Paskelbimo data: 2024-06-12
„HYUNDAI I40“ – galinių stabdžių trinkelių ir diskų keitimo procedūra
„Hyundai i40 saloon“ ir „tourer“ yra aiškus įrodymas, kad „Hyundai“ – rimtas žaidėjas.
Specialiai Europos rinkai sukurtas „i40“ su savo patrauklia kaina, gera išvaizda, puikia kokybe ir nepriekaištingu variklių bei apdailos pasirinkimu ketina iš užimamų pozicijų išstumti „Ford Modeo“.„i40“ naudojama elektromechaninė stovėjimo stabdžio sistema, panaši į kitų gamintojų, pavyzdžiui, „Volkswagen“, „Renault“, „Volvo“, „Ford“ ir „BMW“.
Kokia yra galinių stabdžių trinkelių ir diskų keitimo procedūra?
1. Patikrinkite stabdymo sistemą, skysčio lygį ir būklę, sandarumą bei stovėjimo ir kojinių stabdžių veikimą.
Pastaba. Rekomenduojama prijungti akumuliatoriaus priedą, nes stovėjimo stabdžio varikliai naudoja daug energijos (apie 14–20 amp).
Įjungę degimą, į 16 kaiščių diagnostikos lizdą įjunkite diagnostikos įrankį ir patikrinkite EPB bei ABS sistemų trikčių kodus.
3. Naudodami tinkamą diagnostikos įrankį, atsukite EPB variklį.
4. Iš stabdžių apkabos išsukite du 12 mm varžtus su galvutėmis ir atsargiai išėmę ant šono paguldykite apkabą. Stenkitės neįtempti stabdžių žarnos ir variklio laidų.
5. Stūmoklio atsukti nereikia; jį galima įstumti atgal.
7. Norint išimti apkabos laikiklį (A), pirmiausia reikia išsukti pakabos jungties varžtą (B). Tada galėsite išsukti du apkabos laikiklio varžtus (C).