Paskelbimo data: 2021-02-17

„Molygen NG 0W-20“ – kuo ypatinga ši variklinė alyva?

„Liqui Moly GmbH“ pristato pasaulio rinkoms naują inovatyvią „Molygen NG 0W-20“ variklinę alyvą. „Inovacijos – tai naujovės, užtikrinančios procesų efektyvumo augimą ir (arba) rinkos reikalaujamų produktų kokybės gerinimą. Tai yra žmogaus intelektinės veiklos, jo vaizduotės, kūrybinio proceso, atradimų, išradimų ir racionalizavimo rezultatas“, - taip rašoma Vikipedijoje.

variklinė alyva.jpg

Ką naujo ir, svarbiausia, naudingo vartotojui siūlo ši variklinė alyva?



Rinkoje jau seniai įsitvirtino energiją taupančios variklių alyvos, kurių klampumas yra SAE 0W-20. Iš pradžių jos buvo naudojamos atsargiai ir su baime, tik tais atvejais, kai nebuvo kitos alternatyvos, t. y., kai gamintojas nurodydavo tik tokią alyvos klampos specifikaciją, ir kitos galimybės nebuvo leidžiamos. Palaipsniui baimės išsisklaidė, tačiau paaiškėjo problemos, būdingos tokio mažo klampumo alyvoms. Apie tai pakalbėkime šiek tiek plačiau.

Per keletą standartinių SAE 0W-20 klasės alyvų eksploatacijos metų paaiškėjo, kad tokios alyvos tam tikromis sąlygomis gali sukelti didesnį nusidėvėjimą ir netgi priešlaikinį variklio gedimą. Taip yra dėl mažo alyvos plėvelės storio, kuris esant užterštiems purkštukams tampa dar plonesnis, o dėl kuro patekimo į alyvą – papildomai sumažėja ir alyvos klampa. Kita problema yra LSPI (angl. Low Speed ​​Pre Ignition – netolygus savaiminis priešlaikinis degalų mišinio užsidegimas) reiškinys, dėl kurio nenuspėjamai genda variklio dalys. Tyrimai parodė, kad LSPI reiškinys siejamas ne tik su variklio konstrukcija, bet ir su variklio alyvos priedų paketo chemine sudėtimi. Mažos talpos turbokompresoriniuose ir tiesioginio įpurškimo varikliuose standartinis tepalų priedų paketas pasirodė esąs pavojingas varikliui. Todėl kiekvienas alyvos gamintojas ėmė ieškoti savų problemos sprendimo būdų.


Kokiomis savybėmis pasižymi ši variklinė alyva?

„Molygen NG 0W-20“ turi moderniausią API SN PLUS klasifikaciją. Ji buvo pristatyta 2018 metų gegužės mėnesį. Palyginti su ankstesne API SN specifikacija, padidėjo atsparumas LSPI reiškiniui. Tai pasiekta pakeičiant kalcį į magnį alyvos plovimo priedų pakete. Plovimo paketas pritaikytas žemai alyvos darbinei temperatūrai, būdingai hibridinėms transporto priemonėms. Tačiau „Molygen“ skirtumai nuo standartinių alyvų neapsiriboja vien tik plovimo priedų rinkiniu. Dėl naujoviškos API 3+ grupės pagrindinės bazės „Molygen NG 0W-20“ turi aukštą (palyginti su panašiais tokio klampumo alyvomis) pliūpsnio temperatūrą - 220 °C, o tai gerokai sumažina variklių alyvos suvartojimą didelės ridos automobiliuose. Panaudotas naujausias tirštiklis, kuris sumažina skysčio vidinę trintį, o tai leidžia dar labiau pagerinti energiją taupančias savybes. Galiausiai, patentuotas priešdiliminis priedas, pagrįstas organinių metalų junginiais, yra dvigubai efektyvesnis, palyginti su gerai žinomu „trigubu molibdenu“. Papildomas priešdiliminis priedas ne tik apsaugo variklį nuo nusidėvėjimo, taupo degalus ir pailgina tarnavimo laiką, bet ir suteikia papildomą apsaugą, jei kyla problemų su purkštukais, dėl kurių benzinas patenka į alyvą.

Kad būtų lengviau nustatyti galimus alyvos nutekėjimus iš variklio, „Molygen NG 0W-20“ yra nudažyta žalia fluorescencine spalva, kuri aiškiai matoma UV spinduliuose. Alyvos originalumą, kaip ir banknoto, galima patikrinti specialiu žibintuvėliu.

Pagrindinės inovatyvios „Molygen NG 0W-20“ alyvos savybės:

  • puikios plovimo savybės, ypač esant žemai temperatūrai;
  • papildomai sumažintos degalų sąnaudos;
  • mažesnis nusidėvėjimas, apsauga nuo klampos sumažėjimo;
  • didesnis apsaugos nuo LSPI lygis;
  • nuotėkio indikacija, apsauga nuo klastojimo;
  • mažesnis atliekų kiekis.

Naujas produktas skirtas tik benzininėms transporto priemonėms, kuriose naudojamos mažos klampos alyvos. Ypač tinka hibridiniams elektriniams automobiliams, su automatinio paleidimo arba „Start / Stop“ sistemomis.

Inovatyvi „Molygen NG 0W-20“ alyva – tai unikali Jūsų automobilio variklio apsauga!

Jus taip pat gali sudominti:

Patarimai mechanikui: aušinimo sistemos siurblio keitimas

Patarimai mechanikui: aušinimo sistemos siurblio keitimas

Mechaniko klaidos: kaip jų išvengti keičiant kuro filtrą?

Mechaniko klaidos: kaip jų išvengti keičiant kuro filtrą?

„Inter Cars“ ir „Motul“ pasirašė sutartį dėl bendradarbiavimo Baltijos šalyse

„Inter Cars“ ir „Motul“ pasirašė sutartį dėl bendradarbiavimo Baltijos šalyse

„Bosch“ kompoziciniai stabdžių diskai: kaip su jais dirbti?

„Bosch“ kompoziciniai stabdžių diskai: kaip su jais dirbti?