Paskelbimo data: 2019-03-19

GKN Ballspline technologija: OE kokybės Ballspline technologija atsarginių dalių rinkai

Visureigiai dažniausiai naudojami ne kaip bekelės transporto priemonės, bet kaip automobiliai kasdieniniam važiavimui įprastais keliais. Tai reiškia, kad tuo pačiu pasikeitė ir reikalavimai šioms transporto priemonėms. Naujos kartos visureigiai idealiai derina automobilio komfortą su įvairiomis bekelės savybėmis. Norint pasiekti šias bendras savybes, reikia specialios pakabos konstrukcijos. Tai praplečia ratų judesius, kurie viršija reikalavimus standartiniams pusašiams.

Screenshot_1.jpg

GKN sukūrė puikų sprendimą Volvo XC60 ir XC90 modeliams.

GKN naujos kartos pusašiai:

  • OE identiškas pusašis su rutulinių guolių slankia jungtimi
  • Tobulas sprendimas visureigių reikmėms
  • Didelis našumas prie mažiausio galimo dydžio
  • Suprojektuotas ekstremaliems poslinkiams ir dideliems posūkio kampams
  • Įvairios konfigūracijos su SX Countertrack lankstais jau asortimente

Ballspline pavaros modulis – didžiausio efektyvumo produktas

Ballspline pavaros modulis yra aukšto tikslumo linijinio judesio guolis. Jo rutuliai juda tarp dviejų velenų giliomis išilginėmis išpjovomis.

Tai pusašiui leidžia perduoti sukimo momentą, o kartu ir išilginį poslinkį be jokio ašinio persistūmimo.

Pagrindinės funkcijos:

  • Puikus NVH našumas (NVH = triukšmas, vibracija, grubumas), nepriklausomai nuo posūkio kampo
  • ekstremalus poslinkis nuo 70mm ar daugiau, nepriklausomai nuo posūkio kampo
  • Aukštas tikslumas ir stabilumas, netgi prie didelio greičio, pagreičio ar lėtėjimo.

Stipri komanda: SX Countertrack ir Ballspline

Countertrack SX ir Ballspline technologijų derinys - tai aukščiausios klasės sprendimas, leidžiantis pasiekti išskirtinius išilginius poslinkius bei didelius posūkio kampus, o tuo pačiu esantis mažiausio galimo dydžio.

Transporto priemonėms, kurioms taikomi aukščiausi montavimo reikalavimai (pvz. visureigiams montavimo kampai yra iki 10° ir didesni), kompaktiški pusašiai su sumažintais šilumos nuostoliais yra esminiai transmisinės pavaros komponentai.

Naudojant SX Ballspline pusašio sprendimą, Countertrack SX lankstas naudojamas abiejuose galuose. Tai leidžia posūkio kampą iki 52° rato pusėje ir daugiau kaip 35° diferencialo pusėje.

Taigi, šio lanksto konstrukcija užtikrina geriausią įmanomą našumą prie mažiausio dydžio ir padeda sumažinti transporto priemonės CO2 bei degalų sąnaudas, nes ji reikšmingai padidina efektyvumą (50–60% mažesni nuostoliai lyginant su įprastais Rzeppa lankstais).

  • SX lankstas pasiekia aukštą našumą, naudodamas „priešvėžės“ principą. Rutuliniai takeliai yra priešingų krypčių (pažymėtos geltonomis rodyklėmis), o taip pat turi S formos profilį (geltonas kontūras).

Visada atnaujinama: www.gkndriveline.com

  • Tiesioginė prieiga prie TecDoc katalogo
  • PDF katalogai atsisiuntimui
  • Produktų naujienos
  • Asortimento papildymai, naujos pozicijos, nauji produktai - Raskite pirmieji mūsų naujienlaiškyje. Registruokitės šiandien!

Jus taip pat gali sudominti:

Tiesioginio benzino įpurškimo sistemų uždegimo žvakės

Tiesioginio benzino įpurškimo sistemų uždegimo žvakės

PAG alyvos nemaišykite su universaliosiomis alyvomis

PAG alyvos nemaišykite su universaliosiomis alyvomis

Lanksto ir įvorės keitimas vietoje visos svirties. Ar tai apsimoka?

Lanksto ir įvorės keitimas vietoje visos svirties. Ar tai apsimoka?

Pavaros pusašiai – patvarūs, bet ne amžini

Pavaros pusašiai – patvarūs, bet ne amžini