Paskelbimo data: 2024-11-20
„Denso“ kaitinimo žvakės: patikimas dyzelinių variklių paleidimas
Artėja sezoninis kaitinimo žvakių keitimo laikotarpis. Šia „proga“ „Denso“ ekspertai paruošė dažniausiai pasitaikančių kaitinimo žvakių gedimų ir jų galimų priežasčių suvestinę.
Dažniausia kaitinimo žvakių pažeidimo priežastis – per aukšta įtampa arba temperatūra. Jei dėl relės arba valdymo bloko gedimo srovė kaitinimo žvakėje teka per ilgai, tai gali sukelti jos perkaitimą, dėl kurio atsiranda kaitinimo antgalio „patinimas“, įtrūkimas arba kaitinimo elemento plyšimas ir žvakės pažeidimas. Dėl to prieš kaitinimo žvakių keitimą rekomenduojama patikrinti visą automobilio elektrinę sistemą. Per didelis įpurškimo kampo lenkimas, nesandarūs purkštuvai arba degalai variklyje gali sukelti per aukštą degimo temperatūrą ir kaitinimo žvakių pažeidimą.1. „Sutinęs“ kaitinimo antgalis
Priežastis
• Per aukšta įtampa (pvz., 12 V kaitinimo žvakė 24 V sistemoje arba atvirkščiai)
• Generatoriaus ir įtampos reguliatoriaus gedimas
• Netinkamas sandėliavimas (drėgmė)
Reikia patikrinti
• Elektros instaliacijos ir kaitinimo žvakės įtampą
• Įkrovimo sistemą
• Žvakių sandėliavimo sąlygas
2. Kaitinimo antgalio pažeidimas
Priežastis
• Per ilgas kaitinimo laikas / per aukšta įtampa (pvz., 12 V kaitinimo žvakė 24 V sistemoje arba atvirkščiai)
• Generatoriaus ir įtampos reguliatoriaus gedimas
Reikia patikrinti
• Įtampos reguliatoriaus kontaktus
• Elektros instaliacijos ir kaitinimo žvakės įtampą
• Įkrovimo sistemos įtampą
3. Pažeistas arba nulaužtas kaitinimo antgalis
Priežastis
• Kaitinimo modulio gedimas
• Netinkamas degalų įpurškimo kampas arba nereguliarus degalų įpurškimas
• Pažeistas sandarinimas, sukeliantis netinkamą degalų įpurškimo kampą
Reikia patikrinti
• Ar kaitinimo modulis yra teisingai prijungtas?
• Ar naudojate tinkamą kaitinimo modulį šiam transporto priemonės modeliui?
• Kaitinimo žvakės montavimo kiaurymę dėl degėsių
4. Deformuotas kaitinimo antgalis (perkaitimas)
Priežastis
• Kaitinimo modulio gedimas
• Netinkamas degalų įpurškimo kampas arba nereguliarus degalų įpurškimas
• Pažeistas sandarinimas, sukeliantis netinkamą degalų įpurškimo kampą
• Per ilgas kaitinimo laikas / per aukšta įtampa (pvz., 12 V kaitinimo žvakė 24 V sistemoje arba atvirkščiai)
• Generatoriaus ir įtampos reguliatoriaus gedimas
• Netinkamas arba nesinchronizuotas įpurškimo veikimas
Reikia patikrinti
• Ar kaitinimo modulis yra prijungtas teisingai?
• Ar naudojate tinkamą kaitinimo modulį šiam transporto priemonės modeliui?
• Kaitinimo žvakės montavimo kiaurymę dėl degėsių
• Įtampos reguliatoriaus kontaktus
• Elektros instaliacijos ir kaitinimo žvakės įtampą
• Įkrovimo sistemos įtampą
• Įpurškimo lenkimo kampą
5. „Sutinęs“ kaitinimo antgalis
Priežastis
• Alyva degimo kameroje, tikriausiai dėl susidėvėjusių stūmoklių žiedų
Reikia patikrinti
• Stūmoklių žiedus variklio cilindruose
• Alyvos sąnaudas
6. Nėra kaitinimo antgalio
Priežastis
• Kaitinimo modulio gedimas
• Netinkamas degalų įpurškimo kampas arba nereguliarus degalų įpurškimas
• Pažeistas sandarinimas, sukeliantis netinkamą degalų įpurškimo kampą
• Netinkamas arba nesinchronizuotas įpurškimo modulio veikimas
• Pažeistas montavimo sriegis cilindrų galvutės kiaurymėje
• Nepakankamas kaitinimo žvakės priveržimas, dėl kurio žvakė yra netinkamoje padėtyje
Reikia patikrinti
• Ar naudojate tinkamą kaitinimo modulį šiam transporto priemonės modeliui?
• Ar kaitinimo modulis yra prijungtas teisingai?
• Kaitinimo žvakės montavimo kiaurymę dėl degėsių
• Įpurškimo lenkimo kampą
• Montavimo sriegį cilindrų galvutės kiaurymėje dėl pažeidimų / degėsių
„Denso“ kaitinimo žvakės
„Denso“ yra vienas iš pasaulyje pirmaujančių dyzelinių variklių dalių gamintojų originalios įrangos rinkai. „Denso“ kaitinimo žvakių programa atsarginių dalių rinkos klientams apima visas šiuolaikines kaitinimo žvakių technologijas: žvakes su viena kaitinimo spirale, su dviem kaitinimo spiralėmis, su pailgintu pakaitinimu, su sparčiuoju pirminiu kaitinimu bei keramines kaitinimo žvakes. Daugiau informacijos galite rasti tinklapyje www.denso-am.eu.