Paskelbimo data: 2023-08-30
„Bosch“ uždegimo žvakės – technologija, tinkanti ir hibridinėms transporto priemonėms
Modernios uždegimo žvakės, pavyzdžiui, „Bosch EVO“, yra tinkamos naudoti naujausiose hibridinėse sistemose ir paruoštos ateities reikalavimams.
Ateities technologija: „Bosch EVO“ uždegimo žvakės
Hibridinių transporto priemonių parkas ir toliau auga, o varikliai tampa vis galingesni ir efektyvesni. Tvirtos „Bosch EVO“ uždegimo žvakės kuriamos taip, kad atitiktų būsimus reikalavimus.
Jau daugelį metų elektrinės transporto priemonės nuolat tobulinamos. Spragai užpildyti didėja ir hibridinių transporto priemonių su benzininiais varikliais ir elektrinėmis pavaromis kiekis. Šių transporto priemonių degimo varikliams galioja tie patys emisijos reikalavimai kaip kitiems benzininiams varikliams. Modernias „Bosch“ uždegimo žvakes be jokių apribojimų galima naudoti ir hibridinėse transporto priemonėse.
„Bosch“ uždegimo žvakės tinka hibridams
Automobilių vairuotojai vertina miesto eisme tyliai veikiančius benzininius variklius pavaduojančius elektrinius variklius, efektyviai veikiančius net esant didelėms apkrovoms – tai pagalba uždegimo žvakėms. Vis dėlto, tai rodo ir didesnį aušintuvo veikimo taškų dažnį. Dėl to padidėja suodžių kiekis, tad uždegimo žvakė dažniau atvėsta.
Nuosėdos gali kauptis ant izoliatoriaus priekio, taip sukurdamos iš dalies laidų, alternatyvų kelią. Dėl to kaitinimas gali būti neefektyvus arba, blogiausiu atveju, gali nepavykti užvesti variklio. Su „Bosch“ uždegimo žvakėmis išvengsite šių problemų, nes jos įvykdė šalto užvedimo testus – jie rodo atsparumą ekstremalios temperatūros sąlygomis.
„Bosch“ uždegimo žvakių šalto užvedimo testai
1 etapas: stiprus atvėsinimas
Transporto priemonė atvėsinama iki
-20 °C ir ja važiuojama įjungus pirmą pavarą, po to ji pastatoma ir dar kartą atvėsinama.
2 etapas: degimas
Praėjus pusei valandos po atvėsinimo variklis vėl užvedamas, pagreitinamas ir perjungiamos pavaros. Po to transporto priemonė vėl atvėsinama.
1 ir 2 etapai pakartojami10 kartų.