Paskelbimo data: 2020-02-04
, autorius: Schaeffler

Dviejų masių smagratis: ar reikia atlikti kompleksinį remontą?

Nepriekaištingas važiavimo patogumas labai priklauso nuo dviejų masių smagračio (angl. DMF), išjungimo sistemos ir sankabos kokybės bei funkcionalumo. Šie komponentai yra tiesiogiai susiję ir vienas nuo kito priklausomi, todėl susidėvėjus dviejų masių smagračiui, rekomenduojama atlikti kompleksinį remontą. Kitaip tariant, reikia pakeisti visus tris komponentus. Tai yra vienintelis efektyvus būdas išvengti uždelsto sankabos gedimo ir pakartotinio grįžimo į servisą.

dvieju masiu smagratis.jpg

„LuK RepSet DMF“ yra į praktinę patirtį orientuotas visapusis sprendimas, skirtas kompleksiniam dviejų masių smagračio ir sankabos, įskaitant išjungimo sistemą, remontui. Visus komponentus gamina tas pats gamintojas, todėl jie vienas su kitu dera nepriekaištingai. Taip nelieka problemų, galinčių kilti, kai reikia suderinti skirtingų gamintojų dalis. Tačiau tai – nevienintelė priežastis remontuojant automobilį rinktis „LuK RepSet DMF“ kaip geriausią sprendimą.

Maksimalus pakeistos sankabos funkcionalumas

Kas antrame europietiškame automobilyje įrengta „LuK“ sankaba ir tai nėra atsitiktinumas. Geriausias šios nuostatos pavyzdys –  unikali sankaba „LuK SAC“ (susireguliuojančioji sankaba), kurios reguliavimo mechanizmas užtikrina nuolatinį ir patogų sankabos veikimą. Jei transporto priemonės gamintojas sumontavo susireguliuojančiąją sankabą, remontuojant automobilį ją reikia pakeisti tokio paties tipo atsargine dalimi. Taip per visą mechanizmo eksploatavimo laikotarpį užtikrinamas maksimalus funkcionalumas ir patogumas, prie kurio esate įpratę.

Iš dviejų masių smagračio išradėjų rankų

Jau daugiau kaip 30 metų „Schaeffler“ gaminami dviejų masių smagračiai užtikrina automobiliuose ypač mažą vibraciją ir žemą triukšmo lygį, net jei variklis dažnai paleidžiamas ir išjungiamas ar sukasi mažu greičiu. Be to, jie patikimai apsaugo kinematinę grandinę nuo perkrovos. Jau nieko nestebina, kad dviejuose iš trijų Europoje gaminamų automobilių, kuriuose įrengiami dviejų masių smagračiai, sumontuoti būtent „LuK“ gaminiai. Kiekvieną dieną inžinieriai tęsia dviejų masių smagračio technologijos tobulinimo darbus. Naujausias pavyzdys – dviejų masių smagratis su išcentrine švytuokle, kuri dar labiau mažina vibraciją svarbiausioje pavaros vietoje.

Visa, ko reikia patikimam dviejų masių smagračio ir sankabos remontui, yra vienoje „LuK“ prekės dėžėje. Dėl to geriausia rinktis „LuK RepSet DMF“. Atskirai dalių ieškoti nebereikia, nes į komplektą įeina ir išjungimo mova bei visi tvirtinimo varžtai. Ir jokių „o“, „bet“, „tačiau“! Dėl to remonto darbai servise atliekami efektyviai ir greitai.

Išsamus „LuK RepSet DMF“ komponentų sąrašas: sc
  • dviejų masių smagratis (DMF),
  • sankabos diskas,
  • sankabos diafragminė spyruoklė,
  • įprastinė išjungimo mova arba koncentrinis valdomasis cilindras,
  • visi reikalingi tvirtinimo varžtai.