Paskelbimo data: 2018-12-10

Tik „Inter Cars“ klientams – išbandymai lenktynių trasoje su „Ferodo“

Spalio viduryje įmonė „Inter Cars Lietuva“ savo klientus pakvietė į „Ferodo day“ renginį, vykusį Lenkijoje. Čia gamintojo atstovai svečius iš kelių šalių pasitiko paruošę aktyvios veiklos kupiną programą. „Inter Cars Lietuva“ klientai liko itin patenkinti šia išvyka – įdomias „Ferodo“ atstovų paskaitas puikiai papildė išbandymai lenktynių trasoje, važiuojant naujais sportiniais automobiliais.

inter cars.jpg

Visame pasaulyje žinomas gamintojas

Iš Lietuvos į šią kelionę vyko 16 įmonės „Inter Cars Lietuva“ klientų – visi jie dalyvavo „Ferodo“ akcijoje ir parodė geriausius pirkimo rezultatus. Renginys vyko už Varšuvos įsikūrusioje trasoje „Tor Modlin“, kuri yra šalia Modlino oro uosto. Ši gana neseniai pastatyta trasa dažniausiai naudojama panašiems renginiams – įvairių autoklubų šventėms, sportinio vairavimo testams ir pan.

Diena prasidėjo pažintimi su įmonės istorija ir kompanijos „Ferodo“ gaminiais. Didžiosios Britanijos įmonė „Ferodo“ nuo 1998 m. priklauso JAV įmonių grupei „Federal Mogul“. Pagrindinė „Ferodo“ specializacija – stabdžių diskai ir trinkelės. Šios įmonės veikla skaičiuojama nuo XX a. pradžios, kai keliais pradėjo važinėti automobiliai, o kai kas dar važinėjo vežimais, tačiau tuo metu įmonė siūlė ir stabdžių trinkeles, skirtas vežimams. O šiuo metu įmonė jau yra tarp stabilių pasaulinės rinkos lyderių“, – pasakojo „Inter Cars Lietuva“ pardavimų skyriaus vadovas Aurimas Tuskenis.

Ilgą laiką „Ferodo“ produkcija buvo labiau žinoma antrinių dalių rinkoje, tačiau šios kompanijos gaminius renkasi ir serijinių automobilių gamintojai – „Volkswagen“, „Mercedes-Benz“, „Audi“ bei daugelis kitų. Įdomus faktas: „Ferodo“ yra viena iš keturių stabdžių trinkelių gamybos kompanijų pasaulyje (kita šių kompanijų ketvirtuke esanti įmonė „Jurid“ taip pat priklauso tai pačiai „Federal Mogul“ grupei), tiekiančių originalias dalis automobilių gamintojams. Lietuvos autoservisai „Ferodo“ gaminius taip pat naudoja jau senokai, šis gamintojas puikiai žinomas ir eiliniams vairuotojams, ne tik autoservisų specialistams.

Naudingos praktinės užduotys

Grįžkime prie pasakojimo apie „Ferodo day“ renginį Lenkijoje: po įžanginės dalies visi svečiai buvo suskirstyti į keletą grupių. Gamintojo atstovai demonstravo, kaip teisingai turėtų būti montuojamos stabdžių trinkelės, kokių klaidų negalima daryti, kad jos kokybiškai veiktų, galiausiai – renginio dalyviai patys galėjo šią užduotį atlikti.

Vėliau renginio organizatoriai surengė testą, kuriuo buvo siekiama praktiškai išbandyti, kaip skiriasi stabdymo savybės, kai identiškuose automobiliuose sumontuotos skirtingo gamintojo stabdžių trinkelės. Pirmas automobilis turėjo originalias, gamintojo montuojamas stabdžių trinkeles, o antrasis – „Ferodo“ pagamintas „Eco Friction“ trinkeles.

„Bandymų rezultatai parodė, kad stabdymo laikas buvo labai panašus arba 0,2 sek. geresnis to automobilio, kuris turėjo „Ferodo“ stabdžių trinkeles. Tai mus maloniai nustebino“, – pasakojo „Inter Cars“ Rinkodaros koordinatorius Baltijos šalims Jaroslav Lozovskij.

Lietuvis – tarp nugalėtojų

Svarbiausiu „Ferodo day“ renginio akcentu tapo lenktynės trasoje. „Inter Cars“ atstovai ir klientai varžėsi vairuodami sportinius „Ford Fiesta ST“ automobilius, kuriuose taip pat buvo sumontuotos efektyviau veikiančios, specialiai autosportui pritaikytos „Ferodo“ stabdžių trinkelės.

Prie vairo sėdę renginio dalyviai trasoje apsuko po penkis ratus, jiems patarimus dalijo šturmano vietoje įsitaisę sportinio vairavimo instruktoriai. Jie stebėjo, kaip dalyviams sekasi vairuoti ir akcentavo, kokių klaidų reikėtų vengti, kada pradėti stabdyti, kaip tiksliau įveikti posūkius.

„Tokie profesionalų patarimai buvo itin naudingi ir tie, kurie klausė instruktorių, pasiekė labai gerus rezultatus. Trasos ilgis buvo apie vieną kilometrą, o organizatoriai mums parinko trasos konfigūraciją su daugiau posūkių, tad vairuotojams reikėjo pademonstruoti daugiau automobilio valdymo įgūdžių. Tikrai neišspaudėme visko, ką gali šis sportinis automobilis“, – įspūdžiais dalijosi J. Lozovskij.

Iš viso varžėsi net 50 „Inter Cars“ svečių, o trasoje virė itin atkakli kova – prizininkų pasiektas laikas greičiausiai įveikiant trasą skyrėsi vos keliomis akimirkomis. Tarp lietuvių greičiausias buvo „Inter Cars Lietuva“ pardavimo vadovas A. Tuskenis. Jis bendroje įskaitoje užėmė prizinę trečiąją vietą, atsilikęs tik nuo pirmąją vietą užėmusio latvio ir antro finišavusio svečio iš Rumunijos.

„Labiausiai prie šio rezultato prisidėjo mano patirtis – šioje trasoje jau ne kartą yra tekę lenktyniauti kitų renginių metu. Vis dėlto buvo geresnių vairuotojų, tad dar tikrai yra kur tobulėti“, – pasakojo A. Tuskenis.

Greičiausiems lenktynių dalyviams atiteko trofėjai – nugalėtojams skirtos taurės. O visi kiti šio renginio dalyviai taip pat namo grįžo ne tuščiomis – jiems renginio organizatoriai įteikė simbolines dovanas ir suvenyrus. Renginio atmosferos sužavėti „Inter Cars Lietuva“ klientai, nurimus lenktynių aistroms, turėjo vienintelį pageidavimą – kitą kartą važiavimams trasoje skirti dar daugiau laiko.

Matas Šalčiukas

Jus taip pat gali sudominti:

Sprintai gali brangiai kainuoti

Sprintai gali brangiai kainuoti

Trejų metų automobilių eksploatacija

Trejų metų automobilių eksploatacija

Bazinių alyvų rūšys

Bazinių alyvų rūšys

„KYB“ amortizatoriai su vidine judesio atmušimo spyruokle

„KYB“ amortizatoriai su vidine judesio atmušimo spyruokle