Paskelbimo data: 2019-03-28

Termostatas skleidžiantis charakteringus metalinius garsus

Kai termostatas dar būna nesumontuotas aušinimo sistemoje, dažnai kyla klausimų dėl termostato skleidžiamų garsų, tačiau jeigu termostatą papurtytumėte, tuomet jis skleistų charakteringą metalinį garsą.

Screenshot_5.jpg
Priežastis itin paprasta: priklausomai nuo esamo automobilio modelio ir išpildymo konstrukcijos ant termostato korpuso gali būti ventiliacinis vožtuvas (1 pav. ir 2 pav.), per kurį yra pašalinamas oras po to kai detalė yra sumontuojama (4 pav.).


1 pav. ir 2 pav. rutulinis vožtuvas (pažymėta strėlėmis) ant termostato korpuso

Ventiliacinis vožtuvas leidžia išvengti izoliuotų oro kamščių atsiradimų, kurie gali ne tik sutrikdyti termostato darbą, bet ir tapti perkaitusio variklio priežastimi. Darbo metu šis ventiliacinis vožtuvas yra užpildomas aušinimo skysčiu, todėl termostatas jokių pašalinių garsų daugiau nebeskleidžia. (3 pav.)

                            
3 pav.                                                                                                                                  4 pav.

3 pav. jeigu variklis yra įjungtas – rutulinis vožtuvas yra uždaromas aušinimo skysčio srauto pagalba.

4 pav. jeigu variklis yra išjungtas – rutulinis  vožtuvas yra atidaromas, tam, kad aušinimo sistemoje susikaupęs oras  būtų išleistas.

SVARBU! Oro kamsčiai, kurie atsiranda keičiant termostatą, pagrindinė priežastis, kodėl sutrinka aušinimo sistema. Rekomenduojama atidžiai pašalinti orą iš aušinimo sistemos ir tai lengvai galite padaryti vakuuminio prietaiso pagalba.

Šaltinis: www.mahle-aftermarket.com