Paskelbimo data: 2020-09-24

„Hankook“ pristato itin aukštos kokybės žiemines padangas

Padangų gamintojas „Hankook“ sukūrė naują aukščiausios kokybės produktą, specialiai pritaikytą Vakarų ir Vidurio Europos žiemos sąlygoms. Itin aukštos kokybės (UHP) automobilių padangos „Winter i*cept evo 3“ ir visureigių padangos „Winter i*cept evo 3 X“ seka sėkmingo modelio pirmtako „Winter i*cept evo 2“, kurį savo gamyklose pritaikė daugelis Europos aukščiausios kokybės transporto priemonių gamintojų, pėdomis. Dabar jau trečiosios versijos nauja padangų „Winter i*cept“ serija šiuo metu yra 95 matmenų ir pirmą kartą „Hankook“ UHP žieminių padangų asortimente turi kryptingą protektoriaus raštą. Pirmaujantis Europos automobilių žurnalas „Auto Bild“ savarankiškai atliko išsamų naujo protektoriaus eksploatacinių savybių testavimą ir skyrė „Hankook Winter i*cept evo 3“ aukščiausio įvertinimo ženklą „Pavyzdingas“.

hankook žieminės padangos.jpg

Aukščiausios kokybės padangų gamintojas „Hankook“ atnaujina savo UHP žieminių padangų asortimentą naujosiomis automobilių padangomis „Winter i*cept evo 3“ ir visureigių padangomis „Winter i*cept evo 3 X“. Tokios plėtros imtasi ne tik atsižvelgiant į besikeičiančias oro sąlygas Europoje, bet ir į hibridinių ir elektrinių transporto priemonių reikalavimus, nes gamintojai, kurie sumontuos „Winter i*cept evo 3“ kaip „ev“ versija ex, imsis veiksmų ateityje. Bendrovės plėtros inžinieriai naujosioms geriausioms žieminėms padangoms pirmą kartą pasirinko kryptingą protektoriaus raštą. Tai ne tik užtikrina puikų sukibimą su sniegu, bet ir padeda efektyviai sumažinti slydimo vandens paviršiumi (aquaplaning) riziką.

„Mūsų plėtros inžinieriai sukūrė dvi žieminių padangų „Winter i*cept evo 3“ ir „Winter i*cept evo 3 X“ linijas su įvairiomis savybėmis, tinkančiomis besikeičiančiomis ir vis sunkesnėmis žiemos oro sąlygomis, – sako „Hankook Tire Europe“ prezidentas Sanghoonas Lee. – Todėl esame įsitikinę, kad šie nauji protektoriaus modeliai pateisins aukštus klientų lūkesčius.“

„Europos žiemos pasikeitė dėl klimato pokyčių – švelni temperatūra kaitaliojasi su staigia žiema, atnešančia šalčius ir sniegą, o sausomis dienomis netikėtai iškrinta gausūs krituliai,“ – sako Klausas Krause’ė, „ETC“ Europos tyrimų ir plėtros centro vadovas Hanoveryje (Vokietijoje). Net dėl šlapių lapų ant kelio dangos greitai gali susidaryti pavojingas vairavimo sąlygos. Taigi dar svarbiau, kad atsakingi vairuotojai šaltuoju metų laiku naudotųsi tinkamomis padangomis ir būtų pasiruošę visokiems žiemos orams. „Trečiosios „i*cept evo“ serijos akcentas slypi protektoriaus mišinyje. Be natūralių dervų, čia taip pat naudojami specialūs priedai, užtikrinantys, kad padanga visą laiką, ypač esant žemai temperatūrai,  išliktų lanksti ir kartu stipriai pagerėtų sukibimas su šlapia danga,“ – tęsia Krause’ė.

Tai patvirtina ir naujausias pirmaujančio Europos automobilių žurnalo žieminių padangų testas. Paskutiniame numeryje (2020 m. rugsėjo 17 d. Nr. 38) žurnalas „Auto Bild“ pateikė su 5 serijos „BMW“ išbandytų 56 245/45 R18 100 V dydžio padangų rezultatus – be išlygų rekomenduojami tik šeši protektoriai, kuriems suteiktas aukščiausio įvertinimo ženklas „Pavyzdingas“, tarp tokių šešių įvertintų – naujosios „Hankook Winter i*cept evo 3“.

Dėl technologinių naujovių, ypač kalbant apie naudojamus mišinius ir patį protektoriaus raštą, padangos yra itin pritaikytos žiemos sąlygoms. Natūralios pušų dervos užtikrina reikiamą lankstumą esant labai plačiam temperatūros diapazonui, neleidžia sukietėti ir dėl padidėjusio padangos kontaktinio paviršiaus elastingumo pagerina sukibimą su kelio danga žiemą ir šlapiuose keliuose. Kartu su kryptingu protektoriaus raštu dar geriau optimizuojamas sukibimas su sniegu ir šlapia danga. Ypač efektyvus vandens (arba purvo) išstūmimas ir nutekėjimas per du pagrindinius išmetimo griovelius, kurie V formos protektoriaus rašte yra 20 % platesni, atlieka svarbią funkciją dar labiau sumažindami slydimo vandens paviršiumi riziką. Palyginti su ankstesniais protektoriaus raštais, stabdymo kelias šlapiame kelyje taip pat sumažėjo 7 %, o snieguotame – net 10 %. Be natūralių dervų, naudojamas itin disperguojantis nanosilicio dioksido junginys, papildytas kitais sukibimo savybes gerinančiais priedais. Papildomai optimizuotas teigiamų ir neigiamų elementų santykis protektoriaus rašte parengia „Winter i*cept evo 3“ darbui įvairioms kelio sąlygoms, kurios susidaro Europoje žiemą.

Be puikių sukibimo savybių protektoriaus mišinio, optimizuotas 3D plyšinių įpjovų (lamelių) išdėstymas kartu su kryptiniu protektoriaus raštu užtikrina patikimą sukibimą ir važiavimo šonu stabilumą snieguotuose keliuose. Sukibimo savybes palaiko didesnis ledo kirvio formos protektoriaus bloko kraštų, kurie efektyviai sukimba su sniegu, skaičius.

Blokų judėjimo sumažinimas iki minimumo, pasiektas optimizavus 3D plyšinių įpjovų išdėstymą ir dizainą, teigiamai veikia dilimo procesą ir užtikrina aukštą važiavimo stabilumo lygį. Maksimalus krašto efektas taip pat pagerina bendras valdymo savybes.

Naujoji „Winter i*cept evo 3“ serija buvo specialiai sukurta naudoti galingose transporto priemonėse, kurių sukimo momentas didelis. Sustiprinta karkaso konstrukcija užtikrina aukštą važiavimo stabilumą, o labai tvirta šerdis palaiko optimalią padėtį ant ratlankio. Kartu su plačiu padangos pečiu ir optimizuota blokų konstrukcija užtikrinamas tikslesnis vairavimo atsakas ir geresnis sukibimas posūkiuose, taip pat optimizuotas valdymas net sausame kelyje. Naujosios „Hankook“ UHP žieminės padangos pečių sritis su plačiais tarpusavyje sujungtais pečių blokais taip pat suteikia protektoriui būtiną blokų standumą – dėl to padidėja stabilumas posūkiuose net važiuojant didesniu greičiu.

Abu protektoriaus raštai daugiausia gaminami modernioje „Hankook“ gamybos įmonėje Vengrijoje. Kalbant apie rinką, „Winter i*cept evo 3“ protektoriaus modelį automobiliams bus galima įsigyti 50 dydžių – nuo 17 iki 21 colio (protektoriaus plotis – nuo 195 iki 295 mm, profilio aukštis – nuo 30 iki 60 (greičio indeksai H–W)). Visureigiams skirtą versiją „Winter i*cept evo 3 X“ šiuo metu galima įsigyti 45 dydžių – nuo 17 iki 22 colių (protektoriaus plotis – nuo 215 iki 315 mm, profilio aukštis – nuo 30 iki 65 (greičio indeksuose H–W)). Per kitus metus linija bus dar labiau išplėsta, o pirmtakas palaipsniui pakeistas.

„Hankook Winter i*cept evo 3“: techninė informacija

3D plyšinės įpjovos


  • Blokų judėjimo sumažinimas iki minimumo, pasiekiamas optimizavus 3D plyšinių įpjovų išdėstymą ir dizainą, taip pat turi teigiamą poveikį dilimo procesui ir užtikrina aukštą važiavimo stabilumo lygį.
  • Maksimalus krašto efektas taip pat pagerina bendras valdymo savybes.

„Water Pipe Kerfs“ geram valdymui esant drėgniems paviršiams

  • Be tinkamas sukibimo savybes turinčio protektoriaus mišinio, „Water Pipe Kerfs“ kartu su kryptingu protektoriaus dizainu užtikrina patikimą vandens nutekėjimą iš protektoriaus pagrindo ir taip dar labiau sumažina slydimo vandens paviršiumi (aquaplaning) riziką.



Pirmą kartą – kryptinis protektoriaus raštas

  • Pirmą kartą padangų gamintojo inžinieriai geriausioms naujoms žieminėms padangoms pasirinko kryptingą protektoriaus raštą.
  • Tai ne tik užtikrina puikų sukibimą su sniegu, bet ir padeda efektyviai sumažinti slydimo vandens paviršiumi riziką.



Junginys „Aqua Pine“

  • Naujasis junginys „Aqua Pine“, kuriame yra natūralių dervų, užtikrina padangos kontaktinio paviršiaus lankstumą esant ypač plačiam temperatūros diapazonui.
  • Protektoriaus mišinyje naudojama pažangi žiemai optimizuota mišinio su itin disperguojančiu nanosilicio dioksidu ir trauką gerinančiais priedais technologija.

Jus taip pat gali sudominti:

„ATE“ ir „Continental“ stabdžių produktai – tvaresnės atsarginių dalių rinkos link

„ATE“ ir „Continental“ stabdžių produktai – tvaresnės atsarginių dalių rinkos link

Vidinė informacija apie uždegimo žvakės svarbą

Vidinė informacija apie uždegimo žvakės svarbą

Kaip su klientu kalbėti apie paskirstymo mechanizmo aptarnavimą?

Kaip su klientu kalbėti apie paskirstymo mechanizmo aptarnavimą?

„Hankook iON evo“ nominuota „WhatTyre 2024 metų padanga“

„Hankook iON evo“ nominuota „WhatTyre 2024 metų padanga“