Paskelbimo data: 2021-11-23

Variklio galvos tarpinė

Variklio galvos tarpinė yra neatsiejama variklio dalis, kuri padeda užtikrinti tinkamą variklio komponentų darbą. Variklio galvos tarpinė užtikrina kad į degimo kamerą nepatektų alyva ar aušinimo skystis.

Variklio galvos tarpinė

Klasikinė kompozicinė variklio galvos tarpinė įprastai yra suspaudžiamas statinė tarpinė, kurį sudaro nerūdijančio plieno centrinis sluoksnis, iš abiejų pusių padengtas grafito kompozitiniais lakštais. Tarpinės paviršius padengtas specialiu apsauginiu sluoksniu, kuris apsaugo nuo techninių skysčių, tokių kaip alyva ar aušinimo skystis, poveikio. Kontakto su cilindrais vietos išilgai krašto yra įrėmintos metaliniais žiedais. Pirmiausia, jie užsandarina degimo kamerą, antra, apsaugo jautrią kompozitinę medžiagą nuo perkaitimo. Kai kuriuose tarpikliuose alyvos linijos angos yra sutvirtintos elementais, pagamintais iš VITON – specialaus fluorelastomero, leidžiančio dalinai padidinti slėgį montavimo paviršiaus kanalų vietoje. Vienas pagrindinių kompozicinio tarpiklio privalumų yra gebėjimas prisitaikyti prie kontaktinio paviršiaus formos ir paslėpti nedidelius paviršiaus apdorojimo defektus bei trūkumus ant cilindro galvutės ar variklio bloko.

Daugiasluoksnių plieninių variklio galvos tarpinių (angl. MLS) pristatymas – reikšmingas šiuolaikinių variklių veikimo pokyčių rezultatas. Variklio darbinis tūris ir dydis sumažėjo, tačiau kartu gerokai išaugo jų galia, o tai paskatino ir viso variklio šiluminės apkrovos didėjimą. Degimo temperatūra pasiekė tokį lygį, kokio kompozitiniai cilindro galvutės tarpikliai nebeatlaikė.

MLS tarpiklis sudarytas iš mažiausiai dviejų sluoksnių, kurių vienas yra nukreiptas į cilindro galvą, o kitas – į variklio bloką. Jei tarpiklio konstrukcijoje yra tik du sluoksniai, vienas iš jų (šalia cilindro galvutės) turi reljefinį paviršių. Šis sluoksnis turi stabdžių junges aplink cilindrų angas ir aušinimo sistemos bei tepimo sistemos kanalų angas. Esant trims ar daugiau sluoksnių, naudojamas tarpinis sluoksnis arba apsauginis vožtuvas. Tai neutralizuoja cilindro galvutės ir cilindro bloko judėjimą, kurį sukelia slėgis degimo kameroje. Greta galvutės ir cilindro bloko esantys sluoksniai turi iškilų paviršių ir yra visiškai padengti elastingu polimeru. Reljefinis paviršius ir perdangos suteikia makrosandarinimą, o polimero danga – mikronelygumus.

Jus taip pat gali sudominti:

„Ford Mondeo“ galinė pakaba

„Ford Mondeo“ galinė pakaba

Nemokami profesiniai automobilių remonto ir techninės priežiūros kursai

Nemokami profesiniai automobilių remonto ir techninės priežiūros kursai

„Inter Cars" apdovanotas „Deloitte" įvertinimu

„Inter Cars" apdovanotas „Deloitte" įvertinimu

Puikiai suderinti "GKN Automotive" išilginiai velenai

Puikiai suderinti "GKN Automotive" išilginiai velenai