Paskelbimo data: 2022-04-11

Vasarinės Laufenn G Fit EQ+ LK41 padangos

LAUFENN G Fit EQ+ LK41 tai vasarinė biudžetinės klasės padanga, tai pagerintas LAUFENN G Fit EQ variantas, kuris po optimizavimo pasižymi dar geresnėmis charakteristikomis ant šlapios kelio dangos bei dar tikslesniu manevringumu.

Vasarinės Laufenn G Fit EQ+ LK41 padangos

Asimetriškas protektoriaus raštas su plačiais išilginiais kanalais bei lamelėmis centriniame griovelyje, dar efektyviau nuveda vandenį iš protektoriaus, o tai pagerina stabdymą ir apsaugo nuo „aquaplaning“ reiškinio.

Optimizuotas šoninių griovelių gylis padidina protektoriaus trinkelių standumą tiek vidinėje, tiek išorinėje padangos dalyje, dėl to automobilis yra vairuojamas patikimiau ir stabiliau, taip pat įveikiant posūkius.

Technologiškai pažangus gumos mišinys su silicio dioksidu pagerina rezultatus ant šlapios kelio dangos ir nekeičia kitų padangos parametrų. Papildomai, kartu su specialiu protektoriaus raštu mažina pasipriešinimą riedėjimui ir pagerina transporto priemonės energetinį efektyvumą.

Pagerintas padangos profilis su padidintu kontakto su kelio danga paviršiumi suteikia galimybę tolygiai išdėstyti apkrovą, dėl to protektorius dyla lėčiau ir tolygiai, tai turi tiesioginės, teigiamos įtakos padangų tarnavimo laikui.

Nauja padanga LAUFENN G Fit EQ+ LK41 tai efektyvus vairavimo ir stabdymo našumas ant šlapios kelio dangos, kelionių komfortas ir ekologiškumas, padidinta rida ir mažesnės degalų sąnaudos, todėl šį modelį vertins platus vairuotojų ratas, taip pat ir reiklesni vairuotojai.

Laufenn G Fit EQ+ LK41 savybės

  • Dar geresnės stabdymo savybės ant šlapios kelio dangos ir geresnės charakteristikos
  • Ekologiškas ir komfortiškas vairavimas
  • Tylus ir tolygus važiavimas bet kuriomis eismo sąlygomis
  • Labai patvarus protektorius ir geresnis energetinis efektyvumas

Važiavimas Laufenn padangomis šlapia kelio danga

Padanga G FIT EQ+ yra skirta vairuotojams ieškantiems optimalaus efektyvumo vasaros sąlygomis.

Grioveliai puikiai nuvedantys vandenį

Šoniniai grioveliai padidina vandens drenažą ir užtikrina geresnį sukibimą su kelio danga, pagerina manevringumą ir vairavimą ant šlapios kelio dangos.

Vidiniai įpjovimai

Asimetriškas įpjovimų raštas vidinėje pusėje pagerina vairavimą ant šlapios kelio dangos ir užtikrina didesnį stabilumą įveikiant posūkius.

Lamelės vidiniame griovelyje

Lamelės vidiniame griovelyje pagreitina vandens nuvedimą, pagerina bendrą efektyvumą.

Pažangi Laufenn antros kartos mišinio gamybos technologija su silicio dioksidu

Laufenn antros kartos mišinys su silicio dioksidu pagerina charakteristikas ant šlapios dangos, nekeisdamas kitų parametrų

Laufenn padangų manevringumas posūkių įveikimas

Padanga G FIT EQ+ užtikrina vairuotojams komfortą ir tylų važiavimą.

Asimetriški raštai

Raštas be įpjovimų padidina trinkelių standumą, pagerina stabilumą įveikiant posūkius.

Tiltelis

Tilteliai jungiantys trinkeles ant krašto padidina protektoriaus krašto standumą, užtikrina maksimalų sukibimą įveikiant posūkius ir sumažina netolygų dilimą.

Konstrukcija optimaliai paskirstanti standumą

Protektoriaus trinkelių konstrukcija su trimis išdėstymo lygiais užtikrina optimalų standumo išdėstymą, iki minimumo sumažina vibraciją ir triukšmą be padidina važiavimo komfortą.

Įpjovimų gylis

Optimalus įpjovimų gylis padidina efektyvumą bei užtikrina tolygų ir komfortišką važiavimą.

Laufenn G Fit EQ+ LK41 atsparumas dilimui

Padanga G FIT EQ+ su labai patvariu protektoriumi užtikrina važiavimo saugumą nuo pradžios iki galo.

Juosta ant apjuosimo briaunos

Juosta ant apjuosimo briaunos tarp dviejų protektoriaus juostų pagerina važiavimo savybes dinamiškai greitėjant.

Specialus gumos sluoksnis

Specialus protektoriaus raštas ir gumos struktūra mažina pasipriešinimą riedėjimui, pagerina energetinį efektyvumą.

Didelė rida ir tolygus protektoriaus dilimas

Optimalus padangos profilis suprojektuotas naudojant pažangias kompiuterinės simuliacijos programas padidina stabdymo efektyvumą ir sumažina protektoriaus dilimą dėl tolygaus apkrovos išdėstymo padangos susilietimo su kelio danga vietoje