Paskelbimo data: 2019-04-28

Viršutinis amortizatoriaus tvirtinimas

„Mcpherson“ amortizatorius yra pagamintas iš tokių dalių, kurių visuma sudaro itin kompaktišką pakabos mazgą. Dėl savo paprastumo ir mažų gamybos kaštų šis mazgas yra itin populiarus tarp automobilių gamintojų.

Pagrindinė jo dalis – tai teleskopinis vamzdis su slopinimo mechanizmu. Siekiant apsaugoti tarpiklius bei išvengti pašalinių dalelių patekimo, jis tvirtinamas kartu su stūmokline apsauga.

Screenshot_3.jpg

Spiralinė spyruoklė sumontuota tarp 2 atramų. Amortizatoriaus stūmoklio viršuje esančia laikančiąja veržle ji įtvirtinta reikiamoje padėtyje.

Komponentas stebulės viršuje pritvirtintas (dažniausiai) per guolį – pritaiko sistema ratų pasukimui. Guolis – tai amortizatoriaus viršutinio tvirtinimo taško dalis. Jis veikia kaip izoliatorius, taip pat kaip pakabos ir kėbulo jungiamasis taškas (1 pav.).



1 pav.

VIRŠUTINIO AMORTIZATORIAUS TVIRTINIMO TAŠKO FUNKCIONALUMAS

Viršutinis amortizatoriaus tvirtinimo taškas – tai įvorė su vidine guma, esanti amortizatoriaus viršuje ir tvirtinama prie automobilio važiuoklės. Tai neatsiejama amortizatoriaus dalis. Amortizatoriaus tvirtinimo taškuose taip pat gali būti naudojamas guolis suteikiantis galimybę amortizatoriui suktis kartu su ratu jo pasukimo momentu.


2pav.

Amortizatoriaus tvirtinimo detalės sujungia amortizatorių su kėbulu. Slopinimo jėgos sugeriamos pačiame tvirtinimo komponente – taip kėbulas izoliuojamas nuo pakabos triukšmo.

Tvirtinimo komponentas pasižymi didesniu atsparumu šoninėms jėgoms – tai teigiamai veikia vairavimo dinamiką, reagavimą į vairo pasukimą, sumažina triukšmą, vibraciją, kietumą ir pan., kuriuos sukuria automobilio transmisija ir pakaba. Tokiu būdu užtikrinamas didžiausias vairuotojo ir keleivių komfortas.

Viršutinio amortizatoriaus tvirtinimo komponento paskirtis – ratų pasukimo bei spyruoklės išsitiesimo metu užtikrinti mažą amortizatoriaus spyruoklės trintį ir sumažinti automobilio nuokrypį nuo judėjimo trajektorijos. Dėl šio komponento spyruoklė veikia be nepageidaujamo savaiminio susireguliavimo atliekant posūkius. Viršutinis amortizatoriaus tvirtinimo komponentas sukurtas taip, kad galėtų tinkamai suformuoti atraminį paviršių pagal spyruoklės padėtį – dėl to amortizatorius gali judėti visa eiga.

Be šių privalumų, aptariamas komponentas pasižymi kompaktišku dizainu, pritaikytu ribotai montavimo erdvei. Jis tiekiamas visiškai užsandarintas ir jam nereikalinga techninė priežiūra.

VIRŠUTINIO AMORTIZATORIAUS TVIRTINIMO KOMPONENTO KEITIMAS

Per visą viršutinio amortizatoriaus tvirtinimo komponento eksploatavimo laiką slopinimo mechanizmas ir spyruoklė turi susitraukti ir išsiplėsti milijonus kartų – taip atlaikomos įvairios apkrovos. Kaip vieną didesnių apkrovų galima paminėti važiavimą nelygiu keliu (2 pav.).

Viršutinis amortizatoriaus tvirtinimo komponentas gali subyrėti ar užstrigti – tuomet pakaboje girdimas girgždėjimas ir trynimasis. Dėl šios priežasties guolis gali pažeisti tvirtinimo komponento gumą (3 pav.).


3 pav.

Gumos būklė gali pablogėti ir ilgiau ją naudojant – šiuo atveju dėl didesnio triukšmo suprastėja vairavimo komfortas.

Taip apsunkinamas vairavimas, taip pat pradiniu momentu automobilio ratai nereaguoja į vairo pasukimą dėl per laisvo jo judėjimo, valdymas tampa nestabilus, sumažėja vairavimo ir stabdymo saugumas.

Šiuo atveju atsiranda galimybė patekti vandeniui ir sparčiam dėvėjimuisi. Viso to pasekmė – per didelė lanksto laisvoji eiga, dėl kurios atsiranda triukšmas.

KODĖL febi?

Amortizatoriaus tvirtinimo komponento atsparumas priklauso nuo jame naudojamos elastinės medžiagos ir metalinio intarpo. Tokia sandara suteikia reikiamą lankstumą ir standumą. 4 paveiksle parodytas febi dalies nr. 22639 (su guoliu) skerspjūvis.


4 pav.

febi viršutiniai amortizatoriaus tvirtinimo komponentai pagaminti iš gumos, kuri naudojama originalių detalių gamyboje ir atitinka tikslias automobilių gamintojų specifikacijas – taip užtikrinamos geriausios jų veikimo savybės.

Keisdami šią dalį, pasitikėkite originalių detalių kokybę atitinkančiomis dalimis iš febi bilstein.

Visą viršutinių amortizatoriaus tvirtinimo komponentų asortimentą galite rasti www.partsfinder.bilsteingroup.com

Jus taip pat gali sudominti:

Elektrinio vandens siurblio privalumai

Elektrinio vandens siurblio privalumai

Tiesioginio benzino įpurškimo sistemų uždegimo žvakės

Tiesioginio benzino įpurškimo sistemų uždegimo žvakės

Tik nauji varžtai cilindrinėmis galvutėmis yra 100 proc. patikimi

Tik nauji varžtai cilindrinėmis galvutėmis yra 100 proc. patikimi

Lanksto ir įvorės keitimas vietoje visos svirties. Ar tai apsimoka?

Lanksto ir įvorės keitimas vietoje visos svirties. Ar tai apsimoka?