Paskelbimo data: 2018-11-16

„Dvimasio“ gedimas? „Valeo“ žino keletą sprendimų!

Nuo K4P rinkinių, originalių dviejų masių smagračių (taip pat ir „Valeo“ rinkiniuose „FullPACK DMF“) iki paskutinės šios srities naujovės „Valeo Vblade“ – visur, kur svarbus patogumas ir patikimumas.

Testy K4P_2.jpg

K4P rinkinius sudaro standus (vienos masės) smagratis ir speciali sankabos jungtis su sukamųjų virpesių slopintuvais. Tokie komplektai gali pakeisti dviejų masių smagračius, kuriuose sukamųjų virpesių slopintuvai būna integruoti, dažnai naudojamus šiuo metu gaminamuose automobiliuose. Šis sprendimas yra patvaresnis ir taupesnis. Standartinį „dvimasį“ dažniausiai verta pakeisti montuojant naują sankabą, ypač jeigu automobilio rida tuo metu jau viršija 150-200 tūkst. kilometrų.

„Net jei dvimasis smagratis tuo metu veikia tinkamai, jo eksploatacijos laikotarpis baigsis anksčiau, nei vėl prireiks keisti sankabą. Todėl, atsižvelgiant į poreikį atlikti daug laiko trunkantį visos sankabos ir smagračio išmontavimą, rekomenduojama atlikti dviejų masių smagračio keitimą“, – paaiškina Roman Wierzbowski, „Powertrain Valeo Service Eastern Europe“ skyriaus vadybininkas.

Tuo tarpu K4P rinkinio atveju smagračio keisti nereikia, o sankabos disko tarnavimo trukmė ilgesnė už vidutinę. Standus smagratis geriau pašalina šilumą, išsiskiriančią dirbant sankabos diskui, kuri K4P rinkinio atveju yra maždaug 50 °C mažesnė, todėl gerokai pailgėja trinties antdėklų naudojimo laikas, ypač daugiausia mieste važinėjančiuose automobiliuose, kuriais nuolat stabdoma ir greitėjama. Taip pat ir automobiliams su „start-stop“ sistema geriau tinka standūs smagračiai, kadangi būtent variklio paleidimo metu pasireiškia stipriausi rezonuojantys virpesiai, turintys neigiamos įtakos dviejų masių smagračiams.

2018 metų gegužės mėnesį buvo paskelbta nepriklausomo tyrimų instituto „Applus+ IDIADA“ ataskaita, kuria buvo baigtas automobilio „Seat Ibiza“, varomo 77 kW galios 1,9 TDI varikliu, tolimojo nuotolio bandymas. K4P rinkinio smagratis liko veiksmingas įveikus 1 mln. kilometrų atstumą, o degalų sąnaudų tyrimas patvirtino, kad jos nesiskiria nuo tokio paties automobilio, kuriame sumontuotas dviejų masių smagratis.

„Taip yra todėl, kad K4P smagračio masė ir inercija yra lygiai tokia pati, kaip ir klasikinio dvimasio smagračio“, – sako Roman Wierzbowski.

„Valeo VBlade“ – naujausias patentas pavaros perdavimo srityje

2018 metų kovo mėnesį atsarginių dalių rinkoje pasirodė pirmieji dviejų masių smagračiai „Valeo VBlade“. Variklio sukamuosius virpesius juose slopina dvi plokščios, ašmenų formos spyruoklės, iš kurių ir kilo paties produkto pavadinimas (blade išvertus iš anglų kalbos reiškia ašmenis). Tokia konstrukcija gali sugerti daug stipresnius virpesius, palyginti su tradiciniu dviejų masių smagračiu, todėl pirmiausia šie smagračiai buvo pradėti naudoti komercinėse transporto priemonėse. Atsarginių dalių rinkoje galima įsigyti „Valeo VBlade“ dviejų masių smagračius, skirtus „Volkswagen“ LT28-35 ir LT28-46 bei kitiems automobiliams.

78 nauji dviejų masių smagračiai

„Valeo“ pristato rinkai 40 naujų „FullPACK DMF“ rinkinių (kuriuos sudaro dviejų masių smagratis, sankabos diskas, išminamasis guolis ir tvirtinimo elementai) bei 38 naujus originalius dviejų masių smagračius. Pasirodžius naujiems produktams, Europos transporto priemonių parkui skirto įmonės „Valeo“ komercinio pasiūlymo apimtis išaugo 12 procentinių punktų ir jau viršija 65 %. Visi „Valeo“ dvimasiai smagračiai yra gaminami įmonės gamyklose, įsikūrusiose Italijoje, Ispanijoje ir Pietų Korėjoje. Nauji produktai yra skirti „Audi“ A3 ir A4, „Peugeot“ 308 ir 3008, „Renault Clio“ ir „Megane“, „Volkswagen Golf“ ir „Passat“ bei kitiems automobiliams.

Iš viso „Valeo“ komerciniame pasiūlyme šiuo metu galima rasti:

  • 110 dviejų masių smagračių, sankabos disko ir papildomų elementų rinkinių „Valeo FullPACK DMF“;
  • 250 dviejų masių smagračių;
  • 180 K4P rinkinių.

Bendrai dviejų masių smagračių ir K4P rinkinių asortimentas apima 70 % Europos lengvųjų automobilių ir komercinių transporto priemonių parko.

Išsamios informacijos apie „Valeo“ produktus galima rasti „Katalogų bibliotekoje“ ir programėlėje „MyValeoParts“, skirtoje „iOS“ ir „Android“ įrenginiams.

Jus taip pat gali sudominti:

Tik „Inter Cars“ klientams – išbandymai lenktynių trasoje su „Ferodo“

Tik „Inter Cars“ klientams – išbandymai lenktynių trasoje su „Ferodo“

Sprintai gali brangiai kainuoti

Sprintai gali brangiai kainuoti

Akumuliatorių testavimas dirbtuvėse

Akumuliatorių testavimas dirbtuvėse

Specializuoti „Sachs“ įrankiai suteikia galimybę patikrinti sumontuotus dviejų masių smagračius.

Specializuoti „Sachs“ įrankiai suteikia galimybę patikrinti sumontuotus dviejų masių smagračius.