Paskelbimo data: 2023-10-31
DENSO starteriai – pažangi konstrukcija ir OE kokybė
OE kokybės DENSO starteriai – tai puiki alternatyva regeneruotoms dalims ir kitų prekių ženklų pakaitalams.
Jie yra tiekiami pilnai sukomplektuoti, su paruoštais montavimui komponentais. Nereikalauja papildomų įžeminimo laidų, sąvaržų ar jungčių. Konsoliduotas asortimentas su dideliu pritaikymų diapazonu ir konkurencingos kainos yra tas bruožas, dėl kurio pirkėjai ilgus metus vertina DENSO.
Šiuo metu starterių programa apima starterius su stumdomais krumpliaračiais (tipas GA), starterius su reduktoriais (tipai R ir RA), planetinius starterius (tipai P, PA, PS ir PSW) bei starterius „Start-Stop“ sistemoms (tipai AE, TS ir PE).
Starteris su stumdomu krumpliaračiu
Starteryje su stumdomu krumpliaračiu magnetinio perjungiklio jėga jungiančia svirtimi stumia krumpliaratį į išorę (esantį virš rotoriaus veleno), kad sujungtų su variklio smagračio vainiku. Todėl starteris su stumdomu krumpliaračiu yra sistema, perduodanti variklio jėgą tiesiogiai krumpliniam vainikui (tipai G ir GA).
Starteris su reduktoriumi
Starteris RA turi aukštų apsukų rotorių su pagerintu stabdymo koeficientu ir aukšto terminio atsparumo laidus, kurie sumažina variklio matmenis ir svorį. Taip pat turi šaltai kaltas išdrožas, kurios sumažina magnetinio perjungiklio matmenis. Starteris su reduktoriumi (pvz., tipo R arba RA) turi greičio mažinimo mechanizmą, todėl galima gauti didesnę galią iš nedidelio variklio. Dėl to starteriai su reduktoriumi yra kompaktiškesni ir lengvesni nei starteriai su stumdomu krumpliaračiu.
Planetinis starteris
Pažangi, kompaktiška konstrukcija (sandara), originalios įrangos (OE) kokybė ir nepaprastas dalių efektyvumas – tai išskirtiniai DENSO starterių programos standartai, dėl kurių pasaulinės klasės technologijos dabar yra tiesiogiai prieinamos atsarginių dalių rinkos klientams.
Panašiai kaip starteris su stumdomu krumpliaračiu, planetinis starteris (pvz., tipo P, PA, PS ir PSW) perduoda magnetinio perjungiklio jėgą jungiančia svirtimi ir išstumia krumpliaratį (sujungtą su vienos krypties sankaba), kuris susijungia su variklio krumpliniu žiedu. Variklio sukimo momentą sukurianti galia yra perduodama krumpliniam vainikui. Planetinis starteris naudoja tiek greičio mažinimo mechanizmą, tiek amortizuojantį guolį.
Starteris PS, suprojektuotas 2001 m., yra 22 procentais lengvesnis ir 14 procentų mažesnis nei starteris RA, dėl to sumažėja degalų sąnaudos ir palengvinamas jo montavimas transporto priemonėje.
„Start-Stop“ technologijos starteris
Jame naudojama inovatyvi patentuota technologija suteikia galimybę pakartotinai įjungti starterį, kol jis dar sukasi. Dėl to variklio paleidimo greitis sumažėja net 1,5 sekundės, palyginti su standartinėmis „Start-Stop“ sistemomis. Tai idealus sprendimas, ypač transporto priemonėms su automatinėmis pavarų dėžėmis.
Starteris DSN1365 - pritaikymai
Sistemoms „Start-Stop“ pakartotinas variklio paleidimo laikas yra labai svarbus. Reikalinga unikali paleidimo sistema, kuri pakartotinai paleis variklį, kai degalų tiekimas yra nutrauktas, bet transporto priemonė dar nesustojo. DENSO sukūrė starterį su dviguba rite, kuris suteikia galimybę pakartotinai paleisti variklį dar prieš tai, kol jo apsukos nukris iki nulio. Nereikia laukti, kol variklio apsukos tuščioje eigoje nukris iki nulio, kaip tai daroma standartinio starterio „Start-Stop“ atveju. Kartu su aukštos kokybės, efektyviu generatoriumi, akumuliatoriumi bei stabdymo sistema su energijos grąžinimu, šis starteris gali sumažinti degalų sąnaudas daugiau nei 7 procentais.