Paskelbimo data: 2019-07-04
, autorius: KYB

Kaip veikia amortizatorius, turintis „Rebound Spring“?

Kai stūmoklio strypas yra visiškai išsitempęs, kyla didesnis pavojus, kad bus sugadintas stūmoklių strypo kreiptuvas, kuris didele jėga atsitrenkia į smūgio ribotuvą. Šį reiškinį dažnai lydi nemalonus, smūgius primenantis garsas. Taip pat gali būti pažeistas daugiasluoksnis tepalo sandariklis, todėl gali prasiskverbti alyva ir sugesti amortizatorius.

kyb amortizatoriai.jpg

Siekdamas to išvengti, gamintojas KYB daugelyjesavo gaminamų amortizatorių konstrukcijų naudoja specialiai suprojektuotą judesio atmušimo spyruoklę „Rebound Spring“.

„Rebound Spring“ – tai metalinė spyruoklė aplink stūmoklio strypą, amortizatoriaus korpuso viduje. Jos funkcija – užtikrinti, kad stūmoklių strypo kreiptuvas ir daugiasluoksnis alyvos sandariklis būtų apsaugoti nuo galimų pažeidimų, kuriuos sukelia didelės jėgos ir įtempiai, kai stūmoklio strypas yra visiškai išsitempęs. Spyruoklė taip pat pagerina automobilio stabilumą posūkiuose ir suteikia papildomą stabilumą tuo metu, kai automobilio kėbulas pakrypsta, todėl padidėja vairavimo komfortas ir saugumas, amortizatorius apsaugomas nuo sugadinimo ir pailgėja jo eksploatavimo laikas.

Problemos montuojant

Judesio atmušimo spyruoklė iš dalies riboja visišką stūmoklio strypo išstūmimą iš amortizatoriaus korpuso. Montavimo ir remonto metu tai gali sukelti papildomų sunkumų ir padidinti galimų klaidų riziką. Nors automobilio pakabos spyruoklė maksimaliai suspaudžiama, dažnai vis tiek neįmanoma sumontuoti amortizatoriaus, nes negalima užsukti amortizatoriaus stūmoklio strypo viršutinio dangtelio (dėl nepakankamo strypo išstūmimo).

Amortizatorių, turinčių „Rebound Spring“ spyruoklę, montavimas

Amortizatoriaus kolonai su vidine judesio atmušimo spyruokle sumontuoti paprastai reikia specialių įrankių, tarp jų – specialaus ribotuvo su tefloniniu įdėklu, apsaugančiu stūmoklio strypo chromo paviršių. Naudojant montavimo įrankį, vidinė spyruoklė pakankamai suspaudžiama, todėl stūmoklio strypą galima išplėsti iki atitinkamo ilgio, o tai leidžia užsukti stūmoklio strypo viršutinę veržlę. Dėl šio sprendimo mechanikų darbas tampa daug saugesnis ir mažėja klaidų bei amortizatoriaus sugadinimo rizika. Specialus įrankis turi būti naudojamas montuojant, o jo ribotuvas – taip pat išmontuojant amortizatoriaus koloną su vidine judesio atmušimo spyruokle.

Jus taip pat gali sudominti:

Ar keisti alyvą automatinėje pavarų dėžėje?

Ar keisti alyvą automatinėje pavarų dėžėje?

Sankabos ir dviejų masių smagračiai

Sankabos ir dviejų masių smagračiai

Sklandesnis sankabos pedalo veikimas, lengvesnis valdymas

Sklandesnis sankabos pedalo veikimas, lengvesnis valdymas

Atsarginių dalių rinkos premjera – „Continental“ stabdžių diskai, skirti „Mercedes-Benz“

Atsarginių dalių rinkos premjera – „Continental“ stabdžių diskai, skirti „Mercedes-Benz“