Paskelbimo data: 2024-08-16

Akustiniai bandymai didesniam stabdymo komfortui užtikrinti

Norint užtikrinti, kad stabdžių trinkelės veiktų išties tyliai, jas būtina tiksliai sureguliuoti.

Stabdžių trinkelių  bandymai
Daugiausiai triukšmo girdima stabdant švelniai. Šio patobulinimo tikslas yra triukšmą išlaikyti žemesnį nei 70 decibelų. Siekiant užtikrinti patogumą ir efektyvumą, stabdžių trinkeles būtina sureguliuoti itin tiksliai. Patogiausias trinkelių mišinys kiekvienai stabdžių sistemai nustatomas atliekant akustinius bandymus.

Mažiau yra daugiau: profesionalūs akustiniai bandymai su „Bosch“ stabdžių trinkelėmis


Triukšmo mažinimas yra labai sudėtingas procesas. Užtikrinant patogumą, labai svarbu stebėti ir analizuoti triukšmo atsiradimą ir susijusias vibracijas. „Bosch“ įmonėje akustiniai bandymai atliekami ant stabdžių bandymo stovų, vadinamų dinamometrais.  Imituojant realias veikimo sąlygas įvairiose klimato zonose, aplinkos temperatūrą prie bandymo stovų galima nustatyti nuo –40 iki +60 °C. Matuojami dažniai siekia nuo 300 Hz iki 20 KHz. Matuojama daugiausiai esant nedideliam greičiui ir stabdžių slėgiui, nes tokiomis sąlygomis girdima daugiausiai triukšmo.

Vilkimo garsai


Stabdant dėl trinties kyla plačiajuostis triukšmas. Jei dėl to stabdžių trinkelės, diskas, apkaba, gembė ar ašis sukelia rezonansą, stabdžiai cypia. Dažniausiai taip nutinka dėl vienodų ar panašių kelių komponentų rezonanso veiksnių. To galima išvengti, jei stabdžių trinkelių trinties koeficientas bus stabilus, bet ne per aukštas. Triukšmą taip pat sumažina minkštesnės stabdžių trinkelės. Ieškant naujų trinkelių mišinių,

ypatingas dėmesys skiriamas triukšmą mažinančioms medžiagoms. Trinkelių kraštai yra nusklembti, kad jos palei stabdžių diską slystų sklandžiai, saugiai ir tyliai. Dėl griovelio pagerėja patogumas. Milteliniu būdu dengtas paviršius yra apsaugotas nuo korozijos ir nesukelia triukšmo. Net trinkelių galinėje plokštelėje esantys pleištai yra modifikuoti, kad sumažėtų triukšmo lygis ir stabdžių apkaba bei trinkelė atsiskirtų.

Car accessories

Mikrofono padėtis akustiniam bandymui atlikti



„Realaus gyvenimo bandymas“ su transporto priemone


Pasiekus gerų rezultatų bandymų stove, stabdžių trinkelės išbandomos „realaus gyvenimo bandymo“ grandinėje. Šio bandymo metu matuojamas ir dokumentuojamas jų elgesys stabdant ir triukšmas. Po to šios vertės naudojamos tolesniems patobulinimams atlikti. Vis dėlto, sudėtingi bandymai ir optimizavimo priemonės parodo ne tik patogumo charakteristikas; tai taip pat padeda pagerinti stabdžių trinkelių stabilumą ir tvirtumą. Rezultatas: aukščiausios kokybės stabdžių trinkelės, užtikrinančios saugumą ir patogumą.

Nuo bandymų prie serijinės gamybos


Siekiant greitai pradėti serijinę gamybą, Karlsruhe (Vokietijoje) esantis plėtros centras ne tik kuria stabdžių trinkeles, bet ir vykdo kitus suderinamus serijinės gamybos procesus. „Bosch“ įmonėje procesiniai bandymai ir pažangiausi gamybos būdai užtikrina aukštą gamybos kokybę.

Daugiau informacijos ieškokite adresu: boschaftermarket.com

Jus taip pat gali sudominti:

ABDS sistemų evoliucija: diržai ir įtempikliai „Micro-V“®

ABDS sistemų evoliucija: diržai ir įtempikliai „Micro-V“®

„Hankook iON evo“ nominuota „WhatTyre 2024 metų padanga“

„Hankook iON evo“ nominuota „WhatTyre 2024 metų padanga“

„Denso“ kaitinimo žvakės: patikimas dyzelinių variklių paleidimas

„Denso“ kaitinimo žvakės: patikimas dyzelinių variklių paleidimas

Kaip su klientu kalbėti apie paskirstymo mechanizmo aptarnavimą?

Kaip su klientu kalbėti apie paskirstymo mechanizmo aptarnavimą?