Paskelbimo data: 2022-11-25

Sunkiųjų transporto priemonių vandens siurbliai „Fleetrunner“.

Vandens siurbliai – esminis komponentas, užtikrinantis skysčio tekėjimą aušinimo sistemoje. Keleivinėms transporto priemonėms „Gates“ gamina juos jau daug metų. Be to, sėkmingai tiekiame sunkiųjų transporto priemonių vandens siurblius į tokias rinkas, kaip JAV ir Kanada.

Pasikliaudami išsamiomis žiniomis apie gaminius ir bendra savo originalios įrangos kilme sunkvežimių ir autobusų srityje, spalio mėn. išplėsime savo „FleetRunner“ asortimentą. Taip užtikrinsime, kad sunkvežimiams ir autobusams, važinėjantiems Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos keliais, taip pat būtų galima naudoti „Gates“ sunkiųjų transporto priemonių vandens siurblius ir pasikliauti jų veikimu.

PATIKIMI, AUKŠTOS KOKYBĖS KOMPONENTAI

Sunkiųjų transporto priemonių vandens siurbliai „FleetRunner“ susideda iš mechaninių ir elektromagnetinių sankabų:

Pav. 1 Mechaninis vandens siurblys


Pav.2 elektromagnetinis sankabos tipas WP

Kiekvienas vandens siurblys pagamintas iš aukščiausios kokybės medžiagų ir atitinka ISO/TS 16949 ir kitus tarptautinius standartus. Tai užtikriname gamybos procesais, kuriuose naudojamos kompiuterinės priemonės, ir griežta kokybės kontrole surinkimo linijose. Be to, visoms plomboms, guoliams ir individualiems korpusams taikome griežtą nuotėkio bandymų programą. Tiksliai subalansuota sparnuotė garantuoja originalią įrangą atitinkantį pritaikymą ir funkcijas.

Sunkiųjų transporto priemonių vandens siurbliai iš „FleetRunner“ asortimento neabejotinai sustiprins mūsų, kaip patikimo, aukštos kokybės komponentų tiekėjo, reputaciją.

„GATES“ INTEGRUOTOS SISTEMOS METODAS

Sunkiųjų transporto priemonių vandens siurblių „FleetRunner“ pristatymas puikiai dera su „Gates“ integruotų sistemų metodu. Pagal šį metodą skatinama naudoti to paties gamintojo komponentus, siekiant užtikrinti naudotojo saugą, optimalų našumą ir kuo mažesnes prastovas.

Sunkiųjų transporto priemonių vandens siurbliai „FleetRunner“ idealiai tinka prevencinės priežiūros strategijai. Visą priedo diržo pavaros sistemos remontą galėsite atlikti naudodami tik „Gates“ sunkiųjų transporto priemonių dalis. Pavyzdžiui, patartina pakeisti termostatą įrengiant naują vandens siurblį, kai vandens siurblyje taip pat yra termostato korpusas (-ai).



Pav. 3 WP

Pav. 4 Termostatai

INTERNETINIAI SEMINARAI APIE SUNKIŲJŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ VANDENS SIURBLIUS

Jums, kaip montuotojui, daug išsamios techninės pagalbos suteiks tiesioginiai mokymai ir internetiniai seminarai. Juose aptariami tokie dalykai kaip aušinimo sistemos diagnostika ir kaip palaikyti optimalią aušalo būklę. Aptarsime vandens siurblio paskirtį, funkcijas ir pateiksime patarimų, kaip prižiūrėti aušinimo sistemą ir kokius aušalo priedus naudoti.

  1. SUNKIŲJŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ VANDENS SIURBLIŲ PASKIRTIS

Vidaus degimo varikliai degina iškastinį kurą, kad išskirtų energiją, tačiau tik maždaug trečdalis šios energijos naudojama tam, kad transporto priemonė galėtų judėti. Likę du trečdaliai tampa šilumos perviršiu. Modernūs dyzeliniai varikliai sugeneruoja net daugiau šilumos nei ankstesni modeliai. Trečdalis šilumos išeina per išmetamąją sistemą, o likę trečdaliai šildo variklio komponentus.

Šilumos perviršiui absorbuoti variklyje reikalingas šilumos pernešimo skystis. Šis skystis, cirkuliuodamas aušinimo sistemoje, perduoda šilumą radiatoriui, o pastarasis ją per aušinimo briaunas išsklaido į aplinką. Vandens siurblio vaidmuo – užtikrinti, kad sistemoje būtų palaikoma aušalo tėkmė.

  1. AUŠINIMO SISTEMOS IR VANDENS SIURBLIO PRIEŽIŪRA

Apie 40–50 % variklio prastovų yra susijusios su aušinimo sistemos gedimais. Todėl būtina tinkamai prižiūrėti sistemą siekiant išvengti brangaus remonto ir pasirūpinti, kad vandens siurblys galėtų efektyviai išnešioti aušalą po sistemą. Tokia priežiūra apima:

  • aušinimo sistemos plovimą;
  • aušalo būklės tikrinimą (koncentracija ir užšalimo taškas matuojami refraktometru, pvz., „Gates 91001“ ir tikrinant pH matuokliu arba pH juostelėmis);
  • naujo aušalo filtro montavimą.

Pav. 5. Refraktometras

Pav. 6 pH patikros komplektas

Nei jei sistemoje yra sumontuotas (-i) aušalo filtras (-ai), vis dėlto geriausia periodiškai ištuštinti ir išplauti sistemą. Nors filtrai surenka didesnes teršalų daleles, sistemoje vis tiek gali kauptis nuosėdos. Aušinimo sistemos plovimo svarba ypač didelė – ne tik techninės priežiūros metu, bet ir sumontavus komponentus. Netinkamas plovimas gali sugadinti naujai sumontuotą vandens siurblį, o tai sukels garantijos problemų.

Nuosėdos veikia kaip izoliatorius, sulaikantis šilumą sistemoje ir neleidžiantis jai išsisklaidyti, be to, jos gali pasiekti vandens siurblį. Ten jos pažeidžia mechaninės plombos išorę ir sukelia nuolatinį siurblio pratekėjimą.

Kelią sistemos užteršimui (tai yra mechaninių plombų pažeidimams) lengva užkirsti atliekant visą aušinimo sistemos plovimą su „PowerClean™“ plovimo įrankiu. Šis paprastai naudojamas įrankis pašalina susikaupusį purvą ir nuosėdas be stiprių chemikalų.

Pav. 7 Plovimo įrankis

Pav. 8 Mechaninis plombos pažeidimas

Švarios aušinimo sistemos privalumai:

  • efektyvesnis variklio aušinimas;
  • greitesnis variklio įšildymas;
  • mažesnės degalų sąnaudos;
  • ilgesnė komponentų tarnavimo trukmė;
  • mažiau pasikartojančių problemų;
  • daugiau patenkintų klientų.
  1. PAPILDOMI AUŠALO PRIEDAI (SCA)

Yra daug priedų arba inhibitorių, kurie apsaugo variklį ir aušinimo sistemą nuo korozijos, erozijos, įdubų ir laupymosi. Priedai padeda sušvelninti aušalo tirpalą, palaikydami šarminį pH.

3.1. STEBĖKITE SCA LYGĮ

Modernūs dyzeliniai varikliai turi išlakas mažinančias sistemas, tokias kaip selektyviosios katalizinės redukcijos (SCR) ir aušinamų išmetamųjų dujų recirkuliacijos (EGR) sistemos. Šie ir kiti komponentai taip pat turi būti aušinami aušinimo sistemoje, greitinant aušalo priedų arba papildomų aušalo priedų (SCA) naudojimą.

Tad svarbu užtikrinti tinkamą SCA lygį. Yra įvairių tipų SCA – skystos formos arba cheminėmis medžiagomis prisotintų žirnelių aušalo filtro kasetėse. Pastarųjų priemonių cheminių medžiagų išskyrimo greičiai skirtingi ir susiję su ilgesnių arba trumpesnių sistemos techninės priežiūros intervalų reikalavimais. Visada pasitikrinkite transporto priemonės gamintojo ir aušalo skysčio tiekėjo pateiktus SCA specifikacijos reikalavimus.

Dėl netinkamo SCA lygio gali atsirasti įdubų. Dėl aušale susidarančių burbuliukų atsiranda garų sukeliamų įdubų. Burbuliukai sproginėdami suyra ir palieka žymes ant siurblio vidinių komponentų. Paveiktos sritys rūdija.

Burbuliukai formuojasi siurblio aušalo įvade. Didėjant slėgiui burbuliukai sproginėja ir sukelia žalą. Kad to išvengtumėte, gerai išplaukite aušinimo sistemą prieš montuodami naują siurblį. Vėliau pripildykite sistemą transporto priemonės gamintojo rekomenduojamo tinkamo aušalo ir (arba) SCA priedų.

Pav. 9. Įdubos

3.2. VENKITE AUŠALO MAIŠYMO

Yra įvairių tipų aušalo, pvz., IAT (neorganinių rūgščių technologija), OAT (organinių rūgščių technologija) ir HOAT (hibridinių organinių rūgščių technologija). Siekiant išvengti aušalo taršos sistemoje, svarbu naudoti tinkamo tipo aušalą. Galima įsigyti ir iš anksto prisotintų SCA priedų aušalo filtrų. Dėl nesuderinamų technologijų aušalo maišymo aušinimo sistemoje gali susidaryti į gelį panaši medžiaga. Ji pažeidžia vandens siurblio mechanines plombas, radiatorius, šildymo pagrindą ir t. t.

Pav. 10 Nesuderinamo aušalo maišymo rezultatas

DAUGIAU TECHNINĖS PAGALBOS – JAU GREITAI

Kartkartėmis užsukite į mūsų internetinių seminarų puslapį, nes rugsėjį pristatysime du iš anksto įrašytus techninių mokymų seansus devyniomis kalbomis ir tiesiogiai transliuojamus internetinius seminarus tokiomis temomis:

  • Kaip veikia vandens siurblys
  • Kaip veikia mechaninė plomba
  • Kuo skiriasi mechaniniai ir elektromagnetiniai vandens siurbliai
  • Kaip išvengti vandens siurblio gedimo ir kaip jį ištaisyti

DAUGIAU VANDENS SIURBLIŲ

Mūsų sunkiųjų transporto priemonių vandens siurbliai „FleetRunner“ bus sumontuoti daugiau kaip šešiuose milijonuose Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos keliais važinėjančių sunkvežimių ir autobusų nuo pat pirmos dienos. Tačiau ir toliau investuosime savo patirtį, susijusią su originalios įrangos pavarų sistemomis, vandens siurblių gamybos ekspertines žinias ir sunkiųjų transporto priemonių pavarų sistemų žinias į naujų dalių kūrimą. Planuojame sunkiųjų transporto priemonių vandens siurblius rinkai pristatyti kas mėnesį, atsižvelgdami į klientų ir rinkos paklausą.

Jus taip pat gali sudominti:

Kodėl verta rinktis salono filtrą su sidabro jonais?

Kodėl verta rinktis salono filtrą su sidabro jonais?

Kodėl autoservisams reikėtų patikrinti, kaip veikia kliento automobilio START-STOP sistema?

Kodėl autoservisams reikėtų patikrinti, kaip veikia kliento automobilio START-STOP sistema?

Ar įmanoma, kad automobilis žiemą nekeltų jokių rūpesčių?

Ar įmanoma, kad automobilis žiemą nekeltų jokių rūpesčių?

FORTELOCK – surenkamoji grindų danga jūsų autoservisui, garažui ir ne tik

FORTELOCK – surenkamoji grindų danga jūsų autoservisui, garažui ir ne tik