Paskelbimo data: 2019-10-18
, autorius: ZF AFTERMARKET

Ką reikėtų žinoti montuojant sankabą?

Sankaba yra sujungimas tarp variklio ir pavarų dėžės, tai viena patvariausių dalių, kurios susidėvi eksploatacijos metu. Yra daug veiksnių, lemiančių sankabos gedimą. Pavyzdžiui, sankaba dažnai naudojama esant didelei apkrovai, važiuojant su priekaba, arba netinkamai veikiant variklio valdymo sistemai. Prieš keičiant visą modulį, „ZF Aftermarket“ specialistai visada rekomenduoja patikrinti greta esančius komponentus sankabos gedimo atveju, įskaitant sankabos tvirtinimą ir variklio sandarumą, smagračio ir pavarų dėžės veikimą. Įmonė rekomenduoja sankabos komplektą SACHS, nes jame yra visos dalys, reikalingos greitam ir saugiam remontui.

sankabos keitimas.jpg

Sankabos disko patikrinimas prieš montavimą

Sankabos diskas, taip pat vadinamas varančiuoju skriemuliu, patiria didžiausią apkrovą, nes sankabos darbo metu vyksta mechaninė trintis. Todėl sankabos diskas turi būti itin atsparus dilimui ir aukštai darbo temperatūrai. „ZF Aftermarket“ įmonės SACHS sankabos diskai gaminami pagal aukščiausius originalios įrangos (OE) gamybos standartus ir tikrinami, ar neturi pernelyg didelio laisvumo. Vis dėlto prieš montavimą būtina kruopščiai patikrinti pakuotės ir joje esančios dalies būklę, nes ji galėjo būti sugadinta transportavimo metu arba dėl netinkamo sandėliavimo. Jeigu abejojate dėl dalies būklės, įsitikinkite, kad disko šoninis nuokrypis neviršija ribinės vertės - 0,5 mm. Tai galima koreguoti naudojant reguliavimo šakutę. Reikalingas rankinis įrankis įeina į SACHS šoninio nuokrypio testerio komplektą, todėl patikrinimas atliekamas greitai ir lengvai.

Atkreipkite dėmesį į montavimo padėtį ir kruopščiai išcentruokite sankabos diską.

Įsitikinkite, kad sankabos diskas sumontuotas tinkamoje padėtyje. Jei jis sumontuotas netinkamai arba neteisinga puse, gali būti sugadintas ne tik diskas, bet ir jo spraustelis, atleidimo svirtis, net ir pavarų dėžė. Montavimo pusės žymėjimą paprastai galima rasti ant sankabos disko korpuso. Jei nepavyksta rasti jokių nurodymų, prieš montavimą verta palyginti naują dalį su sena.

Naujas sankabos diskas turi būti kruopščiai išcentruotas. Leistinas nuokrypis yra tik kelios šimtosios milimetro tarp sankabos veleno ir stebulės spraustelio. Net nedideli netikslumai montuojant dalį ties įvesties sankabos velenu gali trukdyti vėlesniam elemento judėjimui atjungiant sankabą. Stebulės spraustelis turi laisvai slysti ant pavaros veleno.

„ZF Aftermarket“ rekomenduoja tepti stebulės spraustelį didelio našumo tepalu SACHS. Jo klampi konsistencija ir atsparumas temperatūrai užtikrina tinkamą tepimą. Siekiant išvengti sankabos slankiojimo po sankabos atjungimo, tepalo perteklių būtina pašalinti, kad sankabos antdėklai būtų visiškai švarūs.

Originalios įrangos kokybės produktai

Siekiant maksimalios saugos ir efektyvumo, „ZF Aftermarket“ rekomenduoja naudoti aukščiausios kokybės originalios įrangos gamintojų (OEM) produktus atliekant saugai svarbių elementų priežiūrą ir remontą. Išbandyti ekstremaliomis sąlygomis tiek laboratorijoje, tiek kelyje, SACHS sankabos diskai gaminami naudojant aukštos kokybės medžiagas, o jų komplekte esančios dalys užtikrina greitą ir paprastą keitimą. Jie tinka visiems remonto darbams, nes juose yra visi montavimui reikalingi elementai, t.y. dviejų masių smagračiai (DMF) ar prispaudimo plokštės. Be to, „ZF Aftermarket“ suteikia savo partneriams išsamią techninę informaciją ir siūlo praktinio mokymo programą.