Paskelbimo data: 2023-05-15
„Ferodo“ stabdžių trinkelės „Fuse+“ – efektyvus stabdymas
„Fuse+“ technologijos stabdžių trinkeles – tai pirmosios automobilių trinkelės, įveikiančios nepriekaištingo stabdymo efektyvumo ir puikaus komfortiškumo atotrūkį.
Stabdžių trenkelės, kurios įveikia stabdymo efektyvumo ir komfortiškumo atotrūkį
Daugelyje gaminių kategorijų, įskaitant stabdžius, padangas ir kitus automobilių komponentus, esama, regis, neįveikiamo atotrūkio, dėl kurio pirkėjas priverstas rinktis vieną ar kitą pageidaujamų savybių derinį. Pavyzdžiui, padangų pirkėjo dažnai prašoma rinktis ilgesnės eksploatavimo trukmės protektorių (jis gaminamas iš gana kietų, keliančių šiurkštesnio važiavimo pojūtį, gumos mišinių) arba nepriekaištingą komfortą ir automobilio valdymo patikimumą (minkštesni mišiniai).
Su panašia dilema ilgą laiką susidurdavo ir atsarginių stabdžių trinkelių ieškantys pirkėjai. Europos šalyse vairuotojai, kuriems svarbiausias yra puikus stabdymo efektyvumas, galėjo rinktis tik vienos rūšies frikcinę medžiagą, kurios sudėtyje yra mažai plieno. Tokioms stabdžių trinkelėms būdingas didesnis trinties koeficientas, tačiau jos sparčiau dyla, važiavimas yra mažiau komfortiškas ir susidaro daugiau dulkių. Vairuotojai, ieškantys trinkelių, kurioms būdingos didesnio „komfortiškumo“ savybės, įskaitant mažesnį triukšmą, ilgesnę trinkelių ir (arba) diskų eksploatavimo trukmę ir mažesnį dulkėjimą, paprasčiausiai neturėjo kitų pasirinkimo variantų, išskyrus neasbestines organines (angl. Non-asbestos organic - NAO) frikcines medžiagas. Šioms medžiagoms, kurias renkasi daugelis Šiaurės Amerikos ir Azijos automobilių gamintojų, būdingas mažesnis trinties koeficientas, todėl stabdymo efektyvumas, ypač ekstremaliomis sąlygomis, yra prastesnis už mažaplienių mišinių. O juk visa stabdžių esmė yra stabdyti, ar ne?
Gaila, kad niekam nepavyksta įveikti stabdymo efektyvumo ir komfortiškumo atotrūkio ir pagaminti stabdžių trinkelių, kurios naudotojui būtų geros visais aspektais ir nei vienu atveju nereikėtų kažko atsisakyti.
Iš tiesų, šį iššūkį kai kas jau įveikė. Taip, tai – „Ferodo“®.
„Fuse+“ technologijos stabdžių trinkelės
„Ferodo“, kuri 1922 m. tapo pirmąja bendrove, tiekiančia frikcinius antdėklus masinės gamybos automobiliams, o 1956 m. išrado diskinių stabdžių trinkeles, pristatė naujausią savo inovaciją – „Fuse+“ technologijos stabdžių trinkeles. Tai yra pirmosios automobilių trinkelės, įveikiančios nepriekaištingo stabdymo efektyvumo ir puikaus komfortiškumo atotrūkį. Mažaplienės ar NAO? Nuo šiol pakanka rinktis vienos rūšies trinkeles, kuriose puikiai dera abi savybės.
„Fuse+“ stabdžių trinkelės buvo sukurtos Jungtinėje Karalystėje įsikūrusiame „Ferodo Čapel en le Frito“ technikos centre ir pagal automobilių gamintojų standartus yra gaminamos Europoje veikiančiose geriausiose „Ferodo“ gamyklose. Jų gamybai naudojama itin pažangi moderni frikcinė medžiaga, kuri buvo kuriama trejus metus.
Ji užtikrina mažaplieniams mišiniams būdingą didelį stabdymo efektyvumą ir puikias komfortiškumo savybes, kurios būdingos NAO medžiagoms. Šios trinkelės gaminamos iš išskirtinio mišinio, susidedančio iš daugiau nei 20 tiksliai atrinktų komponentų. Jų derinys sukurtas per 3 metus, išbandžius 75 įvairias medžiagas.
Šis derinys užtikrinta neprilygstamą stabdymo efektyvumą ir neturi įprastinių trūkumų, tokių kaip triukšmas, trumpesnė trinkelių ir diskų eksploatavimo trukmė ar smarkus dulkėjimas. Dar vienas „Fuse+“ technologijos trinkelių privalumas yra išskirtinė „Ferodo“ technologija „Eco Friction“. Jos esmė yra tai, kad į mišinį nededama vario, todėl trinkelėms dylant jos mažiau dulka. Kenksmingų medžiagų į aplinką patenka iki 60 % mažiau.
Automobilių gamintojų naudojamoms dalims prilygstanti kokybė
Išleisdama „Fuse+“ technologijos trinkeles „Ferodo“ papildo 125 metus trunkančią visa keičiančių inovacijų istoriją ir lieka tame pačiame kelyje – į automobilių techninės priežiūros rinką tiekti gaminius, atitinkančius automobilių gamintojų naudojamas stabdžių technologijas, kokybę ir efektyvumą. Šiandien „Ferodo“ produkcijos inžinieriai tęsia naujų medžiagų derinių, trinkelių konstrukcijos ir kitų inovacijų tyrimus, stengdamiesi patenkinti besikeičiančius pasaulyje pirmaujančių automobilių gamintojų ir techninės priežiūros profesionalų poreikius.
Panaikinus atotrūkį tarp skirtingų stabdžių trinkelių technologijų, atsarginių dalių rinkoje bus lengviau daryti išskirtines įžvalgas, rengti bandymo protokolus ir gaminti automobilių gamintojų naudojamoms dalims prilygstančios kokybės stabdžių trinkeles, kurioms būdingas nepriekaištingas efektyvumas. „Tenneco“ („Ferodo“ patronuojančioji bendrovė), kuri jau 100 metų yra pagrindinė dalių tiekėja automobilių gamintojams, nuolat kuria naujoviškus gaminius, kurių patikimumas yra nepriekaištingas bet kokioje aplinkoje ir nepriklauso nuo automobilio amžiaus. Vartotojams tai reiškia daugiau pasitikėjimo, kad jų automobilio stabdžiai bus saugūs, patikimi, tylūs ir ilgai išliks maksimaliai efektyvūs. Techninės priežiūros profesionalams tai reiškia, kad nereikės gaišti laiko aiškinant, ko klientas netenka rinkdamasis mažaplienes arba NAO trinkeles. Be to, klientai mažiau skųsis dėl stabdymo efektyvumo, triukšmo, pedalo vibracijos ir (arba) dulkėjimo.
100 modelių – dar ne riba
„Fuse+“ technologijos „Ferodo“ stabdžių trinkelių jau galima įsigyti daugeliui aukštesnės klasės automobilių, kuriuos gamina garsiausi Europos gamintojai, įskaitant, „Audi“, BMW, „Mercedes-Benz“ ir „Volkswagen“. Kiekviename trinkelių komplekte yra ir visi reikalingi apsauginiai priedai, kad montuoti būtų paprasta ir lengva. Jei jūsų automobilio sąraše nėra, būkite ramūs, nes „Fuse+“ stabdžių trinkelių asortimentas augs, kad atitiktų rinkos poreikius.
Tausokite sistemą
Stabdžių trinkelės yra viena iš dažniausiai keičiamų bet kurios transporto priemonės dalių. Galbūt nepagalvojote, tačiau trinkelės savo funkciją tinkamai atlikti gali, tik tada, kai tiksliai veikia daugybė kitų komponentų. Pavyzdžiui, į šiuolaikinės stabdžių sistemos sudėtį įeina trinkelės, diskai, pagrindinis cilindras, stabdžių vamzdeliai ir žarnelės, skystis, stiprintuvas, apkabos ir stūmokliai, stabdžių antiblokavimo sistemos (angl. Anti-lock brake system - ABS) valdymo modulis, ratų sukimosi greičio jutikliai ir kt. Daugelis šių komponentų sukurti taip, kad surinktoje sistemoje vienas su kitu puikiai derėtų.
Kad stabdymo efektyvumas būtų didžiausias, „Ferodo“ stabdžių trinkeles, įskaitant naujuosius „Fuse+“ technologijos gaminius, geriausia montuoti kartu su aukščiausios kokybės „Ferodo“ stabdžių diskais. Kito gamintojo diskas gali būti pagamintas iš gerokai prastesnės kokybės metalo ir nekokybiškai apdirbtas. Tai gali turėti neigiamos įtakos šilumos sklaidai, trinkelių ir disko ilgaamžiškumui, pedalo stabilumui, veikimo triukšmingumui ir saugumui.
Kitu „pigių“ diskų trūkumu gali būti labai platūs aušinimo tarpeliai, susidarantys dėl to, kad gamintojai stengiasi naudoti plonesnes disko plokštes, kurios mažiau kainuoja. Deja, šių diskų aušinimas, palyginti su „Ferodo“ diskais, gali būti mažiau efektyvus, todėl gali atsirasti karščio sukeliamas stabdymo efektyvumo blogėjimo efektas ir trinkelės gali sparčiau dėvėtis. Ekstremaliais atvejais didelis karštis gali pakenkti kitiems rato komponentams. Blogiausia, kad ratas gali užsiliepsnoti arba gali sutrikti stabdžių sistemos veikimas.
Taigi, net jei pigesnis stabdžių diskas atrodo panašus į kokybišką gaminį, kiekvienam automobiliui geriausia rinktis „Ferodo“ rekomenduojamus diskus.