Paskelbimo data: 2019-05-10

„Inter Cars Lietuva“ tapo „Bosch“ autoservisų įrangos garantinės priežiūros partneriu

Įmonės „Inter Cars Lietuva“ klientai, perkantys autoservisams skirtą „Bosch“ įrangą, sulaukė itin svarbios ir geros naujienos. Šio Vokietijos koncerno atstovai su „Inter Cars“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį. Šiuo metu „Inter Cars Lietuva“ yra pagrindinis autorizuotas „Bosch“ autoservisų įrangos remonto ir priežiūros atstovas Lietuvoje.

Screenshot_7.jpg

„Inter Cars Lietuva“ prekiauja ir daugybės kitų gamintojų produkcija, tačiau panašių susitarimų su kitais įrangos tiekėjais iki šiol nebuvo.

Abipusė nauda

Platesnio bendradarbiavimo poreikis yra abipusis: „Inter Cars Lietuva“ prekiauja „Bosch“ produkcija beveik visą savo veiklos Lietuvoje laikotarpį, o „Bosch“ mūsų šalyje iki šiol neturėjo tinkamo partnerio. Vokiečių koncerno atstovai kėlė ne vieną reikalavimą ir dėl specializuotų kalibravimo bei remonto įrankių įsigijimo, ir dėl darbuotojų kvalifikacijos, todėl pradėti tokio masto bendradarbiavimą galėjo tik išties patikima, stabili ir sėkmingai dirbanti įmonė.

„Bosch“ įranga priskiriama pačiam aukščiausiam kokybės lygiui. Dažniausiai šio gamintojo įrangą renkasi ilgesnį laiką sėkmingai veikiantys servisai, kurie vertina patikimumą ir ilgaamžiškumą. Būtent tokie yra ir „Bosch Car Service“ servisų tinklo nariai, kurie, rinkdamiesi įrangos tiekėją, atidžiai vertina ne tik kainą, bet ir tai, kokį aptarnavimą bei priežiūrą gaus.

Privalumai klientams

Reikliems klientams „Inter Cars Lietuva“ turi gerų žinių – nuo šiol jiems bus skiriama dar daugiau dėmesio.

Įmonė „Inter Cars Lietuva“, būdama autorizuota paslaugų teikėja, turi teisę remontuoti ir prižiūrėti visą „Bosch“ įrangą, skirtą autoservisams. „Esame autorizuoti atstovai, tad iš gamintojo tiesiogiai gausime visą reikiamą informaciją ir žinias. Todėl „Inter Cars Lietuva“ klientams, perkantiems „Bosch“ servisų įrangą, bus suteikiamas dar kokybiškesnis aptarnavimas“, – teigia „Inter Cars Lietuva“ techninės priežiūros specialistas Egidijus Šedys.

Jis pasakojo apie riziką, kai servisų įranga įsigyjama iš nekompetentingų pardavėjų. Klientai gana dažnai susiduria su įvairiomis problemomis, nes įprastai visas pardavimo procesas apsiriboja tokiais formalumais kaip įrangos pristatymas ir sąskaitos išrašymas, tačiau pardavėjai nepasidomi, ar įranga tinkamai sumontuota, ar teisingai suderinta. E. Šedžio teigimu, tai nėra teisingas požiūris, nes reikia įdėti nemažai pastangų ir neretai turėti subtilių žinių iš gamintojo tam, kad mechanizmai tinkamai veiktų ir tarnautų klientams.

„Bosch“ būdingas kardinaliai priešingas požiūris. Įmonės šūkis – „Bosch“: Invented for life“, kuriuo tarsi norima pasakyti, kad „Bosch“ technologijos tarnauja gyvenimui, o tai išties atsispindi ir įmonės veikloje.

Vokietijos koncerno atstovai, parduodami savo įrangą, rūpinasi, kad klientui būtų suteikiama maksimali nauda. Paprastas pavyzdys: bet kurioje pasaulio dalyje aptikus galimą technikos defektą, gamintojas išsiunčia visiems savo autorizuotiems atstovams nurodymą vykti pas konkrečią įrangą turinčius klientus ir viską sutvarkyti. Be to, autorizuoti atstovai gauna išsamią informaciją apie įrangą, todėl gali vykdyti prevenciją, kol gedimų dar nėra.

Mokymai darbuotojams

Kita itin svarbi „Inter Cars Lietuva“ ir „Bosch“ bendradarbiavimo dalis – mokymai ir darbuotojų kvalifikacijos kėlimas. Dirbant su kitų gamintojų įranga, specialūs mokymai nėra privalomi, tad pardavėjai į juos dažniausiai vyksta tik tada, kai patys nori ar turi tam laiko. Neretai su gamintojo produkcija susipažįstama skaitant reklaminę medžiagą ir instrukcijas. Jos dažnai būna išsamios, tačiau iškyla klausimų, kurie nėra aprašyti, ir juos galima išsiaiškinti tik mokymų metu. O neturint reikiamos informacijos, neretai gedimai nustatomi netinkamai.

E. Šedys pasakojo, kad kiti gamintojai nesiūlo nieko panašaus kaip „Bosch“, todėl, jeigu ir aptinkamas įrangos defektas, klientai apie tai dažniausiai neinformuojami. Be to, neretai įranga perkama ilgam laikotarpiui, net ir 10–15 metų, tačiau, atsiradus įrangos sistemos atnaujinimui ar gedimui, nėra kas patartų ar atliktų remonto darbus.

„Bosch“ išskirtinumas – parduodant įrenginius, siekiama klientus apmokyti dirbti su įranga, suteikti maksimalią naudą. Dėl šios priežasties „Bosch“ vykdo specialius teorinius ir praktinius mokymus.

Be to, sutartyje su „Inter Cars Lietuva“ numatyta, kad pastarosios įmonės atsakingi darbuotojai privalo dalyvauti mokymuose, susijusiuose su „Bosch“ įranga. Dalis „Inter Cars Lietuva“ Techninės priežiūros skyriaus darbuotojų jau buvo apmokyti pagal trejų metų „Bosch“ mokymų programą, kad galėtų tinkamai aptarnauti klientus. E. Šedys pabrėžė, kad jų skyriuje dirba septyni žmonės – tai bene didžiausia šioje srityje dirbanti komanda Lietuvos rinkoje, o tai yra dar vienas didelis naujųjų autorizuotų „Bosch“ serviso įrangos priežiūros ir remonto atstovų privalumas.