Paskelbimo data: 2019-06-28
, autorius: AISIN

Elektrinio vandens siurblio privalumai

Kiekvienas pagalbinis agregatas, sukamas sinchronizavimo diržo, jums kainuoja (variklio galios, degalų...). Variklis labiau apkraunamas, nes reikia ne tik išlaikyti pastovų automobilio greitį, bet ir suteikti energijos pagalbiniams mechanizmams. AISIN elektriniam vandens siurbliui diržu perduodamos energijos nereikia, jis veikia vartodamas akumuliatoriaus energiją.

Aisin elektrinis vandens siurblys.jpg

Mechaninis vandens siurblys nuolat sukasi greičiu, kuris yra proporcingas variklio sukimosi greičiui. Dėl to, kol variklis neįšilęs, aušinimo skystis vandens kanalais cirkuliuoja, nors variklio temperatūra nepakankamai aukšta. Žinoma, degalams taupyti yra skirtas termostatas. Jis neleidžia variklio aušinti, kol nepasiekiama jo darbinė temperatūra.

Jei variklis aušinamas per daug, švaistoma energija. Kitais atvejais varikliui kartais gali prireikti intensyvesnio aušinimo, pavyzdžiui, karštą dieną ir (arba) po važiavimo smarkiai apkrovus variklį. Mechaniniu vandens siurbliu minėto poreikio užtikrinti neįmanoma, todėl kai kurie variklio komponentai gali dėvėtis sparčiau.

Jei naudojamas elektrinis AISIN vandens siurblys, variklio valdymo blokas gali tiksliau parinkti atitinkamą aušinimo režimą. Automobilio sistema, atsižvelgdama į variklio temperatūrą, automatiškai sureguliuoja per variklį tekančio aušinimo skysčio srautą. Toks principas – efektyvesnis.

Kai automobilyje įrengtas AISIN elektrinis vandens siurblys, sumažėja degalų sąnaudos ir ilgėja variklio eksploatavimo trukmė, nes jis veikiamas mažesnių mechaninių ir šiluminių apkrovų.

Privalumai:

  • Sumažinus elektrinį vandens siurblį, pagerintos montavimo galimybės, nes viename agregate telpa elektrinė valdymo sistema, variklis ir siurblys.
  • Optimaliai suderinus elektrinę valdymo grandinę, variklį ir siurblį buvo padidintas veikimo efektyvumas, todėl agregatas suvartoja mažiau energijos.
  • Padeda išvengti bereikalingo aušinimo problemos (geresnis šiluminis efektyvumas esant žemai temperatūrai).
  • Išvengiama mechaninės trinties ir energijos nuostolių (jie susidaro esant diržinei pavarai, kuri sukama alkūninio veleno skriemulio).





AISIN vandens siurblys WPT-190 / WPT-191 / WPT-205A

1997 metais „Toyota“ išleido pirmąjį masiškai gaminamą hibridinį automobilį su benzininiu ir elektriniu varikliu. Koncepcinis modelis pirmą kartą pademonstruotas Tokijo automobilių parodoje 1995 metais. Siekdama sėkmingai įgyvendinti šį projektą, „Toyota“ glaudžiai bendradarbiavo su visomis grupės bendrovėmis, kad anksčiau už kitus gamybos linijoje pradėtų surinkinėti pirmuosius hibridinius automobilius. Šiame projekte, žinoma, dalyvavo ir AISIN. Buvo iškeltas tikslas sukurti vandens siurblį, kuris padėtų taupyti degalus.

Norint suprasti elektrinio vandens siurblio privalumus, pirmiausia reikia išsiaiškinti vandens siurblio paskirtį. Techniniu požiūriu – tai aušinimo skysčio / antifrizo siurblys, tačiau mes jį vadinsime vandens siurbliu, nes taip jį vadina dauguma mechanikų.

Įprastinis vandens siurblys yra mechanine pavara (kumšteliniu velenu arba diržu) sukamas komponentas. Sukimo energiją jis gauna iš variklio. Siurblio sparnuotė stumia variklio aušinimo skystį, kuris patenka į variklio bloką, jame sugeria šilumą, tada tekėdamas per radiatorių šilumą atiduoda ir grįžta atgal į vandens siurblį. Toks procesas užtikrina, kad variklio temperatūra būtų artima 90 °C.


Jus taip pat gali sudominti:

Kaip paruošti automobilį apsauginei dangai?

Kaip paruošti automobilį apsauginei dangai?

Sklandesnis sankabos pedalo veikimas, lengvesnis valdymas

Sklandesnis sankabos pedalo veikimas, lengvesnis valdymas

Atsarginių dalių rinkos premjera – „Continental“ stabdžių diskai, skirti „Mercedes-Benz“

Atsarginių dalių rinkos premjera – „Continental“ stabdžių diskai, skirti „Mercedes-Benz“

Ar keisti alyvą automatinėje pavarų dėžėje?

Ar keisti alyvą automatinėje pavarų dėžėje?