Paskelbimo data: 2019-06-07
, author: BOSAL

„Bosal“ išmetimo sistemos technologijos

Tobulinant visas atsargines „Bosal“ išmetimo sistemas, ne tik taikomi teisės aktų nustatyti reikalavimai dėl objektyviojo triukšmo, bet ir atliekamas kruopštus subjektyviojo triukšmo vertinimas. Garso suvokimas arba garso tembras labai daug reiškia klientui, kuris keičia savo automobilio išmetimo sistemą, juk ji padaro automobilį išskirtinį.

2.jpg

Perforavimo šablonas

Siekdama ilgesnės savo gaminamų išmetimo sistemų eksploatavimo trukmės, „Bosal“ ėmė taikyti naują perforavimo šabloną, sukurtą ir optimizuotą naudojant kompiuterinio projektavimo imitavimo metodiką, padėjusią sumažinti mechaninius įtempius. Naujasis perforavimo šablonas mažina šiluminį ir mechaninį medžiagos nuovargį perforacijos vietoje, todėl pailgėja išmetimo sistemos eksploatavimo trukmė.

Nuo 2012 metų sausio naujasis perforavimo tipas imtas taikyti visiems „Bosal“ gaminamiems duslintuvams.

Sugeriamasis duslintuvų kamšalas

Išmetimo sistemos duslintuvus „Bosal“ užpildo stiklo pluoštu, atliekančiu garso sugeriamosios medžiagos funkciją. Stiklo pluoštas suteikia inercijos išmetamosioms dujoms. Jo sudėtyje nėra geležies oksido, jis yra bekvapis ir visiškai perdirbamas pasibaigus šio pluošto eksploatavimo laikotarpiui. „Bosal“ renkasi aukščiausios kokybės ir ypač atsparų karščiui (800°C) stiklo pluoštą, pasižymintį tokiomis pačiomis šiluminėmis savybėmis kaip įprastinė bazaltinė vata.

„Bosal“, naudodama vienalytį stiklo pluoštą, užtikrina maksimalų garso slopinimą nuo pirmojo variklio paleidimo iki eksploatavimo laikotarpio pabaigos. Vienalytis stiklo pluoštas įleidžiamas į duslintuvą taikant pusverpalių technologinį procesą. Kontroliuojamo proceso metu užtikrinamas teisingas stiklo pluošto svoris ir nepriekaištingas pasiskirstymas duslintuvų viduje.

Vienalytis stiklo pluoštas pasižymi patvarumu ir stabiliomis medžiagos savybėmis esant aukštai temperatūrai, triukšmo slopinimo efektyvumas išlieka vienodas per visą eksploatavimo laikotarpį.

Automobilių gamintojams tiekiamų dalių gamybos kompetencija  atsarginių dalių rinkoje

  • Visos gamyklos yra TÜV sertifikuotos pagal automobilių gamintojams taikomus ISO / TS16949 kokybės standartus
  • Visų gaminių tipai patvirtinti pagal Europos direktyvą 70/157/EEB dėl atsarginių garso slopinimo sistemų
  • Visiškai atitinka keičiamas automobilio gamintojo sumontuotas dalis
  • Aukščiausios klasės jungtys tinka iš karto
  • Praktikoje pasitvirtinę kokybiškos eksploatacinės savybės, išliekančios visą gaminio naudojimo laiką

Naujoviški sprendimai, kurie ir ateityje atitiks užsakovų poreikius

  • Dalis automobilių gamintojams tiekiančios bendrovės kompetencija jų projektavimo, tobulinimo ir gamybos srityse
  • Pažangi įmonės mokslinių tyrimų ir taikomosios veiklos bazė, garantuojanti naujoviškus gaminių sprendimus
  • Pažangi garso matavimo metodika, užtikrinanti didžiausią komfortą
  • Griežtos bandymo programos, garantuojančios ilgaamžiškumą

Platus asortimentas iš vienų rankų

  • Įvairių gaminių tiekimas
  • Daugiau kaip 10 000 prekių (duslintuvų, katalizinių keitiklių ir tvirtinimo priedų) pavyzdžių
  • Asortimentas tinka 96  % viso Europos automobilių parko
  • Nuolatinis dėmesys gaminių asortimento plėtrai

Jus taip pat gali sudominti:

Pavaros pusašiai – patvarūs, bet ne amžini

Pavaros pusašiai – patvarūs, bet ne amžini

Esame NR. 1 vidurio ir rytų Europoje!

Esame NR. 1 vidurio ir rytų Europoje!

Kaip veikia amortizatorius, turintis „Rebound Spring“?

Kaip veikia amortizatorius, turintis „Rebound Spring“?

Kaip tepti stabdžių sistemos elementus?

Kaip tepti stabdžių sistemos elementus?