Paskelbimo data: 2021-03-09

„Eco friction“ suteikia veiksmingą ir ekologišką stabdymą

„Ferodo“ įmonė, naudodama naują tribologinį kartografavimo procesą, sukūrė vario neturinčių ir mažai vario turinčių trinties medžiagų asortimentą. Įmonės visame pasaulyje bando pristatyti alternatyvias trinties medžiagas prieš teisinių apribojimų įvedimą, o „Ferodo Eco-Friction™“ jau dabar pasiekė puikių rezultatų.

ferodo stabdžių trinkelės.jpg

Varis yra pagrindinis aukštos kokybės stabdžių trinkelių trinties medžiagų komponentas –  sumažina trinkelių ir diskų nusidėvėjimą, triukšmą ir vibraciją bei stabilizuoja trinties savybes. Šis metalas sudaro nuo 5 % iki 20 % Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Europoje naudojamų tipinių asbesto neturinčių organinių (Non-Asbestos Organic) ir mažai plieno turinčių trinkelių  trinties medžiagos svorio. Tačiau vario naudojimas stabdžių trinkelėse bus ribojamas, todėl ši medžiaga gali būti visiškai pašalinta dėl jos neigiamo poveikio aplinkai.

Tribologinis analitinis „Ferodo“ procesas įmonės tyrimų ir plėtros komandoms leidžia sukurti kiekvienos žaliavos duomenų rinkinius. Tai leido sukurti tinkamą stabdžių trinkelę. Remdamasi šiomis žiniomis, įmonė išanalizavo 1 500 komponentų ir nustatė alternatyvias medžiagas, kurios gali užtikrinti tą patį atsparumo dilimui ir trinties charakteristikos lygį tame pačiame temperatūros diapazone.

Apibendrinant šiuos išsamius duomenis, „Ferodo“ sugeba per trumpesnį laiką sukurti didesnio našumo trinties medžiagas. Dabar įmonė gali pakeisti aukšto funkcionalumo vario komponentą per daug trumpesnį laiką nei konkurentai.

Nėra vienos varį pakeisti galinčios medžiagos. Stabdžių trinkelių trinties medžiagą sudaro 20–30 komponentų, kurių kiekvienas turi skirtingas funkcijas. Kad būtų pasiektos tos pačios atsparumo dilimui ir trinties charakteristikos, kaip ir vario turinčiose trinkelėse, „Ferodo Eco-Friction™“ asortimente naudojami metalo sulfidai, mineralai, abrazyvai, pluoštai, keramika ir įvairių tipų grafitas.

Kai kurių JAV valstijų įstatymai reikalauja palaipsniui pašalinti varį iš stabdžių trinkelių, pradedant vario kiekio ribojimu iki mažiau nei 5 % viso trinkelės svorio, kol bus pasiektas galutinis mažesnis nei 0,5 % lygis. Transporto priemonių gamintojai dabar reikalauja stabdžių sistemų su reguliuojamu vario kiekiu, todėl daugelyje rinkų alternatyvios medžiagos tampa standartu ateities transporto priemonėse. „Ferodo“ įmonė jau sudarė mažai vario turinčių ir vario neturinčių „Eco-Friction™“ stabdžių trinkelių tiekimo sutartis su klientais iš Šiaurės Amerikos ir Europos.

Jus taip pat gali sudominti:

Kodėl reikia keisti variklinę alyvą?

Kodėl reikia keisti variklinę alyvą?

Skaitykite elektroninę naujausio „InterTRUCK“ žurnalo numerio versiją!

Skaitykite elektroninę naujausio „InterTRUCK“ žurnalo numerio versiją!

DPF slėginiai vamzdžiai: ką vertėtų apie juos žinoti?

DPF slėginiai vamzdžiai: ką vertėtų apie juos žinoti?

„Michelin“ pristato naujas vasarines padangas ir didina universalių bei aukščiausių eksploatacinių savybių automobilių padangų asortimentą

„Michelin“ pristato naujas vasarines padangas ir didina universalių bei aukščiausių eksploatacinių savybių automobilių padangų asortimentą