Paskelbimo data: 2017-06-23

SPIDAN sukūrė naujos architektūros, modernius lankstus

GKN sukurta ir patentuota „Countertrack“ lankstų technologija nuo šiol ir atsarginių dalių rinkoje SPIDAN vardu

Didelis saugos ir komforto įrangos kiekis šiuolaikinėse transporto priemonėse vis labiau riboja važiuoklei skirtą vietą. Modernioms platformoms GKN sukūrė taip vadinamuosius „Countertrack®“ lankstus, kurie esant žymiai mažesniam skersmeniui (dydis vidutiniškai sumažintas 10 procentų) suteikia tokį patį našumą. 

Tai įmanoma dėl būdingos „S“ formos judėjimo trajektorijos profilio (žr. oranžinį kontūrą paveikslėlyje) ir vienos priešais kitą nustatytų rutuliukų judėjimo trajektorijų (žr. paveikslėlyje viena priešais kitą pavaizduotas rodykles) – dėl to ir pavadinimas yra „Countertrack®“.

Ši naujoviška konstrukcija leidžia sumažinti vidinę trintį, temperatūros lygį ir konstrukcijos dydį bei padidinti perduodamą sukimo momentą ir didžiausią posūkio kampą. Apibendrinant, galima įvardyti tokius privalumus:

  • Dėl bendro posūkio kampo prarandama 30 procentų mažiau galios;
  • Svoris sumažėja 15 procentų, nors našumas padidėja;
  • Dėl sumažinto temperatūros lygio sukimo momentas padidintas iki 25 procentų.

Žymus svorio sumažinimas kuriant naujus automobilių modelius leidžia sumažinti sąnaudas ir CO2 kiekį. Be to, esant tokiai pačiai galiai, galima padidinti ratų bazę. Dėl to kūrėjams lieka daugiau erdvės salone ir pagerinamos važiavimo savybės.

Šie lankstai, GKN specialistų dar vadinami „SX“ ir nuo šiol juos galite įsigyti kaip atsargines dalis. „Remontuojant reikėtų atkreipti dėmesį į tai, kad GKN lankstai „Countertrack® lankstai turi būti keičiami tik to paties tipo lankstais“, – teigia Frank'as Hürter'is, „GKN Automotive Independent Aftermarket“ komercijos direktorius. „Nes GKN lankstai „SX“ lankstai nekeičiami kito tipo lankstais. Automobilio vairuotojas tuoj pat atpažintų padirbtą dalį be patentuotos „SX“ technologijos dėl didesnių posūkio kampų. Padidėja automobilio gedimo pavojus: kompaktiškai sukonstruoti, įprastiniai lankstai pusašiui, naudojant visą spyruoklės eigą ir / arba esant visam ratų posūkio kampui, nesuteikia tiek daug erdvės kaip „Countertrack®“ lankstai, tai reiškia, kad pusašis gali sulaužyti lankstą.“

Pusašiai ir jų sudedamos dalys

Šie pusašiai bei jų komponentai yra pagaminti GKN, pasaulinio originalios įrangos gamintojo. Rinkdamiesi SPIDAN® ar LÖBRO® pusašius, savo klientams galite pasiūlyti aukščiausios kokybės produktus daugumai Europos ir Azijos automobilių bei optimalų važiavimo saugumą. Pusašių lankstai ir gaubtai tiekiami komplektuose su tvirtinimo detalėmis bei tepalu. Atsarginių dalių rinkai tiekiamos naujausios OE sukurtos technologijos, pvz. Ballspline®, SX Countertrack®, Facespline®.

Vairo sistemų detalės

GKN siūlo plačiausią hidraulinės vairo sistemos asortimentą automobiliams ir lengvosioms komercinėms transporto priemonėms. Vairo kolonėlės priklauso toms transporto priemonių atsarginėms dalims, kurios svarbiausios keleivių saugumui. GKN įmonėje jos atstatomos specialistų su naujausiomis technikos žiniomis. Mūsų dešimtmečių patirtis leidžia teikti Jums aukščiausios kokybės atsargines dalis. Be vairo kolonėlių SPIDAN asortimentas apima taip pat hidraulinius stiprintuvo siurblius, vairo apsaugas ir kitas vairo sistemos dalis, siekiant užtikrinti nepriekaištingą vairo sistemos su stiprintuvu veikimą.

Vairo stiprintuvų programa sėkmingai plečiama vairo elektrostiprintuvų asortimentu.

GKN reiškia aukščiausią inžinerijos kompetenciją su stipriomis novatoriškomis galimybėmis bei didele atsakomybe žmogui ir aplinkai. SPIDAN elektrinės vairo sistemos bruožas - pažangus energijos valdymas, padedantis sumažinti degalų sąnaudas ir CO2 emisiją. Gamykliškai atstatytų atsarginių dalių naudojimas saugo gamtos išteklius. Visa tai darniai atitinka jūsų klientų poreikius patikimoms ateities technologijoms SPIDAN vairo sistemose.

Pakabos spyruoklės

SPIDAN siūlo plačiausią spyruoklių asortimentą virš 70'000 transporto priemonių: Europos, Japonijos ir Korėjos keleiviniams automobiliams bei lengvosioms komercinėms transporto priemonėms.

SPIDAN spyruoklės gaminamos OE gamyklose, todėl atitinka transporto priemonių gamintojų originalias specifikacijas. Forma, matmenys ir standumas yra identiškos originalioms dalims. Suderintos su OE spyruoklių tvirtinimo atramomis.

Tik keli spyruoklių tiekėjai atsarginėje detalių rinkoje turi prieigą prie reikalingos technologijos gaminti kintamo skersmens vijos spyruokles. SPIDAN spektras apima abi: tiek linijines, tiek progresinės eigos spyruokles, pagamintas iš pastovaus arba kintamo skersmens vielos.

Jus taip pat gali sudominti: