Paskelbimo data: 2019-06-28
, autorius: ELRING

Tik nauji varžtai cilindrinėmis galvutėmis yra 100 proc. patikimi

Naujos kartos variklių konstrukcija yra sandaresnė. Siekiant užtikrinti, kad suremontuotas variklis ir toliau ilgai veiktų, būtina naudoti varžtus cilindrinėmis galvutėmis. Šie varžtai – tai konstrukcijos elementai, užtikrinantys būtiną bendrą cilindro galvutės tarpiklio jėgą. Juos naudojant, užtikrinama, kad bet kuriame variklio veikimo cikle cilindro galvutės sandarinimo konstrukciją veiks pakankama ir tiksliai paskirstyta prispaudimo jėga. Tai įmanoma tik naudojant naujus sandarinamuosius cilindro galvučių tarpiklius ir varžtus cilindrinėmis galvutėmis.

variklio cilindro galvutės.jpg

Taip pat nauji varžtai cilindrinėmis galvutėmis turi būti įsukami vadovaujantis nustatytu priveržimo metodu ir variklių bei tarpiklių gamintojo nurodyta priveržimo seka. Priveržiant atitinkamu sukimo momentu ir kampu, tikslingai išnaudojamos varžtų savybės, be to, pasiekiamas labai nedidelis varžtų jėgos skirtumas. Varžtai priveržiami nepaisant tempimo ribų ir pasiekiant metalo plastinės deformacijos ribą.

Be plastinio pailgėjimo, susijusio su spiralės dalies arba sriegio skersmens susiaurėjimu, pasikeičia ir jau naudoto varžto žaliavos tvirtumo ir tempimo savybės. Todėl nebelieka tolygaus varžto spiralės dalies įtempimo pasiskirstymo ir elastingumo, dėl kurių išsilygina modernių variklių konstrukcijų komponentų plėtimasis ir santykiniai judesiai. Taip pat būtina nepamiršti, kad dėl didelės varžtų jėgos deformuojasi jau naudotų varžtų sriegiai.

Pagamintiems originaliems sriegiams būdingas 6 g, t. y. šimtosios milimetro dalies, nuokrypis, bet jau vieną kartą panaudoti jie viršija nuokrypio vertes. Taip pat tik naujų nepažeistų varžtų cilindrinėmis galvutėmis paviršiaus dangos, užtikrinančios itin palankias atraminio galvutės paviršiaus ir sriegio trinties sąlygas, trinties koeficientai neviršija 0,12–0,14 μ.

Todėl, siekiant tinkamai suremontuoti variklį naudojant tvirtinimo varžtus cilindrinėmis galvutėmis, būtina laikytis variklių ir tarpiklių gamintojų nurodymų. Tik laikantis šių nurodymų galima užtikrinti tinkamą sandarinamosios jungties įtempimą ir veikimą:

  • naudokite naujus cilindrinės galvutės tarpiklius ir naujus varžtus cilindrinėmis galvutėmis;
  • laikykitės priveržimo momento ir kampo verčių;
  • laikykitės priveržimo sekos;
  • naudokite nedeformuotus, švarius variklio komponentus;
  • montavimo darbus gali atlikti tik kvalifikuoti specialistai;
  • naudokite kokybiškus įrankius.

Jokiu būdu nenaudokite jau naudotų ir plastiškai pailgėjusių varžtų. Taip išvengsite galimos žalos, pvz., įtrūkimų, ir dėl to patiriamų įvairių remonto išlaidų, nusivylusių klientų ir neigiamo poveikio įvaizdžiui. Naudodami visus „Elring“ varžtų cilindrinėmis galvutėmis asortimento gaminius, sutaupysite laiko ir pinigų, nes viską įsigysite iš vienų rankų: cilindrinės galvutės tarpiklių ir tinkamų varžtų cilindrinėmis galvutėmis komplektus:

  • patikrintos kokybės ir tinkamus beveik visiems lengviesiems ir krovininiams automobiliams;
  • būtinus kiekvieną kartą remontuojant variklį;
  • supakuotus specialioje kartoninėje dėžėje, saugant varžtų sriegius;
  • patogiai ir greitai pristatomus tiesiai iš tarpiklių gamintojo.

Jus taip pat gali sudominti:

Ieškote pigiausios prekės? Prastos kokybės uždegimo žvakės gali kelti pavojų varikliui!

Ieškote pigiausios prekės? Prastos kokybės uždegimo žvakės gali kelti pavojų varikliui!

Ar keisti alyvą automatinėje pavarų dėžėje?

Ar keisti alyvą automatinėje pavarų dėžėje?

5 laidų deguonies davikliai

5 laidų deguonies davikliai

Sklandesnis sankabos pedalo veikimas, lengvesnis valdymas

Sklandesnis sankabos pedalo veikimas, lengvesnis valdymas