life 2“ ir „Falken Ziex ZE310 Ecorun“. Padangos „Continental“ gavo gerus įvertinimus už visus bandymus, išskyrus patvarumo. „Falken“ buvo geriausiai įvertintos už žemą protektoriaus dilimo rodiklį. „Semperit“ tiek riedėjimo sausu, tiek šlapiu asfaltu bandymuose pasirodė labai vidutiniškai.


ADAC 2019 metų vasarinių padangų testas – 3,2–3,4 taškai



3,2–3,4 taško įvertinimas reiškia, kad trys padangų modeliai atsidūrė ADAC 2019 metų vasarinių padangų testo suvestinės gale. Gana silpnai pasirodė padangos „Giti GitiSynergy E1“, „Petlas Imperium PT515“ ir „Hankook Kinergy Eco 2“. Ypač stebina nelabai įspūdingas „Hankook“ padangų rezultatas. Kas lėmė prastą korėjietiškų padangų įvertinimą? Tai silpnos manevravimo savybės esant šlapiai kelio dangai.


„Pirelli Cinturato P1 Verde“ – stebinamai… prastas rezultatas!



„Pirelli“ – „Premium“ segmento padangos. Populiari nuomonė, kad tai vienas geriausių padangų gamintojų rinkoje. Vis dėlto modelis „Cinturato P1 Verde“ ADAC 2019 metų vasarinių padangų teste pasirodė labai prastai – gavo bendrą 3,4 taško įvertinimą. Tai priešpaskutinis suvestinės rezultatas! Kas lėmė tokį prastą įvertinimą? Tai silpnas modelio „Pirelli“ pasirodymas riedant šlapiu asfaltu – šį bandymą vokiečių automobilių klubas laiko reikšmingiausiu. „Cinturato P1 Verde“ gerai pasirodė esant sausam asfaltui, be to, jos sąlygiškai tyliai rieda ir dėl nedidelio pasipriešinimo riedėjimui leidžia taupyti degalus.

„Linglong Green-Max HP010“ – ADAC vasarinių padangų testo pralaimėtojos



Daugiausia – 3,5 taško – ADAC 2019 metų vasarinių padangų teste gavo padangos „Linglong“. Deja, tai reiškia ne pergalę o pralaimėjimą. Ar kuriame nors bandyme šis modelis buvo įvertintas gerai? Padangos „Green-Max HP010“ riedėdamos kelia nedidelį triukšmą, be to, aukštas jų energinis efektyvumas. Deja, modelis prastai pasirodė tiek esant šlapiam, tiek sausam asfaltui. Didžiausias padangų pranašumas? Jos pagamintos Kinijoje, taigi pagrindinis pranašumas – kaina. Už vienos padangos „Michelin Crossclimate+“ kainą galima nupirkti dvi padangas „Linglong“.

Kokie gamintojai 185/65 R15 matmenų vasarinių padangų teste įvertinti gerai?

  • „Bridgestone Turanza T005“ – 2,0 taškai
  • „Vredestein Sportrac 5“ – 2,1 taško


Kokie gamintojai
185/65 R15 matmenų vasarinių padangų teste įvertinti patenkinamai?

  • „Michelin Crossclimate+“ – 2,6 taško
  • „Goodyear EfficientGrip Performance“ – 2,7 taško
  • „Firestone Roadhawk“ – 2,8 taško
  • „Kumho Ecowing ES01“ – 2,8 taško
  • „Maxxis Mecotra 3“ – 2,8 taško
  • „Toyo Proxes CF2“ – 2,8 taško
  • „Continental ContiPremiumContact 5“ – 3,0 taškai
  • „Falken Ziex ZE310 Ecorun“ – 3,0 taškai
  • „Semperit Comfort-Life 2“ – 3,0 taškai
  • „Giti GitiSynergy E1“ – 3,2 taško
  • „Petlas Imperium PT515“ – 3,3 taško
  • „Hankook Kinergy Eco 2“ – 3,4 taško
  • „Pirelli Cinturato P1 Verde“ – 3,4 taško
  • „Linglong Green-Max HP010“ – 3,5 taško