Paskelbimo data: 2022-03-08

„Motul 300V“ – dar viena revoliucija sportinių alyvų pasaulyje

Lenktynių trasoje ir kelyje – vienas pavadinimas jau 50 metų yra sėkmės sinonimu. Tai – MOTUL 300V.

Nuo 1971 metų šių produktų serija yra siejama su daugybe pergalių automobilių sporte viso pasaulio lenktynių trasose, kurios buvo pasiektos sunkiausiomis sąlygomis ir ant techninių galimybių ribos.

Po kelių metų bendradarbiavimo su žinomiausiomis komandomis iš viso pasaulio, „Motul“ su pasididžiavimu pristato naują savo produktų seriją 300V, skirtą automobiliams! Pakeista formule norime dar kartą peržengti našumo ribas nepakenkdami variklio apsaugai ir patikimumui. 

Pasaulinė naujos serijos 300V premjera įvyko 2021 metais „Le Mans 24“ lenktynių metu – garsiausiose pasaulyje ištvermės lenktynėse. 

300V serijos alyvos yra nuolat tobulinamos nuo sukūrimo momento prieš 50 metų. Dabartinė serija 300V rinkoje yra jau 10 metų ir dabar ši produktų gama automobiliams yra atnaujinama.

„Motul“ supranta, kad alyvas 300V naudoja ne tik lenktynininkai, net dažniau šią alyvą renkasi tiuningo mėgėjai ar didelės galios automobilių savininkai, o  taip pat ji naudojama ir automobiliuose, kuriais važinėjame kasdien. Techniniai sprendimai, naudojami kasdienio naudojimo automobiliuose, sudaro papildomus reikalavimus sportinėms alyvoms. „Motul“ nusprendė patenkinti kasdienių transporto priemonių naudotojų poreikius ir pritaikė alyvų cheminę sudėtį prie sunkių šiuolaikinės automobilių pramonės reikalavimų.

Būtinybė pritaikyti alyvų cheminę sudėtį prie naujų techninių problemų ir apribojimų, taikomų tepimo priemonėms, yra susijusi su:

- naujomis variklių technologijomis (reiškinys LSPI, mažesni varikliai su turboįpūtimu);

- naujos išmetamų dujų valymo sistemos su kietųjų dalelių filtrais (DPF ir GPF);

- naujos degalų rūšys (pvz., biodegalai, tokie kaip etanolis ir kiti biokomponentai);

- klampumas, reikalaujamas šiuolaikiniuose varikliuose (0W-16, 0W-30…). 

Nauja serija MOTUL 300V – tai ne tik patobulinta cheminė sudėtis, bet ir visiškai naujos klampumo klasės šiai produktų serijai. Modifikuotas produktų linijos suskirstymas buvo skirtas nukreipti naujas tikslines grupes ir sudaryti palankesnes pardavimų sąlygas.

Modernią gamą sudaro net 12 klampumo klasių, kurios sugrupuotos trijuose segmentuose.

Visas produktų asortimentas trumpai:

„Motul 300V Power:“
0W8 / 0W-16 / 0W-20 / 0W-30 / 5W-30

„Motul 300V Competition“:
+ 0W-40/5W-40/10W-40/5W-50/15W-50

„Motul 300V Le Mans“:
+ 10W-60 / 20W-60

MOTUL 300V POWER
Gama POWER apima žemo klampumo klases nuo 0W-8 iki 5W-30, užtikrina maksimalų našumą ir tinka varikliams, kurie nedaug atskiedžia alyvą nesudegusiais degalais.

MOTUL 300V COMPETITION
Serija COMPETITION apima aukšto klampumo klases nuo 0W-40 iki 15W-50. Suteikia geriausią kompromisą tarp našumo ir patikimumo bei tinka varikliams, kurie vidutiniškai atskiedžia alyvą nesudegusiais degalais.

MOTUL 300V LE MANS

Serija LE MANS sudaro labai aukšto klampumo klasės 10W-60 ir 20W-60. Alyva užtikrina maksimalų patikimumą ir yra tinkama varikliams, kurie gerokai atskiedžia alyvą nesudegusiais degalais.

Nauji produktai dėl naujos cheminės sudėties suteikia daugiau privalumų, net ir palyginti su ankstesne alyvų 300V serija.

AUKŠTESNIS NAŠUMAS IR PATIKIMUMAS

Nauja sportinė alyva MOTUL 300V pagerina variklio charakteristikas dėl vidinės trinties sumažinimo. Nauja formulė užtikrina galios ir sukamojo momento padidėjimą visame variklio apsukų diapazone.
MOTUL 300V saugo variklį be našumo nuostolių, sumažindama komponentų susidėvėjimą ir užtikrindama aukštą atsparumą alyvos sluoksnio nutraukimui, net ekstremaliomis sąlygomis tiek aukštose, tiek žemose temperatūrose.
Dėl naujos esterinių alyvų technologijos pirmą kartą pavyko sukurti sportinę alyvą, kuri užtikrina dar geresnius darbo parametrus tiek varikliuose su dideliu sukamuoju momentu, generuojamu prie labai žemų apsukų, tiek varikliuose, išvystančiuose milžinišką galią, esant labai aukštoms alkūninio veleno apsukoms.

Žema vidinė trintis esant žemoms apsukoms užtikrina didesnį sukamąjį momentą jau nuo žemiausių alkūninio veleno apsukų.

O optimizuota trinties kontrolė leidžia perduoti aukštesnį sukamąjį momentą, palyginti net su ankstesnių serijų alyvomis 300V.

Aukštesnis atsparumas alyvos sluoksnio nutraukimui, kuris yra labai svarbus sportiniame pritaikyme, užtikrina saugų variklio darbą esant aukštoms alkūninio veleno apsukoms. Atsparumas alyvos sluoksnio nutraukimui – tai alyvos klampumo išlaikymas pastoviame lygyje per visą laikotarpį tarp alyvos keitimų. Tai yra įmanoma dėl naujos bazinės alyvos dalelių išskirtinio mechaninio atsparumo variklio generuojamų nutraukimo jėgų poveikiui.

Naujosios 300 V naudojimo pranašumai lenktynių sąlygomis aukštų apsukų varikliuose:

dar žemesnė vidinė alyvos trintis, esant aukštoms apsukoms, kuri užtikrina aukštesnę variklio galią;aukštesnis atsparumas oksidacijai užtikrina ilgesnį alyvos tarnavimo laikotarpį ir jos tepimo bei apsaugos parametrų išlaikymą per visą laikotarpį tarp alyvos keitimų;aukštesnė variklio švara taip pat užtikrina maksimalių variklio parametrų išlaikymą neprarandant tepimo slėgio ir neblokuojant stūmoklių žiedų, net ir esant aukščiausioms darbinėms temperatūroms.

Visi alyvos parametrai, susiję su variklių našumo ir patikimumo padidėjimu, buvo patikrinti įvairiais būdais – tiek laboratoriniuose variklių tyrimuose ir stenduose, tiek realiuose varikliuose offroad lenktynių sąlygomis ir reikliausiose žiedinėse lenktynėse.

Mažesnis variklio mechaninis susidėvėjimas – stūmoklių, guolių, švaistiklių, alkūninio veleno, pavarų dėžės susidėvėjimo patikra. Nauja 300V įrodė susidėvėjimo sumažėjimą ekstremaliomis darbo sąlygomis – „Toyota Land Cruiser V8 Diesel“ DAKAR 2020 ir 2021 lenktynių metu.

Taip pat alyva užtikrina mažesnį pasipriešinimą šalto variklio paleidimo metu. Nauja 300 V pasižymi iki 30 % žemesniu klampumu CCS (šalto alyvos karterio simuliatorius, testas stende).

Geresnis atsparumas alyvos sluoksnio nutraukimui: nauja 300V užtikrina iki 50 % geresnius rezultatus, palyginti su ankstesnės serijos alyvos sluoksnio nutraukimo rezultatais. Dėl tobulos klampumo kontrolės ekstremaliomis sąlygomis alyva apsaugo nuo klampumo kritimo ir dėl to išlaiko reikalaujamą stabilų tepimo slėgį, net ir esant labai didelei ridai.

Geresnis terminis atsparumas ir nuolatinė variklio apsauga visame temperatūrų diapazone: nauja 300V pasižymi iki 30 % mažesniu alyvos garavimu, dėl to sumažėja jos sąnaudos.

Testų metu, stabdymo stenduose, buvo pastebėtas galios padidėjimas: +4,7 % varikliuose „Midori R32 GT-R“ (RB26DETT), 1,6 % varikliuose MOTUL BMW M8 GTE – IMSA.

SUBALANSUOTAMOTUL 300V sudėtyje yra naujausios technologijos: jas naudojant 100 % sintetinės esterinės alyvų bazės išgaunamos iš atsinaujinančių organinių žaliavų, pagamintų iš neiškastinių, atsinaujinančių medžiagų. Nauji organiniai komponentai naudojami cheminės sintezės reakcijoms, kurių metu yra gaunamos bazinės alyvos, suteikė galimybę sumažinti poveikį aplinkai. Dėl to sugebėjome sumažinti CO₂ emisiją gamybos proceso metu net 25 %. Pasirinkusi esterines alyvas iš kitų sintetinių ir organinių aukščiausių parametrų bazinių alyvų ir sujungusi jas su inovatyviu priedų paketu, MOTUL sukūrė idealią sinergiją, kurios tikslas – variklio našumo ir apsaugos padidinimas. Be to, aukščiausios kokybės sportinių alyvų „Motul 300V“ gamyba ne tik užtikrina iki šiol geriausius alyvos kokybės parametrus, bet taip pat padeda tausoti aplinką.PILNAS SUDERINAMUMAS

„Motul 300V“ atitinka šiuolaikinių variklių reikalavimus: yra suderinama su išmetamų dujų valymo sistemomis, pvz., su kietųjų dalelių filtrais, katalizatoriais, su biodegalais (ypač etanoliu, net iki 85 % kiekio degaluose), apsaugo nuo LSPI reiškinio (ankstyvas uždegimas esant mažoms apsukoms, nekontroliuojamas ankstyvas degalų-oro mišinio uždegimas esant mažam greičiui ir didelei apkrovai), labai dažnai pasireiškiančio šiuolaikiniuose varikliuose su tiesioginiu benzino įpurškimu. 

Nauja cheminė 300V alyvų sudėtis užtikrina iki 13 % mažiau sieros pelenų. Dabartinis pelenų kiekis užtikrina saugų naujos kartos alyvų 300V naudojimą, taip pat ir varikliuose su kietųjų dalelių filtrais (tiek benzininiuose, tiek dyzeliniuose varikliuose).

Mokslininkai neužmiega ant laurų. Eilinį kartą pavyko įrodyti, kad net geriausių produktų pagerinimas yra įmanomas. Dėl to jau dabar daugelis išskirtinių transporto priemonių vartotojų galės patikrinti visus naujų 300V alyvų teikiamus privalumus savo varikliuose.