Paskelbimo data: 2018-10-03

Kaip teisingai pasirinkti montavimo, balansavimo stakles?

Kokią padangų montavimo ir balansavimo įrangą rinktis, pirmiausia priklauso nuo to, kokius darbo su ja tikslus ir užduotis esate numatę. Būtina įvertinti, su kokio tipo automobiliais ir ratais planuojate dirbti ir kurioje vietoje bus įsikūrusios padangų montavimo dirbtuvės. Konkrečiai patarti arba pasakyti, kad vieno tipo įranga bus geresnė ar blogesnė už kito tipo įrangą, neįmanoma, bet platus „Inter Cars“ ratų ir padangų priežiūros bei remonto įrangos asortimentas leidžia prisitaikyti prie skirtingų klientų poreikių ir pasiūlyti populiariausių gamintojų modelius. Tarp „Inter Cars“ klientų kelerius metus iš eilės populiariausi yra prekės ženklo EVERT gaminiai. Klientai džiaugiasi EVERT staklių efektyvumu ir greitu atsipirkimu.  

staklės_geras.jpg

Renkantis padangų montavimo stakles, reikia atkreipti dėmesį į du dalykus: stalo dydį ir planuojamų montuoti ratų skersmenį. Norėtųsi rekomenduoti stakles, kurių stalas pritaikytas bent iki 20 col. skersmens ratlankiams. Būtina atkreipti dėmesį ir į tai, kokias stakles Jums siūlo – automatines ar pusiau automatines. Su automatine įranga dirbti, žinoma, patogiau, nes atrama, ant kurios slankioja padangos atskyrimo nuo ratlankio svirtis, nuspaudus mygtuką arba pedalą, atitraukiama automatiškai, o dirbant su pusiau automatine įranga, šį veiksmą reikia atlikti rankomis.

Svarbios padangų montavimo staklių ypatybės: didžiausias ratlankių skersmuo – 20 colių; apsauginių antdėklų rinkinys, naudojamas dirbant su lengvojo lydinio ratlankiais; ritinėlis ant montavimo kojos; valdymo pedalai išdėstyti ergonomiškai, kad išmontuojant padangą būtų galima patogiai stovėti.

Labai geros staklės su „trečiąja ranka“, skirta žemo profi lio padangoms efektyviai išmontuoti, ir tos, kuriose įdiegta „pneumatinio smūgio“ funkcija, t. y. smūginis oro srauto pūtimas iš specialių ratlankio griebtuvų. Taip lengviau pripūsti žemo profi lio padangas.

Balansavimo staklės – būtina priemonė net mažiausiose padangų montavimo dirbtuvėse, nes ratus balansuoti yra būtina atliekant visus automobilių ratų tvarkymo darbus. Balansavimo staklės ypač tiksliai nurodo svarelių masę ir tvirtinimo taškus. Plieniniams ratlankiams skirti kalamieji svareliai, o lengvojo lydinio ratlankiams – klijuojamieji.

Svarbiausi parametrai, pagal kuriuos apibūdinamos balansavimo staklės, – rato derinimo tikslumas ir leidžiamieji nuokrypiai. Didelį tikslumą užtikrina įmontuotas kompiuteris. Automatinio duomenų įvedimo sistema darbą gerokai palengvina ir paspartina. Didelis balansavimo staklių privalumas – paprastas naudojimas. Staklėms nereikia jokios ypatingos priežiūros.

Renkantis balansavimo stakles, kaip ir padangų montavimo stakles, reikia atsižvelgti į automobilių serviso arba padangų montavimo dirbtuvių klientų srautą ir į automobilių, kurių ratus planuojama balansuoti, tipą. Plačiausiai naudojamos balansavimo staklės, skirtos iki 70 kg sveriantiems automobilių ratams. Jos naudojamos lengviesiems automobiliams, motociklams, motoroleriams ir nedideliems sunkvežimiams. Minėto tipo balansavimo staklėse būna įdiegta daugiausia funkcijų ir veikimo režimų.